Data: 2010-12-23 00:13:14 | |
Autor: Grzegorz Z. | |
Kaczyński chce podpalić Polskę! | |
- Jarosław Kaczyński z pochodniami chce podpalić Polskę, a Marta Kaczyńska
mówi, że z "pewnymi ludźmi" nie można się spotykać. To jest krok do getta, do obozów koncentracyjnych. Jestem antidotum na szaleństwo polskiej polityki - mówił dziś w TVN24 Janusz Palikot, b. poseł PO, szef Ruchu Poparcia Janusza Palikota. Palikot mówił dziś w "Kropce nad i", że Jarosław Kaczyński nie zachowuje się jak osoba w pełni władz umysłowych. Jego zdaniem niedobrze się stało, że Donald Tusk skrytykował raport MAK ws. katastrofy smoleńskiej. Uważa on, że jest to zagrywka piarowska, bo z "badań wynika, że Polacy nie ufają Rosji". A takie wypowiedzi premiera mają polepszyć wyniki sondażowe Platformy Obywatelskiej. - Bulwersuje mnie to zachowanie Tuska. To konserwowanie mitu, że w Rosji nigdy nie wiadomo, jak jest naprawdę. Tusk powinien potrafić przełamać stereotypy i budować zaufanie do Rosji - dodał. (...) http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8860058,Palikot__jestem_antidotum_na_szalenstwo_polskiej_polityki.html -- "Tylko nie wołajcie Miśka!" http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0 |
|
Data: 2010-12-23 00:19:20 | |
Autor: Lorn | |
Kaczyński chce podpalić Polskę! | |
W dniu 2010-12-23 00:13, Grzegorz Z. pisze:
Palikot mówił dziś w "Kropce nad i", że Jarosław Kaczyński nie zachowuje Ameryki nie odkrył ;-p -- Immortal silence gathers illusions inside... |
|
Data: 2010-12-23 01:18:09 | |
Autor: zinek | |
Kaczyński chce podpalić Polskę! | |
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ieu11p$nvm$1news.onet.pl... W dniu 2010-12-23 00:13, Grzegorz Z. pisze: bo to jest kurwa autorytet akurat. Chyba dla fanow wyborczej i polaka michnika. mowicie o tym zlodzieju i machloju - milionerze na przekretach z polmosem ? lubelskim ? no faktycznie - autorytet godny pelo |
|
Data: 2010-12-23 01:40:36 | |
Autor: MH | |
Kaczyński chce podpalić Polskę! | |
zinek <unknown@op.pl> napisał(a):
================== A cóż to ma za znaczenie w kontekście tego wątka , czy Palikot jest np. dla ciebie autorytetem , czy nie ?! Czyżbyś uważał , że w tej konkretnej kwestii się myli ?! MH -- |
|
Data: 2010-12-23 01:57:46 | |
Autor: Lorn | |
Kaczyński chce podpalić Polskę! | |
W dniu 2010-12-23 01:18, zinek pisze:
Użytkownik "Lorn"<ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości Nie jest autorytetem... Jarusiową paranoja bije na kilometr ;-p Chyba dla fanow wyborczej i polaka Widać żeś fan 'waszego nocnika' ;> mowicie o tym zlodzieju i machloju - milionerze na przekretach z polmosem ? Kto mówi? Ja piszę o tym paranoiku Jarusiu. ;-p no faktycznie - autorytet godny pelo Ten lolek z RM co to niby na ekonomii się znał i 'cegiełki' stoczniowe przehulał, to jest autorytet? ;-p -- Immortal silence gathers illusions inside... |
|
Data: 2010-12-23 08:24:01 | |
Autor: Azor jest pedałem | |
Kaczyński chce podpalić Polskę! | |
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał Poseł z Biłgoraja uważa, że Polska jest podzielona jak nigdy w historii i to jest wina obozu Kaczyńskich. I właśnie za to pisuarowa hołota powinna w najbliższych wyborach skończyć pod wyborczym progiem. Przemysław Warzywny -- "Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat." |
|
Data: 2010-12-23 08:35:16 | |
Autor: Panslavista | |
Kaczyński chce podpalić Polskę! | |
"Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote in message news:ieutej$qqg$1inews.gazeta.pl...
