Kaczyński chce podpalić Polskę!

Data: 2010-12-23 00:13:14
Autor: Grzegorz Z.
Kaczyński chce podpalić Polskę!
- Jarosław Kaczyński z pochodniami chce podpalić Polskę, a Marta Kaczyńska
mówi, że z "pewnymi ludźmi" nie można się spotykać. To jest krok do getta,
do obozów koncentracyjnych. Jestem antidotum na szaleństwo polskiej
polityki - mówił dziś w TVN24 Janusz Palikot, b. poseł PO, szef Ruchu
Poparcia Janusza Palikota. Palikot mówił dziś w "Kropce nad i", że Jarosław Kaczyński nie zachowuje
się jak osoba w pełni władz umysłowych.

Jego zdaniem niedobrze się stało, że Donald Tusk skrytykował raport MAK ws.
katastrofy smoleńskiej. Uważa on, że jest to zagrywka piarowska, bo z
"badań wynika, że Polacy nie ufają Rosji". A takie wypowiedzi premiera mają
polepszyć wyniki sondażowe Platformy Obywatelskiej. - Bulwersuje mnie to
zachowanie Tuska. To konserwowanie mitu, że w Rosji nigdy nie wiadomo, jak
jest naprawdę. Tusk powinien potrafić przełamać stereotypy i budować
zaufanie do Rosji - dodał. (...)

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8860058,Palikot__jestem_antidotum_na_szalenstwo_polskiej_polityki.html
--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-23 00:19:20
Autor: Lorn
W dniu 2010-12-23 00:13, Grzegorz Z. pisze:
Palikot mówił dziś w "Kropce nad i", że Jarosław Kaczyński nie zachowuje
się jak osoba w pełni władz umysłowych.

Ameryki nie odkrył ;-p

Data: 2010-12-23 01:18:09
Autor: zinek

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ieu11p$nvm$1news.onet.pl...
W dniu 2010-12-23 00:13, Grzegorz Z. pisze:
Palikot mówił dziś w "Kropce nad i", że Jarosław Kaczyński nie zachowuje
się jak osoba w pełni władz umysłowych.

Ameryki nie odkrył ;-p

bo to jest kurwa autorytet akurat. Chyba dla fanow wyborczej i polaka michnika.
mowicie o tym zlodzieju i machloju - milionerze na przekretach z polmosem ? lubelskim ?
no faktycznie - autorytet godny pelo

Data: 2010-12-23 01:40:36
Autor: MH
zinek <unknown@op.pl> napisał(a):

> [...]

mowicie o tym zlodzieju i machloju - milionerze na przekretach z polmosem ? lubelskim ?
==================

A cóż to ma za znaczenie w kontekście tego wątka , czy Palikot jest np. dla
ciebie autorytetem , czy nie ?! Czyżbyś uważał , że w tej konkretnej kwestii
się myli ?!

MH

Data: 2010-12-23 01:57:46
Autor: Lorn
W dniu 2010-12-23 01:18, zinek pisze:
[...]

Nie jest autorytetem... Jarusiową paranoja bije na kilometr ;-p

Chyba dla fanow wyborczej i polaka
michnika.

Widać żeś fan 'waszego nocnika' ;>

mowicie o tym zlodzieju i machloju - milionerze na przekretach z polmosem ?
lubelskim ?

Kto mówi? Ja piszę o tym paranoiku Jarusiu. ;-p

no faktycznie - autorytet godny pelo

Ten lolek z RM co to niby na ekonomii się znał i 'cegiełki' stoczniowe przehulał, to jest autorytet? ;-p

Data: 2010-12-23 08:24:01
Autor: Azor jest pedałem
Kaczyński chce podpalić Polskę!

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

Poseł z Biłgoraja uważa, że Polska jest podzielona jak nigdy w historii i to jest wina obozu Kaczyńskich.

I właśnie za to pisuarowa hołota powinna w najbliższych wyborach skończyć pod wyborczym progiem.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-23 08:35:16
Autor: Panslavista
"Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote in message news:ieutej$qqg$1inews.gazeta.pl...

[...]

Usiłujesz przekonać nas do kolejnego fałszu wyborczego?

Data: 2010-12-23 08:42:14
Autor: Azor jest pedałem
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d12fbc0$0$2428$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wręcz odwrotnie. Tylko ci, którzy nie mogą się pogodzić z oczywistą prawdą, doszukują się fałszu. Tak zawsze mieli, mają i zapewneć mieć będą......mali ludzie. W każdym znaczeniu tego słowa.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-23 11:41:07
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kaczyński chce podpalić Polskę!
czwartek, 23 grudnia 2010 00:13. carbon entity 'Grzegorz Z.' <blogfiles@gazeta.pl>

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8860058,Palikot__jestem_antidotum_na_szalenstwo_polskiej_polityki.html

Paranoja polska... być może. Ale działa na OBIE STRONY -- - paranoja prześladowcza Jara vs. mania wielkości Tuska. A pośrodku mocarstwa kartofla biedny i wystraszomy, schowany jak zając w kapuście Polaczek jak my wszyscy, który nie ma gdzie uciekać, bo w każdych drzwiach stoi -- - jako rzekł wieszcz narodowy -- - "waryat machający swoją pałeczką".

