"Kaczyński chce zawłaszczyć przestrzeń dla zwłok brata"

Data: 2010-08-14 14:05:35
Autor: Bogdan Idzikowski
"Kaczyński chce zawłaszczyć przestrzeń dla zwłok brata"
"Możemy zaklinać rzeczywistość i mówić, że to jest sekta, bo oni zachowują się sekciarsko, nieracjonalnie. Oni, czyli Jarosław Kaczyński, mają w tej chwili jedyny cel: zawłaszczyć jak najwięcej przestrzeni dla zwłok swojego brata, już mają Wawel, już mają powstanie warszawskie, teraz chcą mieć Pałac Prezydencki" - mówi w wywiadzie dla "Wprost" reżyserka Agnieszka Holland.

Na swej stronie internetowej "Wprost" publikuje fragmenty wypowiedzi Holland z wywiadu, który ukaże się w najnowszym wydaniu tygodnika. W mocnych słowach reżyserka krytykuje prezesa Prawa i Sprawiedliwości. "On nie jest symbolem, Antygoną, zbolała maska, to jest maska wściekłości, którą widać, jak tylko zdejmie na chwilę maskę poczciwego wujka" - mówi o Jarosławie Kaczyńskim.

"Ludzie tego autoramentu mogą reagować na tak straszliwą stratę jakąś niebywałą potrzebą agresji. Myślę, że coś takiego się dzieje. I to można zaklinać, ośmieszać, używać do tego wszelkich narzędzi, łącznie z biedakami pod tym krzyżem" - twierdzi.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/298863,kaczynski-chce-zawlaszczyc-przestrzen-dla-zwlok-brata.html#komentarze

Ci biedacy pod krzyżem niebawem się wykruszą.

Data: 2010-08-14 05:26:35
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 14 Sie, 14:05, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
[...]

===================================================>
Ci biedacy pod krzyżem niebawem się wykruszą.

Powiedzcie tej Holland, zeby sie nie wyglupiala bo tam miedzy zniczami
podobno lezy i gwiazda Dawida...
Synod ja wyklnie i oglosi goicą....

Data: 2010-08-14 09:18:46
Autor: D.J.MC Donald Musk
[...]

jakos nikt w Polsce nie protestuje, gdy kacapstwo obchodzi wygnanie
Polakow z Kremla....
http://alehistoria.blox.pl/2009/04/RZEZ-W-MOSKWIE.html
wolno im - wolno nam...

Data: 2010-08-14 14:10:57
Autor: u2
"Kaczyński chce zawłaszczyć przestrzeń dla zwłok brata"
Na swej stronie internetowej "Wprost" publikuje fragmenty wypowiedzi
Holland z wywiadu, który ukaże się w najnowszym wydaniu tygodnika.

Coraz słabszy ten Wprost pod rządami Lisa. Zupełnie jak GWno.

Data: 2010-08-14 22:59:45
Autor: Kaczysta

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c6687d1$0$21006$65785112news.neostrada.pl...
Na swej stronie internetowej "Wprost" publikuje fragmenty wypowiedzi
Holland z wywiadu, który ukaże się w najnowszym wydaniu tygodnika.

Coraz słabszy ten Wprost pod rządami Lisa. Zupełnie jak GWno.
Bo to chodziło w przypadku tej zmiany naczelnego.
AZ

Data: 2010-08-14 14:14:08
Autor: Lorn
"Kaczyński chce zawłaszczyć przestrzeń dla zwłok brata"

Ci biedacy pod krzyżem niebawem się wykruszą.

Zachlają się na śmierć w tym upale... Rząd powinien się o nich zatroszczyć i skierować na leczenie... :.

Data: 2010-08-14 14:28:28
Autor: u2
W dniu 2010-08-14 14:14, Lorn pisze:

Ci biedacy pod krzyżem niebawem się wykruszą.

Zachlają się na śmierć w tym upale... Rząd powinien się o nich
zatroszczyć i skierować na leczenie... :.

Pewnie chcesz ich wysłać do psychiatryka jak Putin opozycję w Rosji.

Data: 2010-08-14 15:07:11
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-14 14:28, u2 pisze:
[...]

Pewnie od tego jest lekarz psychiatra :>

Data: 2010-08-14 15:10:51
Autor: u2
W dniu 2010-08-14 15:07, Lorn pisze:
Pewnie chcesz ich wysłać do psychiatryka

Pewnie od tego jest lekarz psychiatra

Pewnie masz na myśli ministra wojny psychiatrę Kielicha.

Data: 2010-08-14 17:05:50
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-14 15:10, u2 pisze:
W dniu 2010-08-14 15:07, Lorn pisze:
Pewnie chcesz ich wysłać do psychiatryka

Pewnie od tego jest lekarz psychiatra

Pewnie masz na myśli

Miałem na myśli specjalistę z kliniki psychiatrycznej WUM. :>

Data: 2010-08-14 17:24:07
Autor: u2
W dniu 2010-08-14 17:05, Lorn pisze:
Miałem na myśli specjalistę z kliniki psychiatrycznej WUM.

Tak sądziłem. Tylko byś wysyłał swoich wrogów politycznych do psychuszek
jak twój idol Putin.

Data: 2010-08-14 17:48:03
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-14 17:24, u2 pisze:
W dniu 2010-08-14 17:05, Lorn pisze:
Miałem na myśli specjalistę z kliniki psychiatrycznej WUM.

Tak sądziłem.

Będą mieć blisko i dobra opiekę :>

Data: 2010-08-14 18:08:01
Autor: u2
W dniu 2010-08-14 17:48, Lorn pisze:
Będą mieć blisko i dobra opiekę

Tak mówili enkawudziści kiedy wywozili Polaków na rozstrzelanie.

Data: 2010-08-14 18:21:01
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-14 18:08, u2 pisze:
W dniu 2010-08-14 17:48, Lorn pisze:
Będą mieć blisko i dobra opiekę

Tak mówili enkawudziści kiedy wywozili Polaków na rozstrzelanie.

Zastrzykiem strzelą w dupsko i fanatyzm odpłynie ;>

Data: 2010-08-14 18:39:24
Autor: u2
W dniu 2010-08-14 18:21, Lorn pisze:
Tak mówili enkawudziści kiedy wywozili Polaków na rozstrzelanie.

Zastrzykiem strzelą w dupsko i fanatyzm odpłynie

Tobie nie odpłynął.

Data: 2010-08-14 22:28:39
Autor: Lorn
"Kaczyński chce zawłaszczyć przestrzeń dla zwłok brata"
W dniu 2010-08-14 18:39, u2 pisze:

Tobie nie odpłynął.

O czym ty do mnie piszesz? :> Co ma mi odpłynąć? Dobrze się czujesz? Może skorzystaj z porady specjalisty... Za dużo pijecie gorzały pod tym krzyżem :)

Data: 2010-08-14 14:20:18
Autor: raff
[...]
reĹźyserka Agnieszka Holland.

[...]

biedakami pod tym krzyĹźem" - twierdzi.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/298863,kaczynski-chce-zawlaszczyc-przestrzen-dla-zwlok-brata.html#komentarze

O, nastepna, ktorych przodkow przyjeli nieopatrznie nasi przodkowie.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

"Kaczyński chce zawłaszczyć przestrzeń dla zwłok brata"