Kaczynski doprowadzi do katastrofy

Data: 2010-09-25 14:54:20
Autor: Belius
Kaczynski doprowadzi do katastrofy
Tacy politycy jak Jaroslaw Kaczynski - doprowadzaja kraj do katastrofy - stwierdzil premier.

To ja sie pytam premiera kto w tym kraju rzadzi? Rzad czy opozycja?
Przeciez w tej chwili przygniatajaca wiekszosc w Sejmie ma Platforma Obywatelska i jej Rzad.
Nawet niewygodny w rzadzeniu dla Platformy, Prezydent z PiS-u, zostal juz raz na zawsze wyeliminowany.
To kto  koncu kieruje tym krajem? Kto moze doprowadzic kraj do katastrofy, ten kto rzadzi, czy ten kto majac niewiele glosow w Sejmie nie moze wiele zdzialac? Po co tyak sypac piachem w oczy ludziom i ich tumanic?

Belius

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4770 (20100114) __________

Data: 2010-09-25 14:33:26
Autor: Canucki
Belius <Belius@o2.pl> napisał(a):
[...]

Pan to rozumie ale niestety spora czesc Polakow to polityczni idioci.

Krzysztof Canucki --

Data: 2010-09-25 15:35:17
Autor: awe

Użytkownik "Belius" <Belius@o2.pl> napisał w wiadomości news:i7krdt$ut4$1opal.futuro.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
Nie przejmuj sie. Tusk przemawial do swojego elektoratu wyksztalconych mlodych i z wielkich miast robionych po pijaku mutantow. Nie licz na logike
awe

Data: 2010-09-25 15:39:19
Autor: cyc
[...]

Ma racje premier .
Fakt , ze rzadzi krajem nie oznacza , ze Kaczynski nie stanowi dla Polski zagrozenia .
Demokracja bowiem nie przewiduje zamykania psychopatow we wiezieniach ani tez wysylania ich na przymusowe leczenie .
Ci zas, jak pokazuja wydarzenia ostatnich tygodni ( tzw, obrona krzyza ) , potrafia wykorzystac ta najglupsza i wcale nie mala , choc bedaca w zdecydowanej mniejszosci ,  czesc narodu do wprowadzenia swoich porzadkow . Przykladow mozna mozyc od  Rydzyka  , do Kaczynskiego .
Co ma zrobic premier ? oskarzyc szefa najwiekszej partii opozycyjnej o zdrade narodu ? a tak powinie zrobic ! , czy zamknac go w wariatkowie ? , co tez nie byloby od rzeczy !.
Nie , tego nie zrobi , to sa metody Kaczynskiego i nie sadze aby premier do tego sie posunal a szkoda , ze brak mu tej odwagi .

cyc

Data: 2010-09-25 14:38:36
Autor: Canucki
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Demokracja bowiem nie przewiduje zamykania psychopatow we wiezieniach ani tez wysylania ich na przymusowe leczenie.

A wiec panska dzialalnosc na psp to uboczny skutek demokracji?

Krzysztof Canucki

Data: 2010-09-25 18:43:25
Autor: cyc

Użytkownik " Canucki" <canucki.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7l1hc$dvj$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

Demokracja bowiem nie przewiduje zamykania psychopatow we wiezieniach ani
tez wysylania ich na przymusowe leczenie.

A wiec panska dzialalnosc na psp to uboczny skutek demokracji?

Krzysztof Canucki

Jesli Ci ulzylo , to znaczy , ze dopelnilo sie moje poslannictwo .
Ciesz sie ! dokopales mi w wyjatkowy sposob . Nie wiem jak to przezyje !.
Chyba sie pochlastam :) .
Dziwnym dla mnie jest jednak to , ze tak swiatly i jak wynika z tekstu powyzszego madry czlowiek mogl z cytowanej mojej wypowiedzi wysnuc wniosek , ze moja " dzialanosc jest ubocznym skutkiem demokraji " ? . Czyzbys w swojej nadzywczajnej madrosci pozwalajacej Ci podwazac moje zdrowie psychiczne uwazal , ze demokracja jednak przewiduje zamykanie psychopatow w wiezieniach i wysylanie ich na przymusowe leczenie kiedy ci sa szefami najwiekszych partii opozycyjnych  ? .
No i mam  powazny zgryz bo z jednej strony nie chcialbym zarzucic ci braku inteligencji , byloby to niegrzczne zreszta  a tu masz ! taki pasztet , z drugiej  dyskwalifikujesz sie  od podstaw .
No to jak to jest ? zastanow sie i napisz swoj post raqz jeszcze . Moze tym razem sie uda .

