Kaczyński był w kabinie pilotów?

Data: 2010-05-05 12:01:06
Autor: boukun
Kaczyński był w kabinie pilotów?
Rejestratory głosów zarejestrowały piąty głos...

boukun

Data: 2010-05-05 07:36:22
Autor: Bruner
Kaczyński był w kabinie pilotów?
wnioskujac kto mial najwiecej madrego do powiedzenia w samolocie, mozna sie domyslec czyj to glos.

Data: 2010-05-05 12:03:02
Autor: mkarwan

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hrrfpk$6ua$1mx1.internetia.pl...
Rejestratory głosów zarejestrowały piąty głos...

Skąd ta pewność?

Data: 2010-05-05 03:12:55
Autor: Grzegorz Z.
On 5 Maj, 12:03, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:hrrfpk$6ua$1mx1.internetia.pl...

> Rejestratory głosów zarejestrowały piąty głos...

Skąd ta pewność?

Historia lubi się powtarzać.

Data: 2010-05-05 13:30:56
Autor: mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:b6bb250b-66ea-4137-8d64-f98c82305f51r34g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

> Rejestratory głosów zarejestrowały piąty głos...

Konkretnie skąd ta pewność

Data: 2010-05-06 02:32:59
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 5 May 2010 13:30:56 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

No przecież już raz wcześniej kazał lądować na przekór pilotowi.

Data: 2010-05-05 12:09:36
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hrrfoi$84u$1news.onet.pl...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hrrfpk$6ua$1mx1.internetia.pl...
Rejestratory głosów zarejestrowały piąty głos...

Skąd ta pewność?

Tajemnica poliszynela...

boukun

Data: 2010-05-05 13:30:28
Autor: mkarwan
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hrrg9j$fbc$1mx1.internetia.pl...
Rejestratory głosów zarejestrowały piąty głos...

Skąd ta pewność?
Tajemnica poliszynela...

Znowu bajki opowiadasz.

Data: 2010-05-05 13:52:11
Autor: Neko
Kaczyński był w kabinie pilotów?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Tajemnica poliszynela...

Tajemica towarzysza? Lenin ci to powiedzial?

Data: 2010-05-05 17:18:53
Autor: boukun
rzyd boukun sie zebzdzial

Użytkownik "EUR" <eur@eur.pl> napisał w wiadomości news:hrrjer$fm3$1speranza.aioe.org...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote

znowu rzydu uzywales tego samego komputera ktory czyta w twoich myslach ?

http://adonai.pl/relaks/zabawy/?id=16

rAzor, ty kundlu pojebany, jestes gorzej jak dziecko zlomiarza, który z
biedaszybów wyladowal na walbrzyskim smietniku...

boukun

Data: 2010-05-05 17:31:58
Autor: boukun
rzyd boukun sie zebzdzial

Użytkownik "EUR" <eur@eur.pl> napisał w wiadomości news:hrs2kr$mke$1speranza.aioe.org...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote

rzydzior niedziewcki dawidek syn moska ze swidnicy
http://yfrog.com/13boukunj

Data: 2010-05-05 12:08:40
Autor: azot
[...]

Oż kurwa. Ale problem robicie. A okaże się,że stewardessa się zapytała czy chcą herbatę.

azot

Data: 2010-05-05 13:51:49
Autor: Neko
Kaczyński był w kabinie pilotów?
Użytkownik "Gdzie waluta EUR obiecana do 2009" <eur@eu.pl> napisał

a jedzie mi tu czolg?

Moze ci jedzie. I to nie tylko czolg.

Podejscie do lądowania trwalo 30 minut? Myslenie
nie boli!

Data: 2010-05-05 13:58:22
Autor: cyc

Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hrrg39$n27$1news.task.gda.pl...

[...]

To nie byl glos kogokolwiek z czlonkow zalogi !!.

cyc

Data: 2010-05-05 14:01:11
Autor: Neko
Kaczyński był w kabinie pilotów?
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w

To nie byl glos kogokolwiek z czlonkow zalogi !!.

Rozumiem, ze samolow wiozl tylko: czlonkow
zalogi i prezydenta. Czyli - dobrze licze - 8 osob ?

Jeszcze troche i Nobla Cycu dostaniesz za logike :)

Data: 2010-05-05 14:39:17
Autor: raff
cyc pisze:
[...]

"SCISLEJ ZALOGI".

