Kaczyński: będę bronił Tuska przed niemieckimi mediami

Data: 2011-10-07 03:53:19
Autor: u2
Kaczyński: będę bronił Tuska przed niemieckimi mediami
... zgoda buduje, a jedynie premier Kaczynski gwarantuje zakonczenie
wojny polsko-polskiej :

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/454925,Kaczynski-bede-bronil-Tuska-przed-niemieckimi-mediami

Jarosław Kaczyński przyznaje, że jeśli Donald Tusk znajdzie się po
wyborach w opozycji i będzie atakowany przez niemieckie media, będzie
go bronił jako premier.

Prezes PiS był w piątek rano gościem RMF FM. Zapowiedział, że w
przypadku wygranej PiS w wyborach, pójdzie na zapowiedziane przez
prezydenta powyborcze konsultacje. Oświadczył też, że bierze
odpowiedzialność za "główne oblicze kampanii", bo obecny sztab to
najlepszy jaki miało PiS.

- Tym razem ja po prostu w tym sztabie jestem, to jest najlepszy
sztab, jaki mieliśmy, zdecydowanie najlepszy - przekonywał.

Prezes PiS powtórzył też, że chciałby wygranej swojej partii i na
razie nie przewiduje rozważań o koalicji bądź strategii na opozycyjne
działania. Zapowiedział, że jego ugrupowanie będzie gotowe zawrzeć
koalicję z tymi partiami, które będą w stanie podpisać się pod
programem PiS i go realizować.

Kaczyński nie ukrywał swojej antypatii dla Ruchu Palikota, który
prawdopodobnie znajdzie się w przyszłym Sejmie. - Już bym wolał, aby
PO miała więcej, a Palikot jednak nie wszedł do parlamentu, bo to
naprawdę będzie straszne zatrucie naszego życia publicznego - mówił
prezes PiS.

Kaczyński był pytany również o jego wypowiedź dotyczącą niemieckiej
kanclerz. W książce "Polska naszych marzeń" prezes PiS napisał, że nie
sądzi, "żeby kanclerstwo Angeli Merkel było wynikiem czystego zbiegu
okoliczności".

- Mogę powiedzieć tak, jeśli Donald Tusk znajdzie się po tych wyborach
w opozycji, albo będzie miał jakieś stanowisko w Unii Europejskiej i
będzie go atakowała prasa niemiecka, rosyjska, wszystko jedno jaka,
fińska, to my go będziemy bronić, ja go będę bronił, sądzę, że to jest
jedyna metoda, którą należy stosować w tego rodzaju wypadkach -
powiedział Kaczyński.

Data: 2011-10-07 13:02:41
Autor: Zahir

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:84f6bf73-fe4f-4824-83af-f3bc43482c9620g2000yqq.googlegroups.com...
... zgoda buduje, a jedynie premier Kaczynski gwarantuje zakonczenie
wojny polsko-polskiej :

Skoro rozpoczął niech zakończy. Niech mi tu nie pieprzy, że zakończy jak wygra! A jak przegra to znów zacznie się jątzrenie, chaos, plucie itp. Co za obłuda.

--
Zahir

Data: 2011-10-07 13:06:31
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 07 październik 2011 12:53:

- Tym razem ja po prostu w tym sztabie jestem, to jest najlepszy
sztab, jaki mieliśmy, zdecydowanie najlepszy - przekonywał.

Czyli przedtem był jak dziecko prowadzany po różnych wiecach i konferencjach?
Jak PiS wygra to zawsze może powiedzieć że to jego zasługa. Jak nie, to na pewno znajdą się winni i V kolumna. :-)

Data: 2011-10-07 16:43:37
Autor: u2
[...]

I ci winni jak zwykle spieprza do innych zupelnie nic nie znaczacych
ugrupowan, n.p. do pelomafii :)

Data: 2011-10-07 18:05:58
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 07 październik 2011 16:43:

[...]

No. A wg niektórych, po zakończonym sukcesem okresem współpracy z prezesem powinni do końca życia nie wychylać się z klasztoru i pokutować o chlebie i wodzie na miodzie. :-)

Data: 2011-10-07 18:40:29
Autor: u2
[...]

No to zupelnie jak niejaki Turowski, tajny wspolpracownik SB :)

Data: 2011-10-07 18:52:06
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 07 październik 2011 18:40:

[...]

A wracając do tematu. Pan prezes był łaskaw powiedzieć, że będzie "bronił Tuska", wg mnie tylko i wyłącznie dlatego, że teraz sam chce być broniony przez innych. Poza tym nie mówi jakie to są owe "niemieckie media"? Z jego słów czasami wynika, że za "niemieckie" uznaje też niektóre media w Polsce. Czyli co, będzie zamykał niezależne media?

Data: 2011-10-07 19:13:26
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6napa$dpt$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nietrudno zgadnąć. Niemieckie media, to są te, które nie darzą głęboką i wieczną miłością p. Kaczyńskiego i spijają słowa, które spływają z anielskich ust prezesa.

