Kaczyński chce podpalić Polskę!

Data: 2010-12-23 00:19:20
Autor: Lorn
Kaczyński chce podpalić Polskę!
W dniu 2010-12-23 00:13, Grzegorz Z. pisze:
Palikot mówił dzi¶ w "Kropce nad i", że Jarosław Kaczyński nie zachowuje
się jak osoba w pełni władz umysłowych.

Ameryki nie odkrył ;-p

Data: 2010-12-23 01:18:09
Autor: zinek
Kaczyński chce podpalić Polskę!

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:ieu11p$nvm$1news.onet.pl...
W dniu 2010-12-23 00:13, Grzegorz Z. pisze:
Palikot mówił dzi¶ w "Kropce nad i", że Jarosław Kaczyński nie zachowuje
się jak osoba w pełni władz umysłowych.

Ameryki nie odkrył ;-p

bo to jest kurwa autorytet akurat. Chyba dla fanow wyborczej i polaka michnika.
mowicie o tym zlodzieju i machloju - milionerze na przekretach z polmosem ? lubelskim ?
no faktycznie - autorytet godny pelo

Data: 2010-12-23 01:40:36
Autor: MH
zinek <unknown@op.pl> napisał(a):

> [...]

mowicie o tym zlodzieju i machloju - milionerze na przekretach z polmosem ? lubelskim ?
==================

A cóż to ma za znaczenie w kontek¶cie tego w±tka , czy Palikot jest np. dla
ciebie autorytetem , czy nie ?! Czyżby¶ uważał , że w tej konkretnej kwestii
się myli ?!

MH

Data: 2010-12-23 01:57:46
Autor: Lorn
W dniu 2010-12-23 01:18, zinek pisze:
[...]

Nie jest autorytetem... Jarusiow± paranoja bije na kilometr ;-p

Chyba dla fanow wyborczej i polaka
michnika.

Widać że¶ fan 'waszego nocnika' ;>

mowicie o tym zlodzieju i machloju - milionerze na przekretach z polmosem ?
lubelskim ?

Kto mówi? Ja piszę o tym paranoiku Jarusiu. ;-p

no faktycznie - autorytet godny pelo

Ten lolek z RM co to niby na ekonomii się znał i 'cegiełki' stoczniowe przehulał, to jest autorytet? ;-p

Kaczyński chce podpalić Polskę!