Umiejetnosc czytania ze zrozumieniem sie klania. Ale czego wymagac od Cyca.

R.

Data: 2010-05-05 16:29:34
Autor: `heÂŽsk`
On Wed, 5 May 2010 12:08:40 +0200, "azot" <afriko@gazeta.pl> wrote:

Oż kurwa. Ale problem robicie. A okaże się,że stewardessa się zapytała czy chcą herbatę. [...]

 na 20 minut przed ladowaniem ?!!

--

 HeSk

Data: 2010-05-05 12:13:24
Autor: azot
Kaczyński był w kabinie pilotów?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hrrfpk$6ua$1mx1.internetia.pl...
Rejestratory głosów zarejestrowały piąty głos...

A przeciek jest od Sławka Nowaka?

azot

Data: 2010-05-05 13:53:39
Autor: Neko
Kaczyński był w kabinie pilotów?
Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl>

A przeciek jest od Sławka Nowaka?

Nowak dopial swego sterczac non-stop w gabinecie
szefa. :) Wrocil do lask. Jeden z bardziej obrzydliwych
jegomosci w orszaku Tuska.

Data: 2010-05-05 17:08:25
Autor: cirrus
Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hrrgc5$nkf$1news.task.gda.pl...
[...]

Od gadania głupot jest Robert, a nie Sławek Nowak.

--
stevep

Data: 2010-05-05 13:10:15
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-05 12:01, boukun pisze:
Rejestratory głosów zarejestrowały piąty głos...

boukun

Niekoniecznie On. Znacznie ważniejsze jest to co ten głos mówił.

Data: 2010-05-05 14:00:05
Autor: cyc
[...]

To byl glos prezydenta , ktory mowil do pilota :
" nie widzisz h....jaka mgla ? dlaczego ladujesz !"

cyc

Data: 2010-05-05 14:03:15
Autor: Neko
Kaczyński był w kabinie pilotów?
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w

To byl glos prezydenta , ktory mowil do pilota :
" nie widzisz h....jaka mgla ? dlaczego ladujesz !"

Twoja nienawisc zzera Cie od srodka, Cycu.

Cofam co 3 tygodnie temu napisalem i wyrazilem
jakies zadowolenia z Twego - wtenczas - pisania.

To juz nieaktualne. Ty juz wydales wyrok.
Za Bieruta to bys zrobil kariere jako prokurator. :/

Data: 2010-05-05 14:42:59
Autor: cyc

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hrrmrr$s2n$1news.onet.pl...
[...]

Czlowieku !!.
Moje konfabulacje na temat katastrpofy opieraja sie na calkiem mocnych i racjonalnych przeslankach . To zas co Ty i inni nawiedzeni szalency na tan temat piszecie to juz nawet nie sf , tylko rojenia paranoikow !.
Strzaly , KGB , sztuczna mgla , bron magnetyczna , ukradzone zwloki , falszowanie protokolu z sekcji zwlok  i co tam jeszcze wymysliliscie to niemal doskonale opisane objawy choroby psychicznej .
I Ty mi tu mowisz o jakiejs nienawisci ? .

cyc
cyc

Data: 2010-05-05 14:47:06
Autor: Neko
Kaczyński był w kabinie pilotów?
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Moje konfabulacje na temat katastrpofy opieraja sie na calkiem mocnych i racjonalnych przeslankach .

Dla Ciebie racjonalnych. Dla kazdego zdrowomyslacego czlowieka tyle w nich
racji ile inteligencji w pantofelku.

[...]

Nigdy nie pisalem o broni magnetycznej, ukradzionych zwlokach, falszowaniu
protokolu i tak dalej. Nie imputuj mi slow ktorych nie powiedzialem.

W ktorejs gazecie (chyba w Newsweeku) napisali madre zdanie:

"Paranoik na koncu zdania daje wykrzynik, osoba ktora szuka i docieka
stawia na koncu zdania pytajnik".

A teraz zastanow sie jaki znak Ty stawiasz na koncu zdania.

Bo ja zwykle: "pytajnik"

EOT bo szkoda gadac z Toba.

Data: 2010-05-05 17:16:44
Autor: boukun

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hrrmk6$red$2news.onet.pl...

[...]

Albo, sp... dziadu stąd...

boukun

Data: 2010-05-05 17:06:54
Autor: cirrus
[...]

