Kaczyński cytuje Dmowskiego

Data: 2013-06-19 09:16:39
Autor: boukun
Kaczyński cytuje Dmowskiego
- Chcę uratować Polskę przed dwiema katastrofami - o¶wiadcza Jarosław Kaczyński. W opinii lidera Prawa i Sprawiedliwo¶ci, pierwsze i najbardziej doraĽne niebezpieczeństwo to pogłębianie się kryzysu gospodarczego przy jednoczesnym prowadzeniu polityki założonych r±k.

Drugie niebezpieczeństwo wi±że się z zagrożeniem kulturowym. - Mamy dzisiaj w Polsce prowadzon± ofensywę kulturow±, która ma wysadzić w powietrze nasz± tradycję narodow± - ocenia prezes. Zwraca uwagę, że wszystkie relacje, z rodzin± na czele, budowane przez wieki, które jeszcze niedawno wydawały się niemożliwe do podważenia, s± w tej chwili kwestionowane. Ten mechanizm, który kiedy¶ Dmowski opisał słowami, że je¶li co¶ jest na Zachodzie gryp±, to u nas gruĽlic±, może się sprawdzić - ostrzega.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,8151,title,Jaroslaw-Kaczynski-chce-uratowac-Polske,wid,15744499,wiadomosc.html

boukun

Data: 2013-06-19 19:37:27
Autor: Parvus
Kaczyński cytuje Dmowskiego
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kprmkj$gjl$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jarosław Zbaw Polskę!
Jarosław Zbaw Polskę!
Jarosław Zbaw Polskę!
Jarosław Zbaw Polskę!
Jarosław Zbaw Polskę!

Data: 2013-06-19 19:44:53
Autor: A. Filip
"Parvus" <parvus.1992@prokonto.pl> pisze:
> [...]
- Chcę uratować Polskę przed dwiema katastrofami - oświadcza
Jarosław Kaczyński. W opinii lidera Prawa i Sprawiedliwości,
pierwsze i najbardziej doraźne niebezpieczeństwo to pogłębianie się
kryzysu gospodarczego przy jednoczesnym prowadzeniu polityki
założonych rąk.

Jarosław Zbaw Polskę!
Jarosław Zbaw Polskę!
Jarosław Zbaw Polskę!
Jarosław Zbaw Polskę!
Jarosław Zbaw Polskę!

Donald "Polska zasługuje na *cud* gospodarczy" to nie miał zbawić Polski
od PiS? Nie zbawił?

--
A. Filip
Ĺšw. Hanna, to juĹĽ jesienna panna.

Data: 2013-06-21 20:56:09
Autor: pluton_
Kaczyński cytuje Dmowskiego
- Chcę uratować Polskę przed dwiema katastrofami - o¶wiadcza Jarosław
Kaczyński.

zamiast pierdolic moglby troche poruchac,
moze uchronil by nas od katastrofy demograficznej.

Nullification

Kaczyński cytuje Dmowskiego