Data: 2011-10-07 19:19:45
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 07 październik 2011 19:13:

[...]

Panie Bogdanie, ciekawe kiedy ktoś krzyknie: "cesarz jest nagi"? Wg mnie bajka na naszych oczach rozgrywa się w Polsce. :-)

Data: 2011-10-07 19:22:22
Autor: u2
Kaczyński: będę bronił Tuska przed niemieckimi mediami
Panie Bogdanie, ciekawe kiedy ktoś krzyknie: "cesarz jest nagi"? Wg mnie bajka na naszych oczach rozgrywa się w Polsce.

Juz dawno pisalem, ze krol jest nagi. Co do Niemcow to prosze sie tak
nie goraczkowac i na nich przyjdzie czas :)

Data: 2011-10-07 19:25:02
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 07 październik 2011 19:22:

[...]

Może coś o "niemieckich mediach"? Czy jak pracuję w polsko-niemieckiej firmie to powinienem wg prezesa nosić na co dzień garnitur z włosienicy?

Data: 2011-10-07 19:28:47
Autor: u2
[...]

Te czaplik wiadomo, ze pracujesz w gwnie. Nie sadzilem, ze masz
niemieckiego sponsora :)

Data: 2011-10-07 19:29:09
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 07 październik 2011 19:28:

[...]

Mylisz się. Ale podejście do ludzi masz iście PiS-owskie.

Data: 2011-10-07 19:42:19
Autor: u2
Kaczyński: będę bronił Tuska przed niemieckimi mediami
Te czaplik wiadomo, ze pracujesz w gwnie. Nie sadzilem, ze masz
niemieckiego sponsora :)
Mylisz się. Ale podejście do ludzi masz iście PiS-owskie.

Znowu się mylisz ceplik, z pisiorami nie raz byłem na wojennej ścieżce,
ale dzięki temu ich dogłębnie poznałem, to osoby godne zaufania, dlatego
oddam na Jarka swój głos. :D

Data: 2011-10-07 19:52:00
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 07 październik 2011 19:42:

[...]

To oddawaj. Kto Ci broni? Nie oddajesz głosu na Jarka tylko na posła.

Data: 2011-10-07 20:00:09
Autor: u2
[...]

Ale nie na poślicę Beatę S. :)

Data: 2011-10-07 20:03:38
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 07 październik 2011 20:00:

[...]

Ciekawi mnie dlaczego PiS-owcy przekręcają nazwiska?

Data: 2011-10-07 18:16:38
Autor: obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Ciekawi mnie dlaczego PiS-owcy przekręcają nazwiska?

nazwiska i nicki notorycznie przekrecaja twoi kumple zatrudnieni na tej grupie propagandzisci z PO i gazwyb.

To cie nie ciekawi? Pewnie tez nie zauwazyles?:))

Data: 2011-10-07 20:21:00
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 07 październik 2011 20:16:

[...]

Ja podpisuję się swoim imieniem i nazwiskiem. Ty jesteś tylko strumieniem bitów panie "obserwator".

Data: 2011-10-07 18:33:23
Autor: obserwator
Kaczyński: będę bronił Tuska przed niemieckimi mediami
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Ja podpisuję się swoim imieniem i nazwiskiem. Ty jesteś tylko strumieniem bitów panie "obserwator".

 uwazaj bo ci uwierze, cienki bolku:)

Data: 2011-10-07 20:23:38
Autor: u2
Kaczyński: będę bronił Tuska przed niemieckimi mediami
Ja podpisuję się swoim imieniem i nazwiskiem. Ty jesteś tylko strumieniem bitów panie "obserwator".

No to podaj gdzie dupku mieszkasz to ciebie odwiedzę i podam swoje dane
osobowe :)

Data: 2011-10-07 20:30:39
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 07 październik 2011 20:23:

Ja podpisuję się swoim imieniem i nazwiskiem. Ty jesteś tylko strumieniem
bitów panie "obserwator".

No to podaj gdzie dupku mieszkasz to ciebie odwiedzę i podam swoje dane
osobowe :)

A po co mi to? Czy ja nie mam innych zmartwień? Jak ktoś chce być anonimem to jego sprawa.

Data: 2011-10-07 20:33:43
Autor: u2
> [...]
> osobowe :)
A po co mi to? Czy ja nie mam innych zmartwień? Jak ktoś chce być anonimem to jego sprawa.

No to badz dalej anonimem ceplik, ja dla polskich i nie tylko polskich
specsluzb nie jestem bynajmniej anonimem. ;)

Data: 2011-10-07 20:06:04
Autor: u2
Kaczyński: będę bronił Tuska przed niemieckimi mediami
Ale nie na poślicę Beatę S. :)
Ciekawi mnie dlaczego PiS-owcy przekręcają nazwiska?