Usiłujesz przekonać nas do kolejnego fałszu wyborczego? |
|
Data: 2010-12-23 08:42:14 | |
Autor: Azor jest pedałem | |
Kaczyński chce podpalić Polskę! | |
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d12fbc0$0$2428$65785112news.neostrada.pl...
"Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote in message news:ieutej$qqg$1inews.gazeta.pl... Wręcz odwrotnie. Tylko ci, którzy nie mogą się pogodzić z oczywistą prawdą, doszukują się fałszu. Tak zawsze mieli, mają i zapewneć mieć będą......mali ludzie. W każdym znaczeniu tego słowa. Przemysław Warzywny -- "Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat." |
|
Data: 2010-12-23 11:41:07 | |
Autor: Jakub A. Krzewicki | |
KaczyĹski chce podpaliÄ PolskÄ! | |
czwartek, 23 grudnia 2010 00:13. carbon entity 'Grzegorz Z.' <blogfiles@gazeta.pl>
contaminated pl.soc.polityka with the following letter: http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8860058,Palikot__jestem_antidotum_na_szalenstwo_polskiej_polityki.html Paranoja polska... byÄ moĹźe. Ale dziaĹa na OBIE STRONY -- - paranoja przeĹladowcza Jara vs. mania wielkoĹci Tuska. A poĹrodku mocarstwa kartofla biedny i wystraszomy, schowany jak zajÄ c w kapuĹcie Polaczek jak my wszyscy, ktĂłry nie ma gdzie uciekaÄ, bo w kaĹźdych drzwiach stoi -- - jako rzekĹ wieszcz narodowy -- - "waryat machajÄ cy swojÄ paĹeczkÄ ". To po czyjej stronie jestem? PoPiSiorĂłw? Czerwonych? ChamĂłw? FederastĂłw? Niech ich trolle porwÄ . Ja jestem solidarny z tym biednym zaszczutym Polaczkiem, ktĂłrego politycy zwiedli z drogi. I ktĂłry chce tylko byÄ szczÄĹliwy, bez kwakania Kaczek, miauczenia PalikotĂłw i kwikĂłw innej nierogacizny. -- tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai |
|
Data: 2010-12-23 12:56:59 | |
Autor: jadrys | |
Kaczyński chce podpalić Polskę! | |
W dniu 2010-12-23 00:13, Grzegorz Z. pisze:
A wspomniał choć słowem o swojej poczytalności ? -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-12-23 13:52:04 | |
Autor: heÂŽsk | |
Kaczyński chce podpalić Polskę! | |
On Thu, 23 Dec 2010 12:56:59 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:
W dniu 2010-12-23 00:13, Grzegorz Z. pisze: Czy Palikot bredzi cos na temat zamiany zwlok? Czy to Palikot wyglasza odezwy do przyjaciol Moskali? A moze to Palikot zmsza do podpisania tzw deklaracji lodzkiej? zobacz: http://deklaracjalodzka.pl/ Ilu czlonkow liczy PiS? Ilu ma sympatykow? Podobno miliony,a deklaracje podpisalo zaledwie 6 153 osob! Kto tu ma cos z glowa? Na pewno nie Paliko. -- "Nieprawdą jest, jakoby Internet był ziemią niczyją i terytorium darmowego opluwania innych." * My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP) |
|
Data: 2010-12-25 09:44:24 | |
Autor: jadrys | |
KaczyĹski chce podpaliÄ PolskÄ! | |
W dniu 2010-12-23 13:52, heÂŽsk pisze:
On Thu, 23 Dec 2010 12:56:59 +0100, jadrys<andrzej203@op.pl> wrote: Czy KaczyĹski pokazuje publicznie wibrator ze swojego biurka? -- Kapitalizm jest chorobÄ (zarazÄ ) z ktĂłrÄ naleĹźy walczyÄ.. InstalujÄ c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-12-25 09:46:36 | |
Autor: u2 | |
Kaczyński chce podpalić Polskę! | |
W dniu 2010-12-25 09:44, jadrys pisze:
Czy Kaczyński pokazuje publicznie wibrator ze swojego biurka? Zauważ jaki szum merdialny robią specsłużby wobec Kaczki. Nieważne, że jest sympatycznym miłym i inteligentnym starszym panem. Specsłużby merdialne przypiszą mu wszelkie zbrodnie :) |
|
Data: 2010-12-25 09:52:16 | |
Autor: Panslavista | |
Kaczyński chce podpalić Polskę! | |
