Kaczyński kontra Tusk

Data: 2012-09-02 13:49:22
Autor: u2
Kaczyński kontra Tusk
... właśnie słucham Premiera Kaczyńskiego na WSI24, w porównaniu do TUska
to niebo a ziemia na korzyść Kaczyńskiego.

Data: 2012-09-02 15:01:10
Autor: Chiron
Kaczyński kontra Tusk

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:504347c3$0$1213$65785112news.neostrada.pl...
.. właśnie słucham Premiera Kaczyńskiego na WSI24, w porównaniu do TUska
to niebo a ziemia na korzyść Kaczyńskiego.

Zauważ, że Kaczor jest kompletnie niemedialny. Tusk się świetnie prezentuje. Niestety- jak widać, wielu Polakom to wystarcza

--

Chiron

Data: 2012-09-02 07:15:24
Autor: emailstuffname@gmail.com
Kaczyński kontra Tusk
On 2 Wrz, 09:01, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:
Użytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:504347c3$0$1213$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Zauważ, że Kaczor jest kompletnie niemedialny. Tusk się świetnie prezentuje.
Niestety- jak widać, wielu Polakom to wystarcza

Tusk sie swietnie prezentuje?

Podobnie Putin jest medialny bo sietnie sie prezentuje
w...neosowietach:)

Data: 2012-09-02 07:20:14
Autor: emailstuffname@gmail.com
Kaczyński kontra Tusk

Pojecie *dobrze sie prezentuje* jest bardzo wzgledne:

Oto  przyklad:

http://naszeblogi.pl/31784-kod-kulturowy-czyli-problemy

Ps. do wszytkiego mozna ludzi przyzwyczaic i wyrobic tzw. gusta:)

Data: 2012-09-02 19:44:08
Autor: Przemysław M.
Kaczyński kontra Tusk
Dnia Sun, 2 Sep 2012 07:15:24 -0700 (PDT), napisał(a):

[...]

Tusk na pewno prezsentuje się korzystniej w porównaniu z prezesem PiS.
Potrafi swobodnie wypowiadać swoje kwestie, w sposób logiczny, nie zwilża
co chwilę obleśnie warg jak prezes. Tusk jest młody, Kaczyński to
staruszek. Coż może zaoferować Polakom, zwłaszcza młodym ktoś kto jest
starym kawalerem, nigdy nie pracował fizycznie, nie ma karty bankomatowej,
zyje na garnuszku mamusi, a jedyna jego erotyczną rozrywką jest przytulanie
kolejnego kota.

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-09-02 11:48:24
Autor: jan kowalski
Kaczyński kontra Tusk
Zauważ, że Kaczor jest kompletnie niemedialny. Tusk się świetnie prezentuje.
Niestety- jak widać, wielu Polakom to wystarcza

Ludzie z  natury gorzej oceniaja ludzi brzydszych, tak jest i bedzie.
Mniej sie liczy to co mowisz od tego jak mowisz. Frajerzy po studiach
maja 1000 na reke, ja po zawodowce mam srednio krajowa. Huj im w dupe
chcieli Tuska z kapitalizmem to maja, chcieli
zielona wyspe to ja maja, tylko nikt im nie powiedzial ze kapitalizm
to 3% bogatych reszta to biedaki. Aby byli bogaci to musza byc i
biedni:)

Data: 2012-09-02 21:01:35
Autor: Trybun
Kaczyński kontra Tusk
W dniu 2012-09-02 20:48, jan kowalski pisze:
Aby byli bogaci to musza byc i biedni:)

I to jest cała prawda.. Ciemny lud powinien wreszcie zrozumieć że bogactwo jednych bierze się z biedy innych. Tak tu nie ma miejsca na magię, - kapitalista swojego bogactwa nie stwarza zaklęciem a wydziera je innym czyniąc ich tym samym biednymi.

Data: 2012-09-02 21:13:41
Autor: Klin
Kaczyński kontra Tusk
W dniu 2012-09-02 21:01, Trybun pisze:
[...]

   Tylko czy możliwe jest społeczeństwo takie by wszyscy mieli równo.
   Historia ani biologia nic o tym nie mówią.

Data: 2012-09-02 21:25:25
Autor: u2
Kaczyński kontra Tusk
W dniu 2012-09-02 21:13, Klin > pisze:
[...]