S. to akronim ceplik.

Data: 2011-10-07 20:12:54
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 07 październik 2011 20:06:

Ale nie na poślicę Beatę S. :)
Ciekawi mnie dlaczego PiS-owcy przekręcają nazwiska?

S. to akronim ceplik.

Jak bardzo Ty musisz się bać? Żeby nie pisać o kimś prawdziwym imieniem i nazwiskiem? W moim przypadku jest tak samo. Jakieś cepliki, capliki, czapliki? Chłopie jest XXI wiek, a Ty masz takiego stracha jakbyś zapierdzielał przy piramidach w Egipcie. :-)

Data: 2011-10-07 20:17:34
Autor: u2
Kaczyński: będę bronił Tuska przed niemieckimi mediami
S. to akronim ceplik.
Jak bardzo Ty musisz się bać?

Te ceplik, a ty co pamietasz ze swojego zycia ? Ktos ciebie straszyl,
poddales sie i teraz im sluzysz ? Czy tak jak ja postawiles sie i masz
ich w duzym po-wazaniu ?

Data: 2011-10-07 19:34:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6ncd5$j1d$1inews.gazeta.pl...
[...]

Niestety. Gdy zacietrzewienie i ślepa wiara zastępuje rozsądek - mamy takie efekty. I w tym środowisku nikt tak nie krzyknie.

Czytałem w jaki sposób Stalin załatwiał swoich rzeczywistych i wydumanych przeciwników. Urządzał im tajne procesy, które kończyły się wyrokiem, polegającym na strzale w tył głowy. Otóż ci nieszczęśnicy przyznawali się do nie popełnionych win i nie mieli żadnych pretensji do swojego oprawcy. Ginęli z okrzykiem: "niech żyje socjalistyczna ojczyzna, ZSRR".

I ci wyznawcy PiS-u przypomnieli mi o tych procesach.

Data: 2011-10-07 20:08:59
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 07 październik 2011 19:34:
[...]

Czytałem książkę "Rok 1984" Orwella. I ona kończy się tym, że Smith pokochał "Wielkiego Brata". Wiec w przypadku PiSolubnych może występować coś takiego. Miłość jest pewnym rodzajem szaleństwa. W przypadku prezesa mężczyźni nie ulegają tak bardzo urokowi, są facetami ale jak widać kobiety, bardzo lgną.

Data: 2011-10-07 18:19:23
Autor: obserwator
Kaczyński: będę bronił Tuska przed niemieckimi mediami
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Czytałem książkę "Rok 1984" Orwella.

czytales Orwella i nic nie skumales? Biedaku, obecna Polska w tej chwili, to
nawet s.f Orwella przerasta:) --

Data: 2011-10-07 20:26:55
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 07 październik 2011 20:19:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Czytałem książkę "Rok 1984" Orwella.

czytales Orwella i nic nie skumales? Biedaku, obecna Polska w tej chwili, to
nawet s.f Orwella przerasta:)

A pamiętasz teleekrany? Sam czasami zamieszczasz linki do filmików na tubie. Jak myślisz z czym da się łatwiej dyskutować ze słowem pisanym czy z gadanym w internecie?

Data: 2011-10-07 18:36:08
Autor: obserwator
[...]

ale z toba sie nie da dyskutowac, bos niepelnosprawny intelektualnie.
Filmiki na takich jak ty podobno lepiej oddzialywuja, wiec dlatego je
zamieszczam:)

Data: 2011-10-07 20:29:47
Autor: u2
[...]

Nie sciemniaj ceplik. Tu jest usenet.

Data: 2011-10-07 20:12:44
Autor: u2
Kaczyński: będę bronił Tuska przed niemieckimi mediami
Czytałem książkę "Rok 1984" Orwella. I ona kończy się tym, że Smith pokochał "Wielkiego Brata".

Tak sobie tlumacz ceplik :)

Data: 2011-10-07 20:22:19
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 07 październik 2011 20:12:

Czytałem książkę "Rok 1984" Orwella. I ona kończy się tym, że Smith
pokochał "Wielkiego Brata".

Tak sobie tlumacz ceplik :)

Ja sobie nie tłumaczę. Tylko nie jestem prezesolubnym, ale jak ktoś się zakochał to jego sprawa.

Data: 2011-10-07 18:39:41
Autor: obserwator
Kaczyński: będę bronił Tuska przed niemieckimi mediami
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Ja sobie nie tłumaczę. Tylko nie jestem prezesolubnym, ale jak ktoś się zakochał to jego sprawa.

przeciez to ty jestes zakochany w kims, kto cie robi ewidentnie na zywca w
bambuko. Znowu swoje ulomnosci komus wmawiasz na chama, funkcyjny, bezmyslny POjebie?

Data: 2011-10-07 20:24:22
Autor: u2
[...]

A w czym sie ty dupku zakochales ? :)

Kaczyński: będę bronił Tuska przed niemieckimi mediami