Kaczyński: dostaniecie pieniądze, stanowiska

Data: 2019-06-09 17:58:46
Autor: japanizer
Kaczyński: dostaniecie pieniądze, stanowiska
https://www.polskieradio24.pl/5/1222/Artykul/2322386,P-Kukiz-o-wspolpracy-z-PiS-wspolne-listy-to-propozycja-J-Kaczynskiego

Pan od srebrnych wież i mgły smoleńskiej próbuje przekupić Kukiza pieniędzmi i stanowiskami:

  W pierwszych moich rozmowach proponował (prezes PiS - red.) wejście w koalicję z   PiS-em. Wie pan z czym to się wiąże, z urzędami, z pieniędzmi. Odmówiłem -   powiedział Kukiz.

Data: 2019-06-10 07:21:23
Autor: Pajdak
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:55473722-af3e-4d04-94b5-514bc0555b67googlegroups.com...
[...]

Kukiz nie dość, że marny z niego śpiewak, jeszcze gorszy polityk to naiwniak jakich mało. Potrafi rżnąć głupa, a za kulisami wyciaga łapę po kasę od "jaśniepanka".

--
Pajdak

Kaczyński: dostaniecie pieniądze, stanowiska