Kaczyński jest małostkowy

Data: 2020-04-02 15:09:31
Autor: Jacek Bialy
Kaczyński jest małostkowy
Krzywa zakażeń już się wypłaszcza - trochę to jednak potrwa, ale Duda i tak wygra wybory choćby za rok.    A drugiej fali nie będzie - teraz jest najważniejsze, żeby ludzie w czasie świat się nie pozarażali..

Pozdrowienia!
JB

Data: 2020-04-02 15:16:37
Autor: mrbluesky.pl
Kaczyński jest małostkowy
Optymista ;P
Pierwszy rzut covida POtrwa do czerwca.
POtem wypuszczom nowy szczep jesienny ;)

Data: 2020-04-02 16:33:08
Autor: japanizer
Kaczyński jest małostkowy
On Friday, April 3, 2020 at 7:09:33 AM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
Krzywa zakażeń już się wypłaszcza

Ano, w stronę pionu się wypłaszcza - w czwartek prawie 400 nowych zachorowań, 14 ofiar śmiertelnych. Czyli jak do tej pory - rekord.

April 2 (GMT)

392 new cases and 14 new deaths in Poland

Data: 2020-04-02 17:01:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kaczyński jest małostkowy
W dniu piątek, 3 kwietnia 2020 01:33:09 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
On Friday, April 3, 2020 at 7:09:33 AM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> Krzywa zakażeń już się wypłaszcza Ano, w stronę pionu się wypłaszcza - w czwartek prawie 400 nowych zachorowań, 14 ofiar śmiertelnych. Czyli jak do tej pory - rekord.

April 2 (GMT)

392 new cases and 14 new deaths in Poland

Ale nagle to walnęło - ni z gruchy ni z pietruchy!

Data: 2020-04-02 18:23:12
Autor: Zenek Kapelinder
Kaczyński jest małostkowy
Nagle to w USA. Prawie 30 tysięcy jednego dnia, i nic nie wskazuje że jutro będzie mniej. Za chwilę zabraknie im papieru do drukowania pieniędzy. Rosja przysłała im pomoc bo lekarze pracowali w ubraniach sklejonych z worków na śmieci. Wstyd dla USA na całą galaktykę. W międzyczasie oglądałem polska tv. Dziwnym zbiegiem okoliczności dostrzegam to czego inni nie widzą chociaż na to patrza. Polscy ratownicy mają kombinezony sztuki nówki nie smigane. Standard taki że bezpieczni by byli po ataku wąglikiem. Reszta personelu medycznego też porządnie odziana i zabezpieczona. Amerykanie podstawili okręt szpital. Ale nie dla roboli. Dla ważnych głów i bogatych Żydów on jest.. Dla roboli chwalili się że zrobili szpital polowy na 10 000 łóżek. Czyli w tej chwili co dziesiąty zarazony nowojorczyk ma łóżko do wykitowania. Chyba że po dwóch będą do jednego łóżka kładli. Za to ich przywódca z gębą pełna frazesów tłumaczy że w dalszym ciągu istotne nie jest to co Ameryka może zrobić dla ludzi a co ludzie, starzy zapewne, powinni zrobić dla Ameryki.

Data: 2020-04-02 18:38:20
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kaczyński jest małostkowy
W dniu piątek, 3 kwietnia 2020 03:23:14 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Nagle to w USA. Prawie 30 tysięcy jednego dnia, i nic nie wskazuje że jutro będzie mniej.

Etc. etc. masz niemal zupełną rację, ale tutaj u nas wydawało się wypłaszczać, do ok. 250 dziennie w porywach - a tu nagle 400 jeb z dzidy jednego pięknego dnia 2 kwietnia. Najlepiej to w Polsce zatem też nie wygląda...

