Kaczyński dzisiaj wyjątkowo na luzie

Data: 2010-11-25 00:58:34
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Kaczyński dzisiaj wyjątkowo na luzie
boukun wrote:

Drugi raz mu się dzisiaj udało mnie rozbawić, w wypowiedzi o kozackiej
fryzurze Kamińskiego.

Mnie, nie ukrywam, najbardziej zastanowiła jego nowa kreacja. Ta głowa
ostrzyżona. To wygląda dość uderzająco, to mi przypomina takie ukraińskie
obyczaje, można powiedzieć kozackie - stwierdził ze śmiechem.
Ale widzę z tego, że był już o to pytany i to jest... he he he. To nie
ukrywam, że mnie to też bardzo zainteresowało - dodał wyraźnie rozbawiony
Kaczyński.

Gdyby taki był od poczatku, facet miałby szense na prezydenturę...

On taki był od początku, ale inaczej go pokazywali w tivi. Teraz pewnie uważają, że z nim już koniec, dlatego mniej uwagi przykładają do jego wizerunku i psucia materiałów, na których on jest...

--
Pit

Kaczyński dzisiaj wyjątkowo na luzie