Ale wcześniej go wykastrowali bo mówił sopranem. ;)

--
stevep

Data: 2010-05-05 17:18:33
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hrrovg$sh6$2speranza.aioe.org...
Dnia Wed, 5 May 2010 12:01:06 +0200, boukun napisał(a):

Rejestratory głosów zarejestrowały piąty głos...

Może płynął zza licznika gazowego, ciotuniu?
Nu dawaj cos ze swojego pedalskiego repertuaru:

No proszę, pedalisko głupi Piotruś już się przymila I NA WIDOK MOJEGO FIUTA
PIERWSZY GŁOWĘ PODNOSI.

A potem psychol będzie głupa rżnął, że to ja się do niego przystawiam.

Brawo, brawo głupi Piotrusiu, spermy się nałykałeś i znów chcesz mi laskę
zrobić...

No to ssij, ssij moją pałę...

boukun

Data: 2010-05-05 17:21:32
Autor: u2
Kaczyński był w kabinie pilotów ?
W dniu 2010-05-05 12:01, boukun pisze:
Rejestratory głosów zarejestrowały piąty głos...

Gdyby był to by nie zidentyfikowali tak łatwo jego ciała.

Data: 2010-05-05 17:33:33
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4be18d01$0$17101$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-05-05 12:01, boukun pisze:
Rejestratory głosów zarejestrowały piąty głos...

Gdyby był to by nie zidentyfikowali tak łatwo jego ciała.

Głupoty opowiadasz, nie wszyscy muszą wylądować w tym samym miejscu, tymbardziej, jak ktoś miał nie zapięte pasy...

boukun

Data: 2010-05-05 17:37:23
Autor: u2
W dniu 2010-05-05 17:33, boukun pisze:
Gdyby był to by nie zidentyfikowali tak łatwo jego ciała.

Głupoty opowiadasz, nie wszyscy muszą wylądować w tym samym miejscu,
tymbardziej, jak ktoś miał nie zapięte pasy...

Ściemniasz Boukun, niemiecki sługusie :)

Data: 2010-05-05 17:38:53
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4be190b9$0$17101$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Opanuj się i pisz na temat...

boukun

Data: 2010-05-05 18:00:04
Autor: u2
W dniu 2010-05-05 17:38, boukun pisze:
Głupoty opowiadasz, nie wszyscy muszą wylądować w tym samym miejscu,
tymbardziej, jak ktoś miał nie zapięte pasy...

Ściemniasz Boukun, niemiecki sługusie :)

Opanuj się i pisz na temat...

Właśnie piszę, niemiecki prowoku :)

Data: 2010-05-05 18:36:14
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4be19609$0$17097$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Następny głupek!

boukun

Data: 2010-05-05 18:41:40
Autor: u2
W dniu 2010-05-05 18:36, boukun pisze:
[...]

Sądzisz innych po sobie, a nie każdy jest tobie podobny.

Data: 2010-05-05 18:53:18
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4be19fc9$0$17082$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dlaczego robisz z siebie idiotę?

boukun

Data: 2010-05-05 19:01:38
Autor: u2
W dniu 2010-05-05 18:53, boukun pisze:
Sądzisz innych po sobie, a nie każdy jest tobie podobny.

Dlaczego robisz z siebie idiotę?

Chcesz w mordę bezrobotny rzeźniku ?

Data: 2010-05-05 19:29:57
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4be1a478$0$19170$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-05-05 18:53, boukun pisze:
Sądzisz innych po sobie, a nie każdy jest tobie podobny.

Dlaczego robisz z siebie idiotę?

Chcesz w mordę bezrobotny rzeźniku ?

He, he, he, ale odważny się odezwał...
Skąd tyle agresji w tobie maleńki, zakompleksiony człowieczku?

boukun

Data: 2010-05-05 19:39:34
Autor: u2
W dniu 2010-05-05 19:29, boukun pisze:
Skąd tyle agresji w tobie maleńki, zakompleksiony człowieczku?

Raczej ty jesteś konusem przy moich 1,90 :)

Data: 2010-05-05 17:38:18
Autor: boukun
rzyd boukun w kabinie pilotów?

Użytkownik "EUR" <eur@eur.pl> napisał w wiadomości news:hrs3de$oq4$1speranza.aioe.org...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote
nie bzdzij rzydu, bo znowu cuchnie sledziami z beczki