Kaczyński i Nietzsche

Data: 2010-10-06 05:02:30
Autor: zbig
Kaczyński i Nietzsche
Miażdżąca diagnoza doktora Michalskiego.
I o was pisiowe lemingi też jest.:))))
http://www.krytykapolityczna.pl/CezaryMichalski/KaczynskiiNietzsche/menuid-291.html

Data: 2010-10-06 14:10:06
Autor: u2
Kaczyński i Nietzsche
W dniu 2010-10-06 14:02, zbig pisze:
Miażdżąca diagnoza doktora Michalskiego.

A co leczy ten dochtór ? :)

Data: 2010-10-06 05:15:44
Autor: zbig
Kaczyński i Nietzsche
On 6 Paź, 14:10, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-10-06 14:02, zbig pisze:

> Miażdżąca diagnoza doktora Michalskiego.

A co leczy ten dochtór ? :)

Może nie leczy, ale diagnozuje perfekcyjnie.

Data: 2010-10-06 14:59:40
Autor: awe
Kaczyński i Nietzsche

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3aedeaaf-b12c-4abb-9cf4-4bd359c7e2ael6g2000yqb.googlegroups.com...
On 6 Paź, 14:10, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-10-06 14:02, zbig pisze:

> Miażdżąca diagnoza doktora Michalskiego.

A co leczy ten dochtór ? :)

Może nie leczy, ale diagnozuje perfekcyjnie.
-- -- -- -- --
ciebie tez zdiagnozowal? i co wyszlo zes idiota czy imbecyl?
awe

Data: 2010-10-06 15:16:53
Autor: jadrys
Kaczyński i Nietzsche
  W dniu 2010-10-06 14:15, zbig pisze:
On 6 Paź, 14:10, u2<u...@o2.pl>  wrote:
W dniu 2010-10-06 14:02, zbig pisze:

Miażdżąca diagnoza doktora Michalskiego.
A co leczy ten dochtór ? :)
Może nie leczy, ale diagnozuje perfekcyjnie.

Najwyższy czas żeby siebie zdiagnozował..

Data: 2010-10-06 06:33:08
Autor: zbig
Kaczyński i Nietzsche
On 6 Paź, 15:16, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
..

Najwyższy czas żeby siebie zdiagnozował..

jakieś uzasadnienie?

Data: 2010-10-06 16:41:24
Autor: jadrys
Kaczyński i Nietzsche
.
Najwyższy czas żeby siebie zdiagnozował..

jakieś uzasadnienie?

Pan dr prezentuje poziom intelektualny ucznia szkoły podstawowej.

Data: 2010-10-06 07:55:04
Autor: zbig
Kaczyński i Nietzsche
On 6 Paź, 16:41, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Pan dr prezentuje poziom intelektualny ucznia szkoły podstawowej.

Trochę się ubawiłem. Tego doktora to użyłem w sensie medycznym, bo o
ile mi wiadomo Michalski doktoratu nie ma.
Natomiast tak surowa ocena wielkiego erudyty i znakomitego publicysty
przez, wybacz jadrys, ledwie kojarzącego cokolwiek prostaczka naprawdę
wzbudza wesołość.

Data: 2010-10-07 02:25:31
Autor: Jaksa
Kaczyński i Nietzsche
On Wed, 06 Oct 2010 16:55:04 +0200, zbig <zbigniew_@gazeta.pl> wrote:

On 6 PaĹş, 16:41, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

[...]

Nie znalem do tej pory zupelnie Cezarego Michalskiego. Poczytalem jego  kilka
artykulow teraz i musze powiedziec ze jestem mocno, ale to mocno  rozczarowany.
Spodziewalem sie kogos moze nie klasy p.Stanislawa Michalkiewicza,
ale przynajmniej Rafala Ziemkiewicza czy Cejrowskiego.

W zamian, dostalem jakiegos wymizerowanego ziutka z kociokwikiem mysli we  lbie,
niezdolnego do jasnego wyrazania mysli, z wyraznym trudem formujacego  zdania,
ktore do tego pozbawione sa uroku, stylu i humoru. I tresci tez nie bardzo
widze w tym kwileniu, w sumie niedojdy.

Jezeli ty widzisz w nim erudyte i znakomitego publicyste, to w babci
klozetowej musisz widziec kandydatke na Miss Swiata.

Jestes tak ograniczony zbig, ze to mnie az wrecz czasami zdumiewa.