cyc

Data: 2010-09-25 20:23:11
Autor: awe

cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -
tragiczna jest ta sluzba zdrowia, powinni cie zamknac i trzymac latami bo stanowisz zagrozenie dla otoczenia
awe

Data: 2010-09-25 15:45:06
Autor: Belius
"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:i7ku2f$7tv$1news.onet.pl...

Ma racje premier .
Fakt , ze rzadzi krajem nie oznacza , ze Kaczynski nie stanowi dla Polski zagrozenia .

Wiec nalezy wyciac opozycje w pien, tak jak to zrobiono za komuny. I wtedy juz nie bedzie zadnego zagrozenia. Wszystko wroci do normy.

Belius __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4770 (20100114) __________

Data: 2010-09-25 16:00:29
Autor: awe

Użytkownik "Belius" <Belius@o2.pl> napisał w wiadomości news:i7kud6$7kh$1opal.futuro.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Nie znasz cyca? To wariat, komuch i pewnie skryty pedal. Zaden autorytet, zwykla kurwa
awe

Data: 2010-09-25 16:01:59
Autor: u2
W dniu 2010-09-25 16:00, awe pisze:
Nie znasz cyca? To wariat, komuch i pewnie skryty pedal. Zaden autorytet, zwykla kurwa

W dodatku faszysta, który by wyciął w pień wszystkich Żydów.

Data: 2010-09-25 16:17:45
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c9e00d8$0$22809$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-09-25 16:00, awe pisze:
Nie znasz cyca? To wariat, komuch i pewnie skryty pedal. Zaden autorytet,
zwykla kurwa

W dodatku faszysta, który by wyciął w pień wszystkich Żydów.
-- -- -- -- --
pewnie jeszcze dotego pedofil i ubek
awe

Data: 2010-09-25 16:12:15
Autor: cyc
[...]

Synku ! nie wiesz o czym piszesz !! i dlatego dalsza dyskusja z Toba nie ma sensu .
Jak typowy pisowiec , klamiesz , przeklamujesz , piszesz polprawdy i mataczysz .
Znaczy to tyle , ze usilujesz manipulowac a ja jestem juz za stary aby taki ktos jak Ty mogl to ze mna robic .........nie wspomne juz o tym , ze i intelektu Ci nie staje aby sprostac temu zadaniu .
Takie proste , ze nie powiem prostackie proby dobre sa na np. " obroncow krzyza " , na " podobny Tobie pisowski elektorat , ktory podnieca sie spiskowymi teoriami , czy na sluchaczy RM ale nie dla ludzi z ...............hm ........nie chce byc zarozumialych ......ale co mi tam , madrych a za takiego sie przeciez  uwazam .

cyc

Data: 2010-09-25 16:30:04
Autor: awe
Kaczynski doprowadzi do katastrofy
A jednak wiesz co piszesz czyli jako typowa kurwa cycu " klamiesz , przeklamujesz , piszesz polprawdy i
mataczysz ."
awe

Data: 2010-09-25 16:30:37
Autor: Belius
Kaczynski doprowadzi do katastrofy
"cyc"

..............hm ........nie chce byc zarozumialych ......ale co mi tam , madrych a za takiego sie przeciez  uwazam .

cyc
Zapomniales dodac, ze tylko SAM sie za takiego uwazasz.
Ja tam medrcem nie jestem, a pisze jedynie to, co czuje.

Data: 2010-09-25 16:16:25
Autor: boukun
[...]

A co to jest opozycja? Kiedy tzw. "komuna" się skończyła?

boukun

Data: 2010-09-25 19:16:43
Autor: MH
Kaczynski doprowadzi do katastrofy
Hmm , no i tutaj kolego się nie zgadzamy. Dlaczego?? Zerknij poniżej na moje
komentarze.. Po części zgadzam się z Tobą , ale nie do końca...

