Kaczyński był w kabinie pilotów?

Data: 2010-05-05 14:00:05
Autor: cyc
Kaczyński był w kabinie pilotów?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hrrfpk$6ua$1mx1.internetia.pl...
Rejestratory głosów zarejestrowały piąty głos...

boukun

To byl glos prezydenta , ktory mowil do pilota :
" nie widzisz h....jaka mgla ? dlaczego ladujesz !"

cyc

Data: 2010-05-05 14:03:15
Autor: Neko
Kaczyński był w kabinie pilotów?
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w

To byl glos prezydenta , ktory mowil do pilota :
" nie widzisz h....jaka mgla ? dlaczego ladujesz !"

Twoja nienawisc zzera Cie od srodka, Cycu.

Cofam co 3 tygodnie temu napisalem i wyrazilem
jakies zadowolenia z Twego - wtenczas - pisania.

To juz nieaktualne. Ty juz wydales wyrok.
Za Bieruta to bys zrobil kariere jako prokurator. :/

Data: 2010-05-05 14:42:59
Autor: cyc

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hrrmrr$s2n$1news.onet.pl...
[...]

Czlowieku !!.
Moje konfabulacje na temat katastrpofy opieraja sie na calkiem mocnych i racjonalnych przeslankach . To zas co Ty i inni nawiedzeni szalency na tan temat piszecie to juz nawet nie sf , tylko rojenia paranoikow !.
Strzaly , KGB , sztuczna mgla , bron magnetyczna , ukradzone zwloki , falszowanie protokolu z sekcji zwlok  i co tam jeszcze wymysliliscie to niemal doskonale opisane objawy choroby psychicznej .
I Ty mi tu mowisz o jakiejs nienawisci ? .

cyc
cyc

Data: 2010-05-05 14:47:06
Autor: Neko
Kaczyński był w kabinie pilotów?
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Moje konfabulacje na temat katastrpofy opieraja sie na calkiem mocnych i racjonalnych przeslankach .

Dla Ciebie racjonalnych. Dla kazdego zdrowomyslacego czlowieka tyle w nich
racji ile inteligencji w pantofelku.

[...]

Nigdy nie pisalem o broni magnetycznej, ukradzionych zwlokach, falszowaniu
protokolu i tak dalej. Nie imputuj mi slow ktorych nie powiedzialem.

W ktorejs gazecie (chyba w Newsweeku) napisali madre zdanie:

"Paranoik na koncu zdania daje wykrzynik, osoba ktora szuka i docieka
stawia na koncu zdania pytajnik".

A teraz zastanow sie jaki znak Ty stawiasz na koncu zdania.

Bo ja zwykle: "pytajnik"

EOT bo szkoda gadac z Toba.

Data: 2010-05-05 17:16:44
Autor: boukun

[...]