Kaczyński już nie będzie wyrzucał z PiS? "Realne jest przywrócenie Jakubiak".

Data: 2010-11-14 10:42:01
Autor: Marek Czaplicki
Kaczyński już nie będzie wyrzucał z PiS? "Realne jest przywrócenie Jakubiak".
Azor jest pedałem pisze w sobota, 13 listopada 2010 21:51, na grupie pl.soc.polityka:
Staniszkis mówi, że jej
zdaniem Kaczyński wyrzucać już sam nikogo nie będzie, ale niektórzy politycy
mogą sami zrezygnować z przynależności do partii. Profesor przyznaje też, że
rozumie decyzję Kaczyńskiego o usunięciu posłanek. Śmieszy mnie sposób, a właściwie sposoby na jakie czerwonusta Jadwiga
próbuje tłumaczyć to, co się po prostu wytłumaczyć nie da. Każdy numer jaki
wytnie Kaczyński, Staniszkis próbuje usprawiedliwiać,a choroby psychicznej
nie ma potrzeby usprawiedliwiać, tylko trzeba ją leczyć!
pani profesor przyznaje też, że to pan prezes Jarosław Kaczyński usunął posłanki z
partii, kiedy wszyscy w PiS mówią, że usunęło je "biuro polityczne" a nie prezes. :)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Kaczyński już nie będzie wyrzucał z PiS? "Realne jest przywrócenie Jakubiak".