Ma racje premier .
Fakt , ze rzadzi krajem nie oznacza , ze Kaczynski nie stanowi dla Polski zagrozenia .

Ależ TAK !! Zgadzam się z Tobą , że każdy psychopata w polityce , będący na
dodatek osobą MEDIALNĄ (zostawmy na razie w spokoju Palikota , bo to temat na
zupełnie inny wątek) , stanowi dla Polski zagrożenie. Zwróć jednak uwagę na fakt
, iż tragedia smoleńska spowodawała istotny ubytek głosów wśród tzw. "żelaznego
elektoratu" pisu. Ależ absolutnie owa opozycja nie stanowi ŻADNEGO ZAGROŻENIA w
kontekście postrzegania nas zagranicą. Przeciwnie , jesteśmy postrzegani jako
kraj w pełni demokratyczny!!  No bo jest "ostra" opozycja..
A że jest GŁUPIA , a że przerżnie kolejne 2 wybory , to już zupełnie inna bajka.

Demokracja bowiem nie przewiduje zamykania psychopatow we wiezieniach ani tez wysylania ich na przymusowe leczenie .

No nie !!  No to jak do cholery ?! Jesteś przeciw demokracji ?? Hah , nie zrozum
mnie źle , nie jestem zwolennikiem jarkacza , mało tego , mam o nim zdanie
wyrobione , w pełni zgodne z Twoim. Nie mniej jednak , nie myl tego z definicją
demokracji..

[...]

Tu się zgadzamy..

[...]

Nie jest to przewidziane w uprawnianiach Premiera.  Z całą pewnością chciałby
tego tak samo jak i większość pragmatycznie myślącego społeczeństwa.
Kolejne wybory to potwierdzą .

MH
..

cyc

Data: 2010-09-25 20:25:04
Autor: awe
Kaczynski doprowadzi do katastrofy
Rob zapasy viagry bo juz koniec PO bliski. Jak jestes glupi to dostaniesz po dupie a prosisz sie jak malo kto
awe

Data: 2010-09-26 10:10:05
Autor: cyc

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:7d75.000006b4.4c9e2e7bnewsgate.onet.pl...
[...]

a zatem nie ma miedzy naszymi opiniami zadnych roznic  , rowniez wtedy kiedy pisze , ze "demokracja nie przewiduje zamykania psychopatow w wiezieniach " :) .
Swiat widzial juz wielu konusopodobnych psychopatow w tym takich , ktorzy rozpetali na ziemi pieklo .W jakis dziwny sposob , pewnie podobny do tego jaki wykorzystuje konus , doszli do wladzy aby potem sla i zamordyzmem podporzadkowac sobie cale narody .
Nikt ich nie zamykal w wiezieniach lub szpitalach a osadzono dopiero wtedy , kiedy .......kiedy bylo za pozno .
W demokracji nalezy pozbywac sie takich w demokratyczny sposob juz na samym poczatku ich dzialan . Na tym polega madrosc . To tak jak z tym krzyzem . Gdyby juz w pierwszych dniach zareagowano wlasciwie to problem nie istnialby .. Pozwolono na ekalacje , na rozwoj wydarzen i okazalo sie , ze pozniej kazde dzialanie moze byc tylko zle .
Wrzod nalezy przecinac w odpowiednim momencie aby niedopuscic do zakazenia calego organizmu .
Stad moja obawa ale i dbalosc o to aby prezentowac prawde o konusie zanim obudzimy sie z reka w nocniku .
Do absurdu najczesciej dochodzimy malymi , ledwie widocznymi kroczkami , ktore choc sa niewidoczne w jednostkowym wymiarze  ,  przyblizaja nas do niego aby w koncu pozwolic osiagnac cel - nonsens .
Czy ktos kiedys przypuszczal , ze stosunki kosciol - panstwo osiagnal dzisiejszy stan ? .
Kilkadziesiat lat temu , gdyby go opisano nie byloby takiego , ktoryby go nie wysmial . Dzisiaj uwazamy ten stan niemal za normalnosc a przynajmniej duza czersc spoleczenstwa tak uwaza a osiagnieto go wlasnie w sposob ewlucyjny , niemal niezauwazalny ale z trwala tendecja do osiagania absurdu ..
Tak samo dzieje sie z konusowatoscia bo dzisiaj to juz nie sam konus jest problemem , tylko to co soba reprezentuje .
Nieco odzszedlem od tematu :) ..............tak jsakos wyszlo :) .