To po czyjej stronie jestem? PoPiSiorów? Czerwonych? Chamów? Federastów? Niech ich trolle porwą. Ja jestem solidarny z tym biednym zaszczutym Polaczkiem, którego politycy zwiedli z drogi. I który chce tylko być szczęśliwy, bez kwakania Kaczek, miauczenia Palikotów i kwików innej nierogacizny.

Data: 2010-12-23 12:56:59
Autor: jadrys
Kaczyński chce podpalić Polskę!
W dniu 2010-12-23 00:13, Grzegorz Z. pisze:

Palikot mówił dziś w "Kropce nad i", że Jarosław Kaczyński nie zachowuje
się jak osoba w pełni władz umysłowych.

A wspomniał choć słowem o swojej poczytalności ?

Data: 2010-12-23 13:52:04
Autor: heÂŽsk
On Thu, 23 Dec 2010 12:56:59 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

W dniu 2010-12-23 00:13, Grzegorz Z. pisze:

> Palikot mówił dziś w "Kropce nad i", że Jarosław Kaczyński nie zachowuje
> się jak osoba w pełni władz umysłowych.

A wspomniał choć słowem o swojej poczytalności ?

Czy Palikot bredzi cos na temat zamiany zwlok? Czy to Palikot wyglasza
odezwy do przyjaciol Moskali? A moze to Palikot zmsza do podpisania
tzw deklaracji lodzkiej? zobacz: http://deklaracjalodzka.pl/
Ilu czlonkow liczy PiS? Ilu ma sympatykow? Podobno miliony,a
deklaracje podpisalo zaledwie 6 153 osob! Kto tu ma cos z glowa? Na
pewno nie Paliko.

Data: 2010-12-25 09:44:24
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-23 13:52, heÂŽsk pisze:
[...]

Czy Kaczyński pokazuje publicznie wibrator ze swojego biurka?

Data: 2010-12-25 09:46:36
Autor: u2
W dniu 2010-12-25 09:44, jadrys pisze:
Czy Kaczyński pokazuje publicznie wibrator ze swojego biurka?

Zauważ jaki szum merdialny robią specsłużby wobec Kaczki. Nieważne, że
jest sympatycznym miłym i inteligentnym starszym panem. Specsłużby
merdialne przypiszą mu wszelkie zbrodnie :)

Data: 2010-12-25 09:52:16
Autor: Panslavista

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d15af6e$0$2460$65785112news.neostrada.pl...
[...]

    A bo to parchy w ssmanach -od lat gdy zacząłem chodzić do podstawówki w 1954 aż do teraz tzw. oficerowie parch w parcha - małe wzrostem i parchywe duszą, a przede wszystkim antypolskie. jak sqrwiel Piszczak. Przedwczoraj znowu nowi mnie ogladali przy sklepie... Mosków chazarskich można poznac na odległość, nawet jezeli na użytek Polaków oznajmuja się ateizmem, a nawet chrześcijaństwem.

Data: 2010-12-25 11:34:38
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-25 09:46, u2 pisze:
[...]

Wielce mnie zastanawia ten szum medialny wokół Kaczyńskiego. Czemu to ma służyć? Przecież o nim więcej jest trąbione na lewo i prawo od Premiera i Prezydenta razem wziętych!

Data: 2010-12-25 11:42:23
Autor: u2
W dniu 2010-12-25 11:34, jadrys pisze:
[...]

O to właśnie chodzi, odwrócić uwagę od niekompetencji premiera i
prezydenta, ośmieszyć rywali, zawrócić w głowach ciemnego luda :)

Data: 2010-12-25 11:58:38
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-25 11:42, u2 pisze:
[...]

Niewykluczone że masz rację.. Nawet tzw. autorytety z mediów bardzo rzadko krytykują nieudolny rząd, za to przy byle okazji (i bez okazji także) wylewają całe kubły pomyj na głowę opozycji PiS-owskiej i J. Kaczyńskiego...

Data: 2010-12-25 12:35:32
Autor: u2
W dniu 2010-12-25 11:58, jadrys pisze:
[...]

Bo należą do t.zw establishmentu, czyli tych którzy dorwali się do
koryta. I będą bronić swego dostępu do koryta choćby po trupach
zamordowanych w zamachu smoleńskim.

Data: 2010-12-25 12:38:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:if4ip1$9gu$1news.onet.pl...
[...]

W czym rząd PO jest nieudolny?

Data: 2010-12-25 12:42:31
Autor: u2
[...]