Jaksa

Data: 2010-10-07 20:37:28
Autor: awe
Kaczyński i Nietzsche

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vj6jgtwi1j561patlantis...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
zbig to jest prosty chlop a wiec nie dziw sie ze nie wylapie tych wszystkich subtelnosci. nawet gdyby ten michalski rzucal autentycznym gownem to dla niego bylyby ciastka byle tylko walil w JK. Taki durak z tego zbiga i w sumie po co takim cieciem zwracac sobie glowe
awe

Data: 2010-10-07 08:58:25
Autor: jadrys
Kaczyński i Nietzsche
  W dniu 2010-10-06 16:55, zbig pisze:
[...]

Widzisz zbigu, mimo mojej "prostaczkowatości" i "ledwie kojarzenia czegokolwiek" jest dla minie nawet nie do pomyślenia cytowanie czyjejkolwiek twórczości, czyichś wypocin. Mam na tyle szerokie horyzonty żeby nie posiadać żadnych autorytetów i ich cytować.

Spójrz poprzez pryzmat mojej osoby na siebie i dokonaj samooceny.

Data: 2010-10-07 09:57:43
Autor: zbig
Kaczyński i Nietzsche
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):

[...]

Coś  nie wiedzę moich postów pisanych z Googla więc postaram sie odtworzyć
moją odpowiedź.
W gruncie rzeczy mam dla ciebie pewną nić sympatii, bo uważam, ze jesteś
prawdopodobnie poczciwym człowiekiem, więc nie będę bezlitosny.
Podparcie się dobrym cytatem, czego nie robię zreszta zbyt często, dowodzi
jedynie pewnej erudycji. Z reguły jednak sam analizuje problem i wyciągam
wnioski.Ty natomiast nawet nie zdajesz sobie sprawy, że garściami cytujesz
dawno przebrzmiałe komunały klasyków marksizmu, leninizmu, stalinizmu, nie
przypominam sobie u ciebie jakiejś pogłębionej albo choćby oryginalnej analizy
czy wniosku

Data: 2010-10-07 22:29:39
Autor: jadrys
Kaczyński i Nietzsche
  W dniu 2010-10-07 11:57, zbig pisze:
[...]

I dobrze zrobiłeś. Inaczej zmusiłbyś mnie do riposty, a po czyś takim ja się nawet gorzej chyba  od zbluzganego adwersarza. W pyskówkach zawsze czuję się przegrany.

Podparcie się dobrym cytatem, czego nie robię zreszta zbyt często, dowodzi
jedynie pewnej erudycji.

Wręcz przeciwnie, w moich odczuciach świadczy to tylko o bezmyślności. o wyuczonych w szkołach formułkach stworzonych przez klasyków. A nie o własnym rozumie.

  Z reguły jednak sam analizuje problem i wyciągam
wnioski.

No niestety - nie widać tego zbyt często w twoich  postach.

[...]

Muszę ci powiedzieć że nikogo nie cytuję, Nigdy nie zachwycałem się rewolucyjnymi tekstami klasyków i się pod nimi nie podpisywałem ..   i naprawdę nie wiem czego ode mnie byś oczekiwał,-  przecież jasno w wielu postach na psp określiłem miejsce kapitalizmu i nowy porządek współczesnego świata.

Data: 2010-10-07 10:23:24
Autor: zbig
Kaczyński i Nietzsche
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a): Coś  nie wiedzę moich postów pisanych z Googla więc postaram sie odtworzyć
moją odpowiedź.
Nie znalem do tej pory zupelnie Cezarego Michalskiego.
Na twoim miejscu nie przyznawałbym się do tego, bo to trochę kompromitujace.
Michalski to swego czasu niekwestionowany guru środowiska prawicowych
"pampersów". Jego rozbrat z nimi nastąpił wskutek problemów osobistych Michalskiego (rozwód), którego ortodoksyjni koledzy nie mogli mu wybaczyć

