Kaczyński broni klasy robotniczej...

Data: 2009-09-05 04:52:16
Autor: Tzva Adonai
Kaczyński broni klasy robotniczej...
Warto w tym kontekście przypomnieć, że jego praca doktorska nosiła
tytuł "Renta socjalna" i traktowała o sposobach wspierania ubogich,
robotniczych rodzin zgodnie z zasadami marksizmu-leninizmu..

***

Nie należy podwyższać podatków, a jeśli - to tylko dla najbogatszych!
- mówił Sygnałach Dnia w programie I PR prezydent Lech Kaczyński.

http://wiadomosci.onet.pl/2037844,11,1,1,item.html

Data: 2009-09-05 19:28:30
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

Jeszcze nie jestem pewny, ale chyba ma mój głos.

Data: 2009-09-05 22:36:55
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h7u73r$qjb$3news.onet.pl...
Tzva Adonai pisze:
[...]

-- -- -- -- -- --
pamietasz jak ci pisalem ze dobiora sie do waszych emeryturek. Teraz to juz chyba beda musieli. Zadluzenie  Polski to taka banka ktora kiedys peknie jak tak dalej bedziecie zachwycac sie Donkiem

awe

Data: 2009-09-05 23:36:30
Autor: jadrys

Tzva Adonai pisze:

[...]

Pamiętam, ale nie wiem czy Ty pamiętasz jak pisałem że moja emerytura jest nie z ZUS-u a z CU..
A  to zadłużenie Polski to nie "dzieło" Tuska, a jego poprzedników..

Data: 2009-09-06 02:22:34
Autor: awe

Tzva Adonai pisze:

[...]

-- -- -- -- -- -- -
jasne ale pytanie komu najwiecej przyroslo, przyrasta i przyrosnie. Tusk chyba zostanie mistrzem swiata, a mialo byc tak cudownie
awe

Data: 2009-09-06 20:29:14
Autor: jadrys
Kaczyński broni klasy robotniczej.. .
awe pisze:

-- -- -- -- -- --
[...]

Z pustego nie naleje nawet... Tusk. ;-)

Data: 2009-09-07 10:03:17
Autor: awe
Kaczyński broni klasy robotniczej...

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h80v1n$17d$3news.onet.pl...
awe pisze:

-- -- -- -- -- --
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
moj drogi jadrysiu moglibyscie troche zaczac myslec, nie sztuka nalewac z pustego tylko sztuka nalewac z pelnego. na takie rzeczy trzeba sie przygotowac, jednak cholernie latwo z budzetowych pieniedzy robic dobrze wszelkiej masci tluszczy w urzedach i w budzetowce. pozwalniac albo tnac place. A tu jakies dodatki, komisja przyjazne panstwo debatuje nad dodatkami do emerytur poslow.
I co by nie powiedziec to ciesze sie ze w koncu zabrali sie za armie. Dawno temu twierdzilem ze powinno jej byc okolo 50-60 tys i ze powinna by zawodowa.
awe

Data: 2009-09-07 15:46:44
Autor: jadrys
awe pisze:

I co by nie powiedziec to ciesze sie ze w koncu zabrali sie za armie. Dawno temu twierdzilem ze powinno jej byc okolo 50-60 tys i ze powinna by zawodowa.
awe

Z tym się w pełni zgadzam.

Data: 2009-09-07 10:07:39
Autor: Polok_Prawdziwy
Kaczyński broni klasy robotniczej...
> http://wiadomosci.onet.pl/2037844,11,1,1,item.html
>   Jeszcze nie jestem pewny, ale chyba ma mój głos.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

I uwiezyłbyś temu cyganowi...?

Pseca łon jest wstanie kozdemu slachecki tytuł łobiecać, byle ino stołecek dostać...

Data: 2009-09-07 15:46:23
Autor: jadrys
Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Oczywiście że bym nie uwierzył, ale on chociaż składa jakaś obietnice, czymś sie deklaruje.. A Tusk? Jak na razie to tylko deklaruje dalsze rozkradanie Polski..

PS. Najchętniej widziałbym na stanowisku prezydenta p. Piotra Ikonowicza - człowieka bez skazy..

Data: 2009-09-07 17:44:01
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h832rk$c6m$1news.onet.pl...
Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

I bez rozumu.

--
stevep

Data: 2009-09-07 21:24:58
Autor: jadrys

Polok_Prawdziwy pisze:

[...]

Prawnik, redaktor, wyższe wykształcenie.. Możliwy jest u takiego faceta brak rozumu?

Data: 2009-09-08 06:02:45
Autor: cirrus
Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Bardzo możliwy, wystarczy popatrzyć na niektóre eksponaty Gosiewski, Suski.

--
stevep

Data: 2009-09-08 08:53:31
Autor: Polok_Prawdziwy
Kaczyński broni klasy robotniczej...
Prawnik, redaktor, wyższe wykształcenie.. Możliwy jest u takiego faceta brak rozumu?

Ale powim ci, ze niejaki "JONASZ", były frater tes do gupielokuw siem niezalico...!

Ino cy jus teroski na Prezydemta startować bedzie, tego niewim...

Data: 2009-09-08 17:48:52
Autor: jadrys
Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

A kto to jest ten "JONASZ"? Pierwsze słyszę..

Data: 2009-09-08 17:50:12
Autor: raff
Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Zdobedzie 99% glosow.

Bo Polcka mondzejsa i mondzejsa.

R.

Data: 2009-09-08 08:49:28
Autor: Polok_Prawdziwy
Polok_Prawdziwy pisze:

> [...]

PS. Najchętniej widziałbym na stanowisku prezydenta p. Piotra Ikonowicza - człowieka bez skazy..

Chmmmm...
- widzem, ze te same amtenki i łodbiur momy....

Ale świadom cheba jeześ, bo do gupielokuw siem niezalicos, ze znasom, polckom
mentalnościom, to najłodpowiedniejsy PUTIN bybył...

Sdrovim piknie

Data: 2009-09-08 17:48:38
Autor: jadrys
Polok_Prawdziwy pisze:
Polok_Prawdziwy pisze:

[...]

Jasne, Polsce jest potrzebny ktoś mocny i niezależny, ktoś właśnie pokroju Putina. Tylko czy te hordy sprzedawczyków obecnie rządzących dopuszczą takiego do steru?

Data: 2009-09-05 23:03:58
Autor: Adam

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:cd93edfa-f11a-4ef0-a070-336f30e237eer39g2000yqm.googlegroups.com...
Warto w tym kontekście przypomnieć, że jego praca doktorska nosiła
tytuł "Renta socjalna" i traktowała o sposobach wspierania ubogich,
robotniczych rodzin zgodnie z zasadami marksizmu-leninizmu..
Zasady marskiszmu-leninizmu nie mają nic wspólnego z renta socjalną. Lech Kaczyński zajmował się dokumentami Międzynarodowej Organizacji Pracy, które były podstawą prawa pracy w krajach EWG. PRL i inne demoludy były sygnatariuszami tych norm prawnych - tyle tylko, że tych praw nie przestrzegały (np. słynne "rolki" w kopalniach w PRL). Kaczyńscy w 1980 roku opracowali zasady, w jaki sposób dowalić władzom PRL w zakresie ochrony praw pracowniczych, powołując się na dokumenty MOP, które funkjonariusze PRL podpisali (sporo na ten temat jest w właśnie wpracy o rencie socjalnej).
"Solidarność" dlatego budziła taką wściekłość władz w PRL, bo operowała hasłami zgodnymi z prawem międzynarodowym.
AC

Kaczyński broni klasy robotniczej...