MH

cyc

Data: 2010-09-25 18:21:03
Autor: Jarek nie obronił kżyża
[...]

Słyszałeś o wojnie domowej?

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Data: 2010-09-25 18:22:52
Autor: u2
Kaczynski doprowadzi do katastrofy
W dniu 2010-09-25 18:21, Jarek nie obronił kżyża pisze:
Słyszałeś o wojnie domowej?

Tej, którą wypowiedział Polakom Pan Premier Tusk ?

Data: 2010-09-25 20:03:37
Autor: pluton
Kaczynski doprowadzi do katastrofy
> Słyszałeś o wojnie domowej?

Tej, którą wypowiedział Polakom Pan Premier Tusk ?

A o której godzinie to bylo ? Chyba mialem wylaczone radio.

Nullification

Data: 2010-09-25 20:12:29
Autor: u2
W dniu 2010-09-25 20:03, pluton pisze:
A o której godzinie to bylo ? Chyba mialem wylaczone radio.

A było to już podczas nocnej zmiany z Waldkiem. Teraz znowu są u koryta.

Po raz kolejny przypomniał o tym w 2007 :

http://www.pardon.pl/artykul/2337/_/12

""Platforma Obywatelska idzie do wyborów, aby odsunąć od władzy
Jarosława Kaczyńskiego i jego współpracowników" - oświadczył Donald Tusk
w emocjonalnej przemowie na radzie krajowej PO.

Lider Platformy Obywatelskiej stawia sprawę jasno: nie będzie żadnej
współpracy z PiS. Ani teraz, ani po wyborach. Mało tego. Nie będzie też
paktowania z innymi ugrupowaniami - i to nie tylko z Samoobroną, ale i z
SLD."

Data: 2010-09-25 20:29:29
Autor: pluton
[...]

No widzisz ? Pisdziory parły do włądzy pod hasłem 'dopuścimy do koryta
sbków z samoobory i pojebów w Ligi Patologicznych Rodzin' i co ?
Przejebali. Wariat ostatnio znów wyskoczył z jakimiś hasłami
 'Edek Gierek wielkim patriotom był', ale znów zobaczył, że to sie nie
udaje.

Widać Tusk się czegoś nauczył i w odróżnieniu od wariata nie wdaje
się w konszachty z żadnym gównem.

Nullification

Data: 2010-09-25 20:38:30
Autor: u2
Kaczynski doprowadzi do katastrofy
W dniu 2010-09-25 20:29, pluton pisze:
WidaÌ Tusk siê czegoœ nauczy³ i w odró¿nieniu od wariata nie wdaje
siĂŞ w konszachty z Âżadnym gĂłwnem.

Jasne, tylko dąży po trupach do władzy absolutnej.

Data: 2010-09-25 20:57:20
Autor: pluton
Kaczynski doprowadzi do katastrofy
> Widaa Tusk sie czego? nauczy3 i w odró?nieniu od wariata nie wdaje
> sie w konszachty z ?adnym gównem.

Jasne, tylko dąży po trupach do władzy absolutnej.

No a co ma robić, skoro wariat rzuca mu trupy pod nogi i rozwalił opozycję ?

Może powinien wyjść i powiedzieć 'sory, nie ma zimnego lecha - nie ma
imprezki, ide na
emeryture' ?
Albo 'bez opozycji nie ma czadu, jade do peru a wy sie tu pierdolta sami' ?

Nullification

Data: 2010-09-25 20:59:21
Autor: u2
W dniu 2010-09-25 20:57, pluton pisze:
Albo 'bez opozycji nie ma czadu, jade do peru a wy sie tu pierdolta sami' ?

Widać, że Pan Premier Tusk nie ma najmniejszych kompetencji do
sprawowania urzędu Premiera. Przed trudnymi problemami ucieka, a to w
piłkę kopaną, a to do Peru, czy też Indii.