Spodziewalem sie kogos moze nie klasy p.Stanislawa Michalkiewicza,
ale przynajmniej Rafala Ziemkiewicza czy Cejrowskiego.
Wymienieni przez ciebie panowie grają w innych ligach.
Michalkiewicz i Ziemkiewicz to koniunkturalni cynicy gotowi napisać wszystko
byleby odebrać w kilku redakcjach wierszówkę.
Michalkiewicz nie wahał się brać pieniedzy od Rosjan jako współpracownik
Agencji Nowosti w mrocznych czasach dyktatury Jaruzela
 Posunął się też nawet do żebractwa apelując na swojej stronie internetowej o
wpłacanie wolnych datków na jego konto. Robił to jeszcze niedawno, czy tak
jest nadal nie wiem bo brzydzę się nawet wejść na stronę tego typa o świńskiej
twarzy z chytrymi oczkami cwaniaczka. Intelektualnie bije na głowę swoich
kolegów ze środowiska radia Maryja ale to nietrudne bo to same głąby. Z deklem
to on chyba jednak coś ma, zwlaszcza jeśli chodzi o Żydów.
Ziemkiewicz z kolei bije na głowę Michalkiewicza pod względem intelektualnym
ale w cynizmie w cale mu nie ustępuje a nawet go przewyższa. Brał kasę z
prowadzenie telewizji śniadaniowej (!) w TVP Kwiatkowskiego i z agorowego TOK
FM, skąd go najzupełniej słusznie wywalono z hukiem za uprawianie prywaty
(proces z Michnikiem).
Cejrowski to publicysta na poziomie knajpianym, fajnie się go czyta ale
wyrafinowania w tym tyle co w uderzeniu pałką w łeb.
Michalski to myśliciel i filozof z wielkim poczuciem humoru, ale nie na
poziomie Kiepskich. Jego publicystyka może być nieco hermetyczna dla
prostaczków, ale to już nie moje zmartwienie. Dla takich jest Fakt, Nasz
Dziennik, życie na Gorąco i radio Maryja.

[...]

Teksty Michalskiego wymagają od czytającego pewnego poziomu erudycji, to nie
papka dla gawiedzi. Nieczęsto zdarza mi sie sięgać do źródeł aby w pełni
odczytać intencje autora, w przypadku Michalskiego musiałem w tym celu parę
razy poguglać aby  tego poziomu sięgnąć..

Data: 2010-10-07 20:39:53
Autor: awe
Kaczyński i Nietzsche
[...]
-- -- -- -- -- -
loool
awe

Data: 2010-10-08 01:17:04
Autor: Jaksa
Kaczyński i Nietzsche
On Thu, 07 Oct 2010 12:23:24 +0200, zbig <zbigniew_@wytnij.gazeta.pl>  wrote:

Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):

Coś  nie wiedzę moich postĂłw pisanych z Googla więc postaram sie  odtworzyć
moją odpowiedź.
Nie znalem do tej pory zupelnie Cezarego Michalskiego.
Na twoim miejscu nie przyznawałbym się do tego, bo to trochę  kompromitujace.

Och, wiedzialem kto to jest, ale nigdy nie mialem okazji go poczytac.

Michalski to swego czasu niekwestionowany guru środowiska prawicowych
"pampersów". Jego rozbrat z nimi nastąpił wskutek problemów osobistych
Michalskiego (rozwód), którego ortodoksyjni koledzy nie mogli mu wybaczyć

Z pampersami nie mam nic wspolnego. Dla mnie to skauci,
a takim nie dowierzam z zasady.

Spodziewalem sie kogos moze nie klasy p.Stanislawa Michalkiewicza,
ale przynajmniej Rafala Ziemkiewicza czy Cejrowskiego.
Wymienieni przez ciebie panowie grają w innych ligach.

Ziemkiewicz z Cejrowskim w tej samej, pan Stanislaw wyzej oczywiscie.

[...]

Ja tez wspolpracowalem z komuna, a mianowicie bylem czlonkiem
Towarzystwa Przyjazni Polsko-Radzieckiej, nic o tym poczatkowo
nie wiedzac, bo cala klase zapisano jak leci.

A wiec nie krzywilbym sie na pana Stanislawa.

 Posunął się teĹź nawet do Ĺźebractwa apelując na swojej stronie  internetowej o
wpłacanie wolnych datkĂłw na jego konto. Robił to jeszcze niedawno, czy  tak

Nie widze w tym nic nagannego. Mozna brac kase z GW, a wtedy to jest
istotnie duzy obciach i dyshonor.

jest nadal nie wiem bo brzydzę się nawet wejść na stronę tego typa o  świńskiej
twarzy z chytrymi oczkami cwaniaczka. Intelektualnie bije na głowę swoich
kolegĂłw ze środowiska radia Maryja ale to nietrudne bo to same głąby. Z  deklem
to on chyba jednak coś ma, zwlaszcza jeśli chodzi o Żydów.

Faktycznie, dowcip pan Stanislaw ma ciety i a jezyk lekki nieslychanie.
Chyba najzdolniejszy dziennikarz w Polsce.

[...]

RAZa tak bardzo znowu sobie nie cenie. Pamietam jego zmiane po tym jego
stypendium w USA, i to go niestety okresla.

