Kaczyński dąży ....

Data: 2010-09-11 00:54:58
Autor: MH
Kaczyński dąży ....
Kaczyński dąży do zamachu stanu. Posłuchajcie co on wygaduje na spotkaniu w sprawie katastrofy. To jest jakiś zajebisty obłęd.
Ja nie chcę tego psychopaty.

============

Masz jakiegoś linka? Dopiero co wróciłem z imprezy i nie wiem co Pokraczny zaś
wykombinował...

MH

Data: 2010-09-11 09:14:50
Autor: cyc
Kaczyński dąży ....

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:7d75.0000002a.4c8ab742newsgate.onet.pl...
[...]

To lepiej tego nie czytaj !. Zaoszczedzisz zdrowia , chyba , ze udajacy polityka psychicznie niezrownowazony klaun jest w stanie Cie ubawic .

cyc

Kaczyński dąży ....