Popełnia niewymuszone błędy, a już mija 3 lata od objęcie przez niego
urzędu.

Data: 2010-09-25 21:07:04
Autor: pluton
Kaczynski doprowadzi do katastrofy
Widać, że Pan Premier Tusk nie ma najmniejszych kompetencji do
sprawowania urzędu Premiera.

wymień jedną...

Nullification

Data: 2010-09-25 21:11:00
Autor: u2
Kaczynski doprowadzi do katastrofy
W dniu 2010-09-25 21:07, pluton pisze:
WidaĂŚ, Âże Pan Premier Tusk nie ma najmniejszych kompetencji do
sprawowania urzĂŞdu Premiera.

wymieĂą jednÂą...

Historyk z wykształcenia nie ma najmniejszych kompetencji do pełnienia
tak odpowiedzialnej funkcji. Taki drugi Miller.

Poza tym ta jego ciągła ucieczka od odpowiedzialności za rekordową
dziurę budżetową, rekordowy dług publiczny chwały również mu nie przynosi.

Data: 2010-09-25 23:32:02
Autor: pluton
Kaczynski doprowadzi do katastrofy
Historyk z wykształcenia nie ma najmniejszych kompetencji do pełnienia
tak odpowiedzialnej funkcji. Taki drugi Miller.

 Przestepca co skończył Państwowe Technikum Rolnicze i nie zdał matury
mial znakomite kompetencje zeby byc  wicepremierem a magister historii nie
moze
byc premierem ?

Poza tym ta jego ciągła ucieczka od odpowiedzialności za rekordową
dziurę budżetową, rekordowy dług publiczny chwały również mu nie przynosi.

A gdzie uciekl ? Ukrywa sie w puszczy amazonskiej ?

Nullification

Data: 2010-09-25 23:32:49
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c9e4946$0$27037$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-09-25 21:07, pluton pisze:
Widaa, ?e Pan Premier Tusk nie ma najmniejszych kompetencji do
sprawowania urzedu Premiera.

wymien jedn?...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
tu problem polega na tym ze tu nie ma z kim normalnie podyskutowac, co kazdy z nich jeden to jakies mutanty. przeciez wywod logiczny tego plutona jest na poziomie debila. tragedia. czy oni wszyscy urwali sie z domu wariatow?
to jest zalamka. pociesza mnie tylko to ze w 2 lub 3 pokoleniach nie utrzyma sie to powierzchni bo kapitalizm to brutalny system. za socjalizmu powyciagano ich z wioch, nauczono pisac i mysli to to ze umie latac.
awe

Data: 2010-09-25 20:25:32
Autor: awe

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7lddn$kib$1inews.gazeta.pl...
> Słyszałeś o wojnie domowej?

Tej, którą wypowiedział Polakom Pan Premier Tusk ?

A o której godzinie to bylo ? Chyba mialem wylaczone radio.

-- -- -- -- -- -
to je wlacz
awe

Data: 2010-09-27 18:29:06
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i7l7hi$1uj$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jak to mozliwe?
PO ma wojska, policje, sluzby, media a Kaczynski ewentualnie kilka moherowych babc z parasolami...
tak sie ich boicie?
 I macie racje!

Data: 2010-09-27 18:54:44
Autor: u2
W dniu 2010-09-27 18:29, D. J. MC Donald Musk pisze:
Jak to mozliwe?
PO ma wojska, policje, sluzby, media a Kaczynski ewentualnie kilka moherowych babc z parasolami...
tak sie ich boicie?
 I macie racje!

Zauważ, że Donek specjalnie osłabia siły militarne państwa, bo boi się
przewrotu. Nasza misja wojskowa w Afganistanie głosowała na Kaczkę.

Data: 2010-11-29 11:50:57
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ca0cc57$0$20987$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Sluszna uwaga!
Nie chodzi tylko o przewrot ale ewentualna interwencje zbrojna niemiec czy rosji. Donkowi to obojetne a nawet byloby na reke!

Data: 2010-09-25 20:31:59
Autor: the_foe
W dniu 2010-09-25 14:54, Belius pisze:
[...]