Cejrowski to publicysta na poziomie knajpianym, fajnie się go czyta ale
wyrafinowania w tym tyle co w uderzeniu pałką w łeb.
Michalski to myśliciel i filozof z wielkim poczuciem humoru, ale nie na

Byc moze z punktu widzenia kucharek i pracownikow firm informatycznych
ogolnopolskich na stanowiskach samodzielnych, tak jest istotnie.

Z mojego punktu widzenia, to facet ktory ma klopot z formulowaniem mysli
i ubieraniem ich w slowa. Osobiscie sadze ze jest chyba na silnych
lekach, co by tlumaczylo jego kociokowik i chaotyczna gonitwe mysli.

poziomie Kiepskich. Jego publicystyka może być nieco hermetyczna dla
prostaczkĂłw, ale to juĹź nie moje zmartwienie. Dla takich jest Fakt, Nasz
[...]

No, mi tez sie zdarza czasem jakies zdanie przeczytac wielokrotnie,
ale to tylko w korespondencji z Urzedem Skarbowym.

Jak rozumiem, ty wiekszosc tekstow musisz po kilka razy przeczytac,
zeby cos z tego zrozumiec.

Jaksa

Data: 2010-10-08 09:12:25
Autor: zbig
Kaczyński i Nietzsche
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):
Jak rozumiem, ty wiekszosc tekstow musisz po kilka razy przeczytac,
zeby cos z tego zrozumiec.

Niczego nie zrozumiałeś. Nieczęsto, to znaczy rzadko. Powyższe zaś zdanie
dowodzi, że ze zgrabnym formułowaniem myśli, w odróżnieniu od Michalskiego,
masz poważny problem.

Data: 2010-10-08 23:51:20
Autor: Jaksa
Kaczyński i Nietzsche
On Fri, 08 Oct 2010 11:12:25 +0200, zbig <zbigniew_@wytnij.gazeta.pl>  wrote:

Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):

Jak rozumiem, ty wiekszosc tekstow musisz po kilka razy przeczytac,
zeby cos z tego zrozumiec.

Niczego nie zrozumiałeś. Nieczęsto, to znaczy rzadko. Powyższe zaś zdanie
dowodzi, Ĺźe ze zgrabnym formułowaniem myśli, w odróşnieniu od  Michalskiego,
masz powaĹźny problem.

Zrozumialem, zrozumialem zbigu. Zeby zrozumiec artykul Cezarego  Michalskiego
musisz przeczytac go kilka razy.

No, chwaly ci to nie przynosci chlopie.

Jaksa

Data: 2010-10-06 14:10:54
Autor: awe
Kaczyński i Nietzsche

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ca786c0a-87f2-4b86-b567-eabedee4029530g2000yqm.googlegroups.com...
Miażdżąca diagnoza doktora Michalskiego.
I o was pisiowe lemingi też jest.:))))
http://www.krytykapolityczna.pl/CezaryMichalski/KaczynskiiNietzsche/menuid-291.html
-- -- -- -- -- -
Cezary Michalski tu kurwa. Jak to mozliwe? Ano ktoregos dnia ta szmata stwierdzila ze koniunktoralnie bedzie troche poszczekac na JK. Lemingi sa tylko w PO i SLD....cuda cuda!!!
awe

Data: 2010-10-06 14:42:14
Autor: Tomek
Kaczyński i Nietzsche

[...]

Jakoś nie mogę znaleźć podobnego w tonie tekstu Michalskiego po liście Kwaśniewskiego i Wałęsy oczerniającego Rosję. Też się nadają do psychiatryka?
Tomek

Data: 2010-10-06 05:54:59
Autor: zbig
Kaczyński i Nietzsche
On 6 Paź, 14:42, "Tomek" <ten...@tlen.pl> wrote:
> [...]

Jakoś nie mogę znaleźć podobnego w tonie tekstu Michalskiego po liście
Kwaśniewskiego i Wałęsy oczerniającego Rosję. Też się nadają do
A kogo interesuje działalność politycznych emerytów?

Data: 2010-10-06 22:53:36
Autor: awe
Kaczyński i Nietzsche

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8237f1b9-2939-4eaa-a60b-3e05d54a29c8j18g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

psychiatryka?
Tomek
A kogo interesuje działalność politycznych emerytów?
Tekst Michalskiego jest na bardzo niskim poziomie. Moze ty lapiesz sie na taki shit co mnie w sumie nie dziwi. Shit do shita to wielka kupa
awe

Kaczyński i Nietzsche