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d15af6e$0$2460$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2010-12-25 09:44, jadrys pisze: A bo to parchy w ssmanach -od lat gdy zacząłem chodzić do podstawówki w 1954 aż do teraz tzw. oficerowie parch w parcha - małe wzrostem i parchywe duszą, a przede wszystkim antypolskie. jak sqrwiel Piszczak. Przedwczoraj znowu nowi mnie ogladali przy sklepie... Mosków chazarskich można poznac na odległość, nawet jezeli na użytek Polaków oznajmuja się ateizmem, a nawet chrześcijaństwem. |
|
Data: 2010-12-25 11:34:38 | |
Autor: jadrys | |
Kaczyński chce podpalić Polskę! | |
W dniu 2010-12-25 09:46, u2 pisze:
W dniu 2010-12-25 09:44, jadrys pisze: Wielce mnie zastanawia ten szum medialny wokół Kaczyńskiego. Czemu to ma służyć? Przecież o nim więcej jest trąbione na lewo i prawo od Premiera i Prezydenta razem wziętych! -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-12-25 11:42:23 | |
Autor: u2 | |
Kaczyński chce podpalić Polskę! | |
W dniu 2010-12-25 11:34, jadrys pisze:
W dniu 2010-12-25 09:46, u2 pisze: O to właśnie chodzi, odwrócić uwagę od niekompetencji premiera i prezydenta, ośmieszyć rywali, zawrócić w głowach ciemnego luda :) |
|
Data: 2010-12-25 11:58:38 | |
Autor: jadrys | |
Kaczyński chce podpalić Polskę! | |
W dniu 2010-12-25 11:42, u2 pisze:
W dniu 2010-12-25 11:34, jadrys pisze: Niewykluczone że masz rację.. Nawet tzw. autorytety z mediów bardzo rzadko krytykują nieudolny rząd, za to przy byle okazji (i bez okazji także) wylewają całe kubły pomyj na głowę opozycji PiS-owskiej i J. Kaczyńskiego... -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-12-25 12:35:32 | |
Autor: u2 | |
Kaczyński chce podpalić Polskę! | |
W dniu 2010-12-25 11:58, jadrys pisze:
O to właśnie chodzi, odwrócić uwagę od niekompetencji premiera i Bo należą do t.zw establishmentu, czyli tych którzy dorwali się do koryta. I będą bronić swego dostępu do koryta choćby po trupach zamordowanych w zamachu smoleńskim. |
|
Data: 2010-12-25 12:38:40 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Kaczyński chce podpalić Polskę! | |
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:if4ip1$9gu$1news.onet.pl... W dniu 2010-12-25 11:42, u2 pisze: W czym rząd PO jest nieudolny? -- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź" "Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)" |
|
Data: 2010-12-25 12:42:31 | |
Autor: u2 | |
Kaczyński chce podpalić Polskę! | |
W dniu 2010-12-25 12:38, Bogdan Idzikowski pisze:
Niewykluczone że masz rację.. Nawet tzw. autorytety z mediów bardzo N.p. ostatnio są problemy w PKP. Ale rząd PO-PSL udaje że nic się nie stało :) |
|
Data: 2010-12-25 13:18:02 | |
Autor: cyc | |
Kaczyński chce podpalić Polskę! | |
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:if4hc1$5ok$2news.onet.pl... W dniu 2010-12-25 09:46, u2 pisze: Jedrys , czy Ty czasem myslisz ? . Robienie tego " szumu medialnego " o jakim piszesz, to powinnosc nas wszystkich . Idzie o to aby glupote zauwazyli rowniez Ci , ktorzy nie nadaja sie do samodzielnego myslenia a mimo to maja prawa wyborcze . Kaczynski piastuje istotna pozycje w polskiej polityce aby pomijac milczeniem jego idiotyzmy w rodzaju ostatnich w ktorych rozpoznal brata ale tak naprawde to go nie rozpoznal , odezwe do przyjaciol Rosjan , czy conajmniej kilka tuzinow innych bredni , na ktore zdobyc sie moze tylko osoba psychicznie chwiejna o wyraznie zdeformowanym choroba umysle . To wazne zeby wiedziec , ze ktos taki nie moze zarzadzac krajem bo