Data: 2020-04-02 18:49:46
Autor: Zenek Kapelinder
Kaczyński jest małostkowy
Popatrz na to z innej strony. Niebezpieczne jest jak trafiają świeżego z miasta. Zanim go zdiagnozowali mógł zarazić kilka setek ludzi. U nas trafili w jednym miejscu ponad sto osob. Tym miejscem był szpital. Oni zostali zarażeni ale mieli małe szanse na sprzedanie wirusa innym. Można mi zarzucić że patrzę zbyt optymistycznie. Jako człowiek techniki powinienem brać najgorszy przypadek. Ale branie najgorszego przypadku nie może mi wyłączyć myślenia. Doświadczenie wskazuje że wirus jest aktywny do półtora miesiąca. Ginie z nosicielem ale i sam z siebie też. U nas jest dopiero miesiąc. Wprowadzone na początku, uważam że z tydzień za późno, ograniczenia spowodowały duże spowolnienie rozprzestrzeniania. W tej chwili oglądając statystyki z innych państw widać gdzie cokolwiek szybko zrobiono ograniczenia dla ludzi a gdzie władza olała problem.

Data: 2020-04-02 20:27:00
Autor: japanizer
Kaczyński jest małostkowy
On Friday, April 3, 2020 at 10:49:47 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Piękne masz rozdwojenie jaźni, jak każda PiSda zresztą.

Propaganda w TVPiS z dotacją 2 mld zł: krzywa zachorowań się wypłaszcza - głupi Zenuś się cieszy, jak głupi, bo widzi już koniec zarazy.

Rzeczywistość poza TVPiS wali obuchem w łeb: rekordowa ilość zachorowań i zmarłych - głupi Zenuś się cieszy, jak głupi, bo widzi już koniec zarazy.

Data: 2020-04-04 04:59:51
Autor: Budzik
Kaczyński jest małostkowy
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

U nas trafili w jednym miejscu ponad sto osob. Tym miejscem był szpital

W poprzednim poscie piszesz jak to słuzba zdrowia jest pieknie zabezpieczona w materiały ochronne, w nastepnym ze w szpitalu 100 osób trafili. Troche to niekonsekwentne.

--
Pozdrawia... Budzik
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

Data: 2020-04-04 10:59:45
Autor: Budzik
Kaczyński jest małostkowy
Użytkownik Budzik budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

[...]

na tokfm słuchałem dzisiaj relacji goscia który miał chora mame i probował otrzymać pomoc... Jak go odsyłano od sanepidu do nfzu do pogotowia do szpitala itp.

Ja sie Zenku zastanawiam, jak ty sobie tłumaczysz i relatywizujesz we własnej glowie takie historie z zycia wziete.

--
Pozdrawia... Budzik
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

Data: 2020-04-04 03:18:28
Autor: Jacek Bialy
Kaczyński jest małostkowy
[...]

-- -- -- --

Testów więcej dostali, no to rypnęło... Ponoć robią ich teraz 6000 dziennie.

JB

Data: 2020-04-04 23:54:54
Autor: Pisiorowy Escobar
Kaczyński jest małostkowy
w <ffd1f65c-9155-4db4-96e3-2e17fdf1e155@googlegroups.com>, Jacek Bialy
<jacekbialy80@gmail.com> napisał(-a):

Testów więcej dostali, no to rypnęło... Ponoć robią ich teraz 6000 dziennie.

pewnie dlatego wrocław robi w dreźnie bo szybciej i w ogóle można czekać kilka
godzin a nie tygodni

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-04-05 07:32:55
Autor: Runt
Kaczyński jest małostkowy
W dniu 2020-04-04 o 23:54, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Głupotą/zbrodnią było odrzucenie przez PiS poprawki Senatu dotyczącej obowiązkowego cotygodniowego wykonywania testów pracownikom służby zdrowia. Niebawem "na pustyni zabraknie piachu".

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-02 20:24:06
Autor: japanizer
Kaczyński jest małostkowy
On Friday, April 3, 2020 at 10:23:14 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Nagle to w USA. Prawie 30 tysięcy jednego dnia, i nic nie wskazuje że jutro będzie mniej.

Jak się ma kasę i przemysł medyczny, który potrafi wyprodukować testy, to można testować ludzi i ich izolować. Kandydaci na prezydenta zawiesili swoje kampanie, choć wybory mają dopiero pod koniec roku.

Jak kasę wypracowaną przez poprzedników wydało się przez ostatnie lata na kolesi i swojaków, a przemysł medyczny to głównie producenci waty i palet do ich przewożenia, to cóż - trzeba cisnąć na wybory, bo od cholery ostatnio ludzi umiera na choroby współistniejące.

