Kaczyński jest draniem bo kupił lud za 500+.

Data: 2018-08-12 07:19:31
Autor: Bruno Brunowski
Kaczyński jest draniem bo kupił lud za 500+.
LD wydumał "500 złoty robi ludziom tak wielką różnicę" Do ludu już dotarło, że wcale różnicy nie robi.

RP zrobiła sondaż na temat 1000+. 2/3 respondentów jest przeciw.

--
Bruno

Data: 2018-08-12 08:43:39
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
LD wydumał "500 złoty robi ludziom tak wielką różnicę" Do ludu już dotarło, że wcale różnicy nie robi.

RP zrobiła sondaż na temat 1000+. 2/3 respondentów jest przeciw.

1/3 beneficjenci
2/3 płatnicy
co się dziwisz?

Pisiorstwo pisze że media wymyśliły 1000+, a pisiorstwo musiało prostować.
Coś mi się kojarzy Morawiecki z 1000+.

Data: 2018-08-12 10:10:18
Autor: Zenek Kapelinder
Kaczyński jest draniem bo kupił lud za 500+.
Z sondazu wynika ze pis moze liczyc na prawie 100% glosow z tych co pobieraja 500+, 1/3 wyborcow zaglosuje zeby cos z wyborow miec dla siebie. Frekwencja wsrod tej grupy bedzie bardzo wysoka. Z pozostalych 2/3 jelopozycji ujmie troche Rydzyk i reszta KK. Moze i 10%. To pis ma juz prawie 40%. Wsrod tej drupy frekwencja tez bedzie wysoka. Pozostaje spora grupa takich jak ja. Czyli nie zgadzajacych sie ze wszystkim co pis robi. Mnie wystarczy brak imigrantow z Afryki. Komus innemu ze znalazl prace bo bezrobocie znaczaco spadlo. Innemu podniesienie placy minimalnej. Wsrod tej grupy frekwencja bedzie srednia ale i tak da z 5%. To juz pis ma 45% wsrod wszystkich wyborcow. Kukiz dostanie kilka procent. Nie wszyscy pojda glosowac. Przy magicznej frekwencji 60% na dzisiejsza jelopozycje i reszte dziadostwa dostanie  nie wiecej niz 10% miejsc w sejmie. W tej chwili dla posla z szeroko pojetej jelopozycji wrogiem nie jest PIS a kilku kolegow siedzacy obok.

Data: 2018-08-12 16:22:07
Autor: u2
Kaczyński jest draniem bo kupił lud za 500+.
RP zrobiła sondaż na temat 1000+. 2/3 respondentów jest przeciw.

lol

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-08-12 17:01:50
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
LD wydumał "500 złoty robi ludziom tak wielką różnicę" Do ludu już dotarło, że wcale różnicy nie robi.

RP zrobiła sondaż na temat 1000+. 2/3 respondentów jest przeciw.

Link jest?

--
A. Filip

Data: 2018-08-12 08:12:35
Autor: Bruno Brunowski
Kaczyński jest draniem bo kupił lud za 500+.
Filip wydumał"link jest"

No pewnie, że jest. W Internecie.

Szukaj na rp.pl

--
Bruno

Data: 2018-08-12 17:14:33
Autor: u2
Kaczyński jest draniem bo kupił lud za 500+.
Filip wydumał"link jest"

No pewnie, że jest. W Internecie.

Szukaj na rip.pl

ano brutek:))))))))))

Data: 2018-08-12 17:48:18
Autor: A. Filip
Kaczyński jest draniem bo kupił lud za 500+ [zdobył władze za pieniądze ze sprawowania władzy]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
Filip wydumał"link jest"

No pewnie, że jest. W Internecie.

Szukaj na rp.pl

Ja nie chce się dać przekonać na tyle by tracić 5 minut na szukanie.
Ty nie chcesz mnie przekonać na tyle by tracić 5 minut na szukanie.
To może od razu ustalmy że to jest "dyskusja" o dupie Maryni?

Ja ni złamanego wuja nie zamierzam tracić _mojego_ czasu jak ktoś mnie
chce o czymś podobnym przekonać.  W kapitalizmie odwalają cudzą robotę
_za darmo_ najczęściej idioci.  Nie ja wymyśliłem kapitalizm.

--
A. Filip

Data: 2018-08-12 10:46:37
Autor: Bruno Brunowski
Kaczyński jest draniem bo kupił lud za 500+ [zdobył władze za pieniądze ze sprawowania władzy]
Już się nie tlumacz ze swojej dysgoogli. Jak nie przyjdzie w przekazie dnia to nigdy nie możesz znaleźć.

--
Bruno

Data: 2018-08-12 20:25:15
Autor: u2
Kaczyński jest draniem bo kupił lud za 500+
Już się nie tlumacz ze swojej dysgoogli. Jak nie przyjdzie w przekazie dnia to nigdy nie możesz znaleźć.

czyli ty brutek gugl idiota:))))))))