Kaczyński już się nie dźwignie po smoleńskiej katastrofie.

Data: 2010-10-13 18:38:20
Autor: abc
Kaczyński już się nie dźwignie po smoleńskiej katastrofie.
Możecie dwoić się i troić ale nic to wam nie da. Prawda o lądowaniu pod
Smoleńskiem i tak wyjdzie na jaw, bo tajemnica, którą zna więcej niż jedna
osoba już nie jest tajemnicą.

Data: 2010-10-13 18:57:17
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Kaczyński już się nie dźwignie po smoleńskiej katastrofie.

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

Możecie dwoić się i troić ale nic to wam nie da. Prawda o lądowaniu pod
Smoleńskiem i tak wyjdzie na jaw..

O nic innego mi nie chodzi. Tylko, ze prawda może byc dla was bolesna.

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

"Działalność karłów moralnych nie jest warta publicznej uwagi.
Władysław Bartoszewski"

Data: 2010-10-13 18:59:57
Autor: u2
W dniu 2010-10-13 18:57, Jarek nie obronił kżyża pisze:
O nic innego mi nie chodzi. Tylko, ze prawda może byc dla was bolesna.

Nie martw się o "nas", martw się o siebie :)

Data: 2010-10-13 19:01:12
Autor: abc
[...]

No proszę. Co za bezczelność...

Data: 2010-10-13 19:14:03
Autor: 7691658d@6f5e946fcea.org
Dnia Wed, 13 Oct 2010 19:01:12 +0200, abc napisał(a):

Możecie dwoić się i troić ale nic to wam nie da. Prawda o lądowaniu pod
Smoleńskiem i tak wyjdzie na jaw..

O nic innego mi nie chodzi. Tylko, ze prawda może byc dla was bolesna.

No proszę. Co za bezczelność...

Nie ma za co. I święty boże wyznawca nie pomoże.

Było "ląduj dziadu" i już.

Zresztą - kogo to obchodzi? Za rok też będziecie się tym tematem
masturbować?

Data: 2010-10-13 19:16:06
Autor: u2
Kaczyński już się nie dźwignie po smoleńskiej katastrofie.
W dniu 2010-10-13 19:14, 7691658d@6f5e946fcea.org pisze:
Było "ląduj dziadu" i już.

Był przeciek kontrolowany z gabinetu Pana Premiera Tuska, po którym
ruscy śledczy mogli sobie pozwolić na lekceważenie polskiej strony.

Data: 2010-10-13 21:02:53
Autor: dK

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cb5e5dd$0$27032$65785112news.neostrada.pl...
Możecie dwoić się i troić ale nic to wam nie da. Prawda o lądowaniu pod
Smoleńskiem i tak wyjdzie na jaw..

O nic innego mi nie chodzi. Tylko, ze prawda może byc dla was bolesna.

No proszę. Co za bezczelność...

A czemu bezczelność? Czy prawda może w ogóle być bezczelna??
Bo, że moze być bolesna, (a może radosna, kto wie?) trudno, trzeba ja po męsku przyjąć i się pogodzić z porażką.
A nie być jak baba Kaczyński i boleć  i chlipieć nad swoją przegraną w wyborach już kolejny miesiąc. Ile jeszcze ten gostek będzie epatował ludzi
swoimi fochami w mediach?

dK

Data: 2010-10-13 21:07:45
Autor: u2
W dniu 2010-10-13 21:02, dK pisze:
[...]

To nie Jarkacz jest winny, że cały czas go oglądam w merdiach. Ba, nawet
słyszę w tych merdiach słowa których nigdy nie wypowiedział, a mu się
przypisuje :)

Data: 2010-10-13 19:06:26
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cb5e080$0$21007$65785112news.neostrada.pl...
Możecie dwoić się i troić ale nic to wam nie da. Prawda o lądowaniu pod
Smoleńskiem i tak wyjdzie na jaw, bo tajemnica, którą zna więcej niż jedna
osoba już nie jest tajemnicą.

Prawda już 10 kwietnia była znana. Wariat wystrzelił, jak filip z konopii...

boukun

Kaczyński już się nie dźwignie po smoleńskiej katastrofie.