Kaczyński będzie premierem! Kto to mówi?

Data: 2010-08-21 16:37:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Kaczyński będzie premierem! Kto to mówi?
Nie mam wątpliwości, że w 2011 roku premierem będzie Jarosław Kaczyński - powiedział w wywiadzie dla "Polski"... szef klubu parlamentarnego PiS Mariusz Błaszczak.

Mariusz Błaszczak kipi optymizmem, jeśli chodzi o przyszłość PiS i równocześnie bardzo krytycznie ocenia rząd Po. - Nie ma już żadnych wymówek, nie ma pretekstów, kończą się tematy zastępcze... Normalni ludzie chcą, by rząd zaczął rządzić, rozwiązywać ich problemy - mówi poseł PiS w "Polsce" i dodaje, że po wyborach w 2011 roku premierem zostanie Jarosław Kaczyński!

Błaszczak wystawia tylko jedną dobrą ocenę rządowi Tuska - za propagandę. - Tę narrację o rzekomym sukcesie tworzy dobrze, ale prędzej czy później rzeczywistość ich dogoni, prawda przebije balon propagandy - mówi poseł.

Partia Jarosława Kaczyńskiego nie wygrała żadnych wyborów od czasu rozpadu koalicji PiS-Samoobrona-LPR. W tym roku czekają ją wybory samorządowe, a za rok parlamentarne. Czy PiS je wygra?

http://www.fakt.pl/Kaczynski-bedzie-premierem-Kto-to-mowi-,artykuly,80316,1.html

Cieszycie się pisiaki?

Kaczyński będzie premierem! Kto to mówi?