Kaczyński dąży ....

Data: 2010-09-10 18:29:54
Autor: Jacek B
Kaczyński dąży ....
Kaczyński dąży do zamachu stanu. Posłuchajcie co on wygaduje na spotkaniu w sprawie katastrofy. To jest jakiś zajebisty obłęd.
Ja nie chcę tego psychopaty.

JB __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5440 (20100910) __________

Data: 2010-09-10 21:05:42
Autor: awe
Kaczyński dąży ....

Użytkownik "Jacek B" <jacekb11@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i6dme3$c87$1news.onet.pl...
Kaczyński dąży do zamachu stanu. Posłuchajcie co on wygaduje na spotkaniu w sprawie katastrofy. To jest jakiś zajebisty obłęd.
Ja nie chcę tego psychopaty.

JB
-- -- -- -- -- -- -- --
ja mysle ze ludzie sami rusza na ten rzad tak jak w Grecji. Kaczynskiego tylko narod poprosi o przejecie rzadow
awe

Data: 2010-09-10 22:15:59
Autor: Kostek Wycirowski
Kaczyński dąży ....

"awe" <> ja mysle ze ludzie sami rusza na ten rzad tak jak w Grecji. Kaczynskiego
tylko narod poprosi o przejecie rzadow
awe
Ty, ja cie proszę, naprawdę zmień lekarza....

Data: 2010-09-11 00:32:41
Autor: awe
Kaczyński dąży ....

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i6e3m5$g83$1news01.versatel.de...

"awe" <> ja mysle ze ludzie sami rusza na ten rzad tak jak w Grecji. Kaczynskiego
tylko narod poprosi o przejecie rzadow
awe
Ty, ja cie proszę, naprawdę zmień lekarza....
-- -- -- -- --
pierdol sie sam ze swoim lekarzem
awe

Data: 2010-09-11 01:07:33
Autor: Kostek Wycirowski
Kaczyński dąży ....

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i6ebcu$3nt$1news.onet.pl...

[...]

No to może chociaż ortopeda, na głowę za późno?

Data: 2010-09-11 09:09:42
Autor: awe
Kaczyński dąży ....

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i6ednr$mig$1news01.versatel.de...

[...]

jesli uwazasz ze twoj stan ciezki bierz byle kogo, moze pomoze
awe

Data: 2010-09-11 00:54:58
Autor: MH
Kaczyński dąży ....
Kaczyński dąży do zamachu stanu. Posłuchajcie co on wygaduje na spotkaniu w sprawie katastrofy. To jest jakiś zajebisty obłęd.
Ja nie chcę tego psychopaty.

============

Masz jakiegoś linka? Dopiero co wróciłem z imprezy i nie wiem co Pokraczny zaś
wykombinował...

MH

Data: 2010-09-11 09:14:50
Autor: cyc
Kaczyński dąży ....

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:7d75.0000002a.4c8ab742newsgate.onet.pl...
[...]

To lepiej tego nie czytaj !. Zaoszczedzisz zdrowia , chyba , ze udajacy polityka psychicznie niezrownowazony klaun jest w stanie Cie ubawic .

cyc

Kaczyński dąży ....