Data: 2020-04-04 05:13:06
Autor: Alojzy Gąska
Kaczyński jest małostkowy
[...]

Kryzys kryzysem ale ludkowie żyją dalej.

Dam cytat. Jedni mówią że pochodzi on od Czerczila, drudzyi że od chińczyków.
Tak czy siak jest ładny:
,,nigdy nie pozwól, by dobry kryzys się zmarnował".

ew.
Nie wolno zmarnować dobrego kryzysu

Data: 2020-04-03 00:50:53
Autor: andal
Kaczyński jest małostkowy

japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

April 2 (GMT)

392 new cases and 14 new deaths in Poland

Ale nagle to walnęło - ni z gruchy ni z pietruchy!

musi walnac bo nie byloby co wyplaszczac ;)

Data: 2020-04-03 11:39:58
Autor: boukun
Kaczyński jest małostkowy
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

April 2 (GMT)

392 new cases and 14 new deaths in Poland

Ale nagle to walnęło - ni z gruchy ni z pietruchy!

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

polon

Ilość zakażonych..jest wprost proporcjonalna do ilości
wykonywanych testów!!!ot i wszystko..czy to tak trudno
zrozumieć!!!Oficjalne dane są niewiarygodne................
--
boukun

Data: 2020-04-03 11:40:13
Autor: boukun
Kaczyński jest małostkowy

Data: 2020-04-04 03:10:02
Autor: Jacek Bialy
Kaczyński jest małostkowy
Krzywa zakażeń już się wypłaszcza

   -- - Ano, w stronę pionu się wypłaszcza

Bo japa zapomniał włączyć skalę logarytmiczną...

  -- - w czwartek prawie 400 nowych zachorowań, 14 ofiar śmiertelnych. Czyli jak do tej pory - rekord.
April 2 (GMT)
392 new cases and 14 new deaths in Poland

W piątek ponad 400, lecz liczy się przyrost procentowy (najlepiej w ujęciu tygodniowym).

JB

Data: 2020-04-05 07:30:21
Autor: Runt
Kaczyński jest małostkowy
W dniu 2020-04-04 o 12:10, Jacek Bialy pisze:
[...]

Powtarzam: zapoznaj się z ciągiem Fibonacciego.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-06 04:17:29
Autor: Jacek Bialy
Kaczyński jest małostkowy

Data: 2020-04-06 15:27:10
Autor: Runt
Kaczyński jest małostkowy

Data: 2020-04-03 00:24:40
Autor: boukun
Kaczyński jest małostkowy
Użytkownik "Jacek Bialy"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Za rok to nie wiadomo, co będzie. Nawet co będzie za miesiąc, nie wiadomo. A kryzys jaki świat i Polskę czeka, nie jeden rząd powali.

boukun

Data: 2020-04-02 23:58:39
Autor: andal
Kaczyński jest małostkowy
On Fri, 03 Apr 2020 00:24:40 +0200, boukun wrote:

[...]

zapomniales ze zyd jest mocny, nie latwo go powalic

szybciej skonczysz w drewnianej skrzynce jesli rodzina zamozna

Data: 2020-04-03 06:55:33
Autor: Runt
Kaczyński jest małostkowy
W dniu 2020-04-03 o 00:09, łysy pawian Jacek Bialy pisze:
Krzywa zakażeń już się wypłaszcza - trochę to jednak potrwa,
trochę to ile?
ale Duda i tak wygra wybory choćby za rok.
no to czego się boicie? ;-)))
A drugiej fali nie będzie
Jesteś wirusologiem czy wróżysz z kocich flaków?
- teraz jest najważniejsze, żeby ludzie w czasie świat się nie pozarażali..
zwłaszcza kurzym jajeczkiem w czasie "święcenia".

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-04 04:59:50
Autor: Budzik
Kaczyński jest małostkowy
Użytkownik Jacek Bialy jacekbialy80@gmail.com ...

[...]

437 nowy wczoraj to wypłaszczenie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

Data: 2020-04-04 07:31:42
Autor: Runt
Kaczyński jest małostkowy
W dniu 2020-04-04 o 06:59, Budzik pisze:
[...]

Oby nie ciąg Fibonacciego!

--
Runt

All's well that ends well.