TUsku ma racje, choc przewrotnie. Premier sam drog nie buduje, budzetu nie wykonuje, dzieciom sniadan w szkole nie podaje... Tu mamy cala moc powiazan administracyjno-politycznych. Zaden premier tego nie ogarnia, musi ufac ze jego ludzie robia co kaze, i ludzie jego ludzi itd... A co daje wewnetrzny imperatyw tym ludziom, aby nie krasc, nie marnotrawic, pracowac itd? Utrata wladzy... W tej wersji PISu, z takim szefem moze im sie wydawac ze PO bedzie rzadzic jeszcze bardzo dlugo... Wiec po co sie starac? Kaczynski oddajac pola PO, chcac by powpadala w wilcze doly po prostu robi to kosztem Polakow. I jeszcze podbija stawke koniecznych strat, bo co musi sie stac by inteligentny czlowiek, nie wierzacy w stek nonsensow mitologii judochrzescijanskiej, poparl Pis? Cos kolo hiperinflacji, wyrzucenia Z z UE i oddanie panstwowego majatku Kosciolowi Katolickiemu.

--
the_foe

Data: 2010-09-25 20:43:53
Autor: u2
W dniu 2010-09-25 20:31, the_foe pisze:
[...]

O to tylko nocnej zmianie chodzi, a jak będzie druga Grecja to uciekną z
kraju.

Data: 2010-09-25 21:14:01
Autor: the_foe
W dniu 2010-09-25 20:43, u2 pisze:
[...]

a Ty dalej swoje... Polakow gowno obchodza spektakle takie jak nocna zmiana, lustracja, krzyz i inne infantylne glupoty. To jest polityczna gra do jednej bramki. jest ona istotna dla jakis 10-15% Polakow ktorzy na dodatek beszczelnie to zainteresowanie nazywaja przejawem patryjotyzmu. A to jest po prostu oznaka pewnych problemow psychicznych

--
the_foe

Data: 2010-09-25 21:30:25
Autor: u2
W dniu 2010-09-25 21:14, the_foe pisze:
[...]

Przecież awanturę o krzyż wywałał Bronek ze spalonych WSI, aby odwrócić
uwagę od rzeczywistych problemów do rozwiązanie w Polsce.

Lustracja to nie głupota, jak usiłujesz tutaj twierdzić. To istotna
sprawa kto doprowadził poprzez nocną zmianę do obalenia lustracji i
pozostawienia obcych agentów na samym szczycie władzy.

Data: 2010-09-25 23:12:28
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c9e4dd2$0$27042$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
u2 nie sadzisz ze to juz regula ze ci ludzie na psp maja taki w swoich wywodach logicznych uskok, taka jakby przepasc w ktora mysl wpada jak w czarna dziure i nie moze sie wydobyc do swiatla wiec improwizuja na zasadzie ze jak sie fakty w tym wywodzie nie zgadzaja to tym gorzej dla faktow.
the_foe PO wlasnie prowadzi Polske w strone przepasci. Niech juz nawet tego PiS nie bedzie, ale niech oni rzadza a nie gapia sie w sondaze i czekaja z dzialaniami do nastepnych wyborow. Ludzie pojda na nich zaglosowac bo PiS jest zly a JK ludozerca, a zaraz po wygranych wyborach jebs wyborcow przez leb.... i ci wyborcy dostaja jeszcze bardziej po dupie poniewaz z wieloma decyzjami nie mozna czekac. Potem znowu nastepne wybory i zero reakcji ze strony rzadu.
Polska nie jest rzadzona optymalnie, tylko to taka gra w dupaniaka w ktorej przegrywaja ci ktorzy nie sa u wladzy.
awe

Data: 2010-09-26 09:00:26
Autor: .heÂŽsk.
On Sat, 25 Sep 2010 14:54:20 +0200, "Belius" <Belius@o2.pl> wrote:

Tacy politycy jak Jaroslaw Kaczynski - doprowadzaja kraj do katastrofy - stwierdzil premier.

To ja sie pytam premiera kto w tym kraju rzadzi? Rzad czy opozycja?

 [...]

 co usilujesz udowodnic? --

Data: 2010-09-26 09:30:13
Autor: Belius
[...]