Kaczyński bis!

Data: 2010-09-19 21:52:13
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Kaczyński bis!

http://www.youtube.com/watch?v=FUi4GBZQGdo&feature=related

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Data: 2010-09-19 23:01:08
Autor: MH
Kaczyński bis!

http://www.youtube.com/watch?v=FUi4GBZQGdo&feature=related

==============

Hmmm.. , Żenujące , prymitywne przedstawienie (być może nawet wyreżyserowane).
DZIEŃ SĄDU , POKOLENIA TO ZAPAMIĘTAJĄ... , i tym podobne pierdle..  Heh , i tak
jest wychowywane młode pokolenie. Idolami są ci , którzy mają "PARĘ" , by komuś
dopier..ć..  Tymczasem (NTG ?!) , w Poznaniu będzie koncert STING'a. Osobiście nie lubię imprez stadionowych , więc się nie wybieram. Byłem na
koncercie STING'a w spodku. Atmosfera quasi-kameralna.. Gordon (STING) jest znakomitym muzykiem , świetnie się kręci zarówno wokół
rock'a jak i jazz'u. Przykład ze Ś.P. Frankiem Zappą :

http://vodpod.com/watch/1879513-frank-zappa-sting-murder-by-numbers

No cóż , "zjechałem" z tematu MORDOBICIA na "coś" chyba bardziej mądrzejszego.. I bynajmniej nie przez przypadek , mam nadzieję , że ...  co poniektórzy
grupowicze na kanwie tej muzy , zauważą różnicę pomiędzy utworami wykonywanymi
przez Panią Dodę , utworami wykonywanymi przez j.k. , i zauważą istotne róznice
w intelektualnym ładunku prezentowanym poprzez obie strony.

MH

Data: 2010-09-20 07:44:30
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Kaczyński bis!

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał

[...]

Nie jestem przekonany czy się dobrze zrozumieliśmy. Tu nie miało nic do rzeczy mordobicie, tylko wykonanie hymnu...

Przemysław Warzywny