N.p. ostatnio są problemy w PKP. Ale rząd PO-PSL udaje że nic się nie
stało :)

Data: 2010-12-25 13:18:02
Autor: cyc

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:if4hc1$5ok$2news.onet.pl...
[...]

Jedrys , czy Ty czasem myslisz ? .
Robienie tego " szumu medialnego " o jakim piszesz, to powinnosc nas wszystkich . Idzie o to aby glupote zauwazyli rowniez Ci , ktorzy nie nadaja sie do samodzielnego myslenia a mimo to maja prawa wyborcze . Kaczynski piastuje istotna pozycje w polskiej polityce aby pomijac milczeniem jego idiotyzmy w rodzaju ostatnich w ktorych rozpoznal brata ale tak naprawde to go nie rozpoznal , odezwe do przyjaciol Rosjan , czy conajmniej kilka tuzinow innych bredni , na ktore zdobyc sie moze tylko osoba psychicznie chwiejna o wyraznie zdeformowanym choroba  umysle .
To wazne zeby wiedziec , ze ktos taki nie moze zarzadzac krajem bo doprowadzi go do nieszczescia .
Bedac oblakanym mozna uprawiac pare zawodow ale napewno nie zawod polityka , czy szefa najsilniejszej opozycyjnej partii , ktora co prawda teoretycznie tylko , ale jednak moze asygnowac w razie wygranych wyborow swego szefa na premiera . Czlowiek nieodpowiedzialny i zyjacy w permanatnym szalenstwie z nieustepujaca trauma , nie moze rzadzic Polska , ba , nie moze rzadzic nawet partia i prawde mowiac dziwie sie czlonkom jego partii , ze nie odesla go na zasluzona emeryture i ......na leczenie .

cyc

Data: 2010-12-25 13:28:17
Autor: u2
W dniu 2010-12-25 13:18, cyc pisze:
Jedrys , czy Ty czasem myslisz ? .

Sowiecki sługus cycek nie myśli, on cyckuje.

Robienie tego " szumu medialnego " o jakim piszesz, to powinnosc nas wszystkich .

Cycek cyckuje czyli szumi merdialnie.

Data: 2010-12-26 11:12:51
Autor: jadrys
[...]

Myślę cycu czasem.. I doświadczam tego odwracania uwagi od istotnych rzeczy na własnej na własnej skórze, otóż od nowego roku będę płacił za wszystko więcej na skutek podwyżki podatku. A także na skutek innych podwyżek. Nie wiem czy w tym roku będę miał choć jedno dostepne jezioro do wędkowania. To są problemy nad  którymi powinni dyskutować ci co dla niektorych są (tfu)autorytetami... a nie godzinami krytykować słowo wypowiedziane przez J. Kaczyńskiegom, albo  komentować jego (to też jest praktykowane) milczenie.

Data: 2010-12-26 11:33:16
Autor: u2
W dniu 2010-12-26 11:12, jadrys pisze:
[...]

Podatki podnieśli, a jeziora wykupią. Podobnie jak lasy. Złodziej na
złodzieju złodziejem pogania.

Data: 2010-12-26 17:10:41
Autor: cyc

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:if74fb$s45$1news.onet.pl...
[...]

Poruszane przez Ciebie problemy to temt na calkiem inna dyskusje .
Nie kwestionuje nieudolnosci rzadu i nigdy go nie gloryfikowalem ( nie wiem czy to zauwazyles ) , kwestionuje prawo Kaczynskiego do zajmowania sie polityka w takim psychicznym stanie w jaki sie teraz znaduje . Nigdy nie byl poltykiem , jak jego brat zreszta , ktory bylby w stanie cokolwiek zrobic . Jego jedyna zaleta to macenie , sklucane idywidualnych ludzi i pszczegolnych grup, deformowanie normalnych stosunkkow miedzyludzkich  i ogolnoe rzecz ujmujac destrukcja . W tym opsiagnl mistrzostwo . Nie sa to jednak cechy pozwalajace na zarzadzanie panstwem a nawet partia . Wprost przeciwnie , sa dla nich zguba .
Duza czesc zauwazanych przez Ciebie nietrafionych decyzji rzadu i gubienia sie , wynika z wrednosci konusa i jego ludzi , ktorzy nie sa tak naprawde opozycja , tylko dzialajaca na szkode panstwa V kolumna !. Opozycja ma swoje prawa a obowiazkiem jej jest pkrytykowac rzad i wyciagac jego nieudolnosci ale wszedzie naswiecie znaja granice do ktorych moze sie posunac . Kaczynski takich nie uznaje i wynika to albo z jego psychicznej choroby albo z dzialania swiadomego w ktorym chec posiadania wladzy przeslania mu dobro panstwa . Dla mnie to czlowiek albo oblakany , albo satrapa nie liczacy sie z kosztami pozyskania wladzy a to stawia go na rowni z najgorszymi zdrajcami narodu bo przeciwko niemu dziala .

cyc

cyc

Kaczyński chce podpalić Polskę!