Kaczyński i ACTA

Data: 2012-02-19 17:13:22
Autor: Obserwator
Kaczyński i ACTA
 kolejny belkot zalosnego frustrata, ktoremu nawet nie chcialo sie sprawdzic faktow. Nauczyl sie pisac, to pisze.

Data: 2012-02-19 18:58:45
Autor: Zyga
Kaczyński i ACTA
Dnia Sun, 19 Feb 2012 17:13:22 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

 kolejny belkot zalosnego frustrata, ktoremu nawet nie chcialo sie sprawdzic faktow. Nauczyl sie pisac, to pisze.

Zauważam, że to ty jesteś frustratem! Bełkoczesz jakbyś nacpał się jakiegoś
zioła. Masz coś z mózgiem przyjacielu!

Data: 2012-02-19 18:21:42
Autor: Obserwator
Kaczyński i ACTA
Zyga <zygmunt.partowiecki@vp.pl> napisał(a):
Zauważam, że to ty jesteś frustratem!

a ja zasuwazylem ze znowu zmieniles nick oszuscie.

Chcesz koniecznie miec zablokowane konto, to ja ci to zalatwie.

Data: 2012-02-19 20:51:22
Autor: pluton
Kaczyński i ACTA

Chcesz koniecznie miec zablokowane konto, to ja ci to zalatwie.

Tylko nie pisz do mojego ISP, zeby mi zamknal konto, bo peknie ze smiechu
i nie bede mial internetu (przez 1 dzien).

Nullification

Data: 2012-02-19 20:02:07
Autor: Obserwator
Kaczyński i ACTA
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

> Chcesz koniecznie miec zablokowane konto, to ja ci to zalatwie.

Tylko nie pisz do mojego ISP, zeby mi zamknal konto, bo peknie ze smiechu
i nie bede mial internetu (przez 1 dzien).

 a to ty jestes tez ten wielonickowy zyga ktory rozwala tu podobnie jak ty kazda dyskusje? No to pieknie...

--

Kaczyński i ACTA