Kaczyński da Dudzie wskazówki.

Data: 2015-05-15 10:00:51
Autor: Budzik
Kaczyński da Dudzie wskazówki.
Użytkownik Jawampo r4esx@asgf.pl ...

Natychmiast po wyborach z ukrycia wyjdą : Kaczyński,
Macierewicz i dadzą Dudzie wskazówki, a Duda będzie tańczył
jak mu Kaczyński zagra. Zaczną wzmacniać SKOKi
i celebrować religię smoleńską. Do polityki zagranicznej
pewnie wróci Fatyga, a wychowaniem obywateli zajmie się Rydzyk
z Klempą.

Ja mam chyba uraz - jakbym sie nie starął polubić Dudy, jakbym nie starał się spojrzec na niego łaskawszym okiem i juz juz prawie to nagle usłysze w TV Błaszczaka, włacze radio Maryja i czar pryska...

A przeciez najlepsze jest schowane... patrz Antoni "aviator" Macierewicz...

Data: 2015-05-15 21:04:11
Autor: ikka
W dniu 2015-05-15 o 12:00, Budzik pisze:
[...]

no, będzie się działo...

http://tnij.org/79lsck7

ciekawe komu jeszcze zrobi dobrze...

--
"widzę ją jako decyzję nierozłączną z wolnością osobistą
matki. Dopóki płód nie może przeżyć poza jej ciałem, to do

Data: 2015-05-15 20:00:40
Autor: Budzik
Kaczyński da Dudzie wskazówki.
Użytkownik ikka ikka@nospam.pl ...

no, będzie się działo...

http://tnij.org/79lsck7

ciekawe komu jeszcze zrobi dobrze...

Mogłbyby być przewalutowane - to chyba oczywiste. Przeciez przewalutowanie to kwestia techniczna a nie wynalezienie leku na raka czy AIDS wiec nie wiem w czym problem.

A no tak - ktos musiałby za to zapłacić.
Albo budzet, finansując rożnice, albo banki ktore oszukiwały klientow.

Ale tego jakos w wypowiedzi Dudy znaleźć nie mogę. Dlaczego mnie to nie dziwi...

Data: 2015-05-15 22:18:06
Autor: ikka
W dniu 2015-05-15 o 22:00, Budzik pisze:
[...]

ponieważ Duda jest produktem marketingowym :)