doprowadzi go do nieszczescia . Bedac oblakanym mozna uprawiac pare zawodow ale napewno nie zawod polityka , czy szefa najsilniejszej opozycyjnej partii , ktora co prawda teoretycznie tylko , ale jednak moze asygnowac w razie wygranych wyborow swego szefa na premiera . Czlowiek nieodpowiedzialny i zyjacy w permanatnym szalenstwie z nieustepujaca trauma , nie moze rzadzic Polska , ba , nie moze rzadzic nawet partia i prawde mowiac dziwie sie czlonkom jego partii , ze nie odesla go na zasluzona emeryture i ......na leczenie . cyc |
|
Data: 2010-12-25 13:28:17 | |
Autor: u2 | |
Kaczyński chce podpalić Polskę! | |
W dniu 2010-12-25 13:18, cyc pisze:
Jedrys , czy Ty czasem myslisz ? . Sowiecki sługus cycek nie myśli, on cyckuje. Robienie tego " szumu medialnego " o jakim piszesz, to powinnosc nas wszystkich . Cycek cyckuje czyli szumi merdialnie. |
|
Data: 2010-12-26 11:12:51 | |
Autor: jadrys | |
Kaczyński chce podpalić Polskę! | |
W dniu 2010-12-25 13:18, cyc pisze:
Użytkownik "jadrys"<andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości Myślę cycu czasem.. I doświadczam tego odwracania uwagi od istotnych rzeczy na własnej na własnej skórze, otóż od nowego roku będę płacił za wszystko więcej na skutek podwyżki podatku. A także na skutek innych podwyżek. Nie wiem czy w tym roku będę miał choć jedno dostepne jezioro do wędkowania. To są problemy nad którymi powinni dyskutować ci co dla niektorych są (tfu)autorytetami... a nie godzinami krytykować słowo wypowiedziane przez J. Kaczyńskiegom, albo komentować jego (to też jest praktykowane) milczenie. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-12-26 11:33:16 | |
Autor: u2 | |
Kaczyński chce podpalić Polskę! | |
W dniu 2010-12-26 11:12, jadrys pisze:
Myślę cycu czasem.. I doświadczam tego odwracania uwagi od istotnych Podatki podnieśli, a jeziora wykupią. Podobnie jak lasy. Złodziej na złodzieju złodziejem pogania. |
|
Data: 2010-12-26 17:10:41 | |
Autor: cyc | |
Kaczyński chce podpalić Polskę! | |
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:if74fb$s45$1news.onet.pl... W dniu 2010-12-25 13:18, cyc pisze: Poruszane przez Ciebie problemy to temt na calkiem inna dyskusje . Nie kwestionuje nieudolnosci rzadu i nigdy go nie gloryfikowalem ( nie wiem czy to zauwazyles ) , kwestionuje prawo Kaczynskiego do zajmowania sie polityka w takim psychicznym stanie w jaki sie teraz znaduje . Nigdy nie byl poltykiem , jak jego brat zreszta , ktory bylby w stanie cokolwiek zrobic . Jego jedyna zaleta to macenie , sklucane idywidualnych ludzi i pszczegolnych grup, deformowanie normalnych stosunkkow miedzyludzkich i ogolnoe rzecz ujmujac destrukcja . W tym opsiagnl mistrzostwo . Nie sa to jednak cechy pozwalajace na zarzadzanie panstwem a nawet partia . Wprost przeciwnie , sa dla nich zguba . Duza czesc zauwazanych przez Ciebie nietrafionych decyzji rzadu i gubienia sie , wynika z wrednosci konusa i jego ludzi , ktorzy nie sa tak naprawde opozycja , tylko dzialajaca na szkode panstwa V kolumna !. Opozycja ma swoje prawa a obowiazkiem jej jest pkrytykowac rzad i wyciagac jego nieudolnosci ale wszedzie naswiecie znaja granice do ktorych moze sie posunac . Kaczynski takich nie uznaje i wynika to albo z jego psychicznej choroby albo z dzialania swiadomego w ktorym chec posiadania wladzy przeslania mu dobro panstwa . Dla mnie to czlowiek albo oblakany , albo satrapa nie liczacy sie z kosztami pozyskania wladzy a to stawia go na rowni z najgorszymi zdrajcami narodu bo przeciwko niemu dziala . cyc cyc |