Kaczynski jak Sobieski?

Data: 2010-06-28 21:36:28
Autor: boukun
Kaczynski jak Sobieski?

Użytkownik "Anstan" <fredro2@onet.eu> napisał w wiadomości news:60b5.0000126c.4c28f3canewsgate.onet.pl...
Bylo dwoch braci. Jednemu Marek dali na imie, a drugiemu Jan. Marek zginal w
Bitwie pod Batohem, Jan zostal krolem Polski i skul morde pod Wiedniem tureckim
islamistom ratujac w ten sposob nie tylko Polske, ale takze Zachodnia Europe. za
co zostal nazwany przez pohancow Lwem Lechistanu.
Minely wieki i znow pojawiali sie dwaj bracia. Jednemu Lech dali na imie,
drugiemu Jaroslaw. Lech zginal pod Smolenskiem, durgi ma zostac prezydentem Polski
Historia lubi sie powtarzac. Ciekawe komu teraz skujemy morde i nauczymy go
szacunku dla Polski.
Nie wiem jak Wy, ale ja ide glosowac na Kaczynskiego. Przydaloby sie jakies
zwyciestwo na miare Odseiczy Wiedenskiej.
Pozdrawiam Anstan

Z takimi lewakami i karakanami?  jaki naród, taki kandydat i tak Polska stoi jak stoi, czyli w ogonie świata...

boukun

Data: 2010-06-28 22:58:27
Autor: awe
Kaczynski jak Sobieski?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i0atoh$j6$1mx1.internetia.pl...

[...]

boukun ty lepiej popiesc sie ze swoim pluszowym misiem. ostatnio nic ci tu na grupie nie wychodzi. w sumie co post to robisz sie wiekszy wariat a do tego pewnie jeszcze jestes zyt, bo badan dna jak nie zrobiles tak nie zrobiles.
awe

Kaczynski jak Sobieski?