Kapitalista tworzy miejsca pracy, tworzy bogactwo. Tymczasem TUsk tworzy
bezrobocie i horrendalny dlug publiczny :-)

Data: 2012-09-03 10:19:41
Autor: Neko
Kaczyński kontra Tusk
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

Kapitalista tworzy miejsca pracy, tworzy bogactwo. Tymczasem TUsk tworzy
bezrobocie i horrendalny dlug publiczny :-)

Tusk tworzy tez Cuda. :-)

Data: 2012-09-03 17:02:22
Autor: u2
Kaczyński kontra Tusk
W dniu 2012-09-03 10:19, Neko pisze:
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

Kapitalista tworzy miejsca pracy, tworzy bogactwo. Tymczasem TUsk tworzy
bezrobocie i horrendalny dlug publiczny :-)

Tusk tworzy tez Cuda. :-)

Jak na pokretnego aferzyste przystalo :-)

Data: 2012-09-03 17:04:45
Autor: Przemysław M.
Kaczyński kontra Tusk
Dnia Mon, 3 Sep 2012 10:19:41 +0200, Neko napisał(a):

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

Kapitalista tworzy miejsca pracy, tworzy bogactwo. Tymczasem TUsk tworzy
bezrobocie i horrendalny dlug publiczny :-)

Tusk tworzy tez Cuda. :-)

J.Kaczyński zaproponował zwiększenie godzin religii i historii. Znajomość
tych przedmiotów jest niezbędna współczesnej młodziezy. Edukuje
ekonomicznie. ;))))

Data: 2012-09-02 21:41:57
Autor: Trybun
Kaczyński kontra Tusk
[...]

Jest możliwe tylko dążenie do tego, dążenie do sprawiedliwego podziału dóbr których właścicielami są wszyscy ludzie, nie "wybrańcy" bo ich nikt nie wybierał a każdy człowiek na tej planecie.

Wspominasz o biologii. Czy jej prawa są takie że jeden osobnik ma położyć łapę na jakichś zasobach i czerpać z nich tyle zysku co tysiące innych ludzi?

Historia? Tak się składa że historię kreują ci co to lubią żyć na koszt innych. Każda próba zmiany istniejącego stanu rzeczy kończy się kwikami o mordach i niesprawiedliwości.

Data: 2012-09-02 22:55:07
Autor: Klin
Kaczyński kontra Tusk
W dniu 2012-09-02 21:41, Trybun pisze:

[...]

   Ciekawe, gdybyś się sam znalazł na szczycie od Ciebie zależałoby
   działanie gospodarki podział dóbr planowanie przyszłości, jakbyś
   sobie z tym poradził przy wszystkich słabościach ludzi jakimi
   musiałbyś zarządzać.

Data: 2012-09-03 12:24:55
Autor: Trybun
Kaczyński kontra Tusk
W dniu 2012-09-02 22:55, Klin > pisze:
[...]

Nie mówię że byłoby łatwo. Tak się składa że  to codzienne bombardowanie ludzi propagandą kapitalistów mają wypaczony obraz tego co dla nich naprawdę ważne. Bo chyba dla większości z nich tak naprawdę nie jest celem w życiu posiadanie droższych butów od sąsiada?
Wiesz, podjąłbym się takiego przewodnictwa w roli kogoś kto ma sprowadzić na ludzi to żeby szczęście dla nich nie objawiało się tym że mają coś więcej od innych. Nikt mi nie powie że człowiek już taki jest. Że celem jego życia jest chęć gromadzenia zasobów.

Data: 2012-09-03 12:52:45
Autor: Klin
Kaczyński kontra Tusk
W dniu 2012-09-03 12:24, Trybun pisze:
[...]

   Ale internetu byś się nie wyrzekł? Pomyśl z ilu rzeczy nie można
   zrezygnować dodatkowo jeśli chce się mieć internet. Ale też
   uważam, że można zrezygnować z wielu rzeczy - wytłumacz tylko
   "dzieciom", że nie potrzebują aż tyle zabawek.

Data: 2012-09-03 17:38:26
Autor: Trybun
Kaczyński kontra Tusk
W dniu 2012-09-03 12:52, Klin > pisze:

[...]

Ale przecież internet nie jest przeszkodą w niczym. I kupię dziecku kolejną zabawkę jeżeli sensownie wytłumaczy mi do czego mu jest potrzebna kolejna "Barbie"..

Data: 2012-09-03 22:22:15
Autor: Klin
Kaczyński kontra Tusk
W dniu 2012-09-03 17:38, Trybun pisze:
[...]

   Muszą być elektrownie aby te działały kopalnie rozwinięty
   przemysł ciężki środki transportu, łączności, telewizja,
   radio wydatki na badania i t.p. i t.d. Wystarczy by zniszczyć
   środowisko a przecież to o środowisko chodzi kiedy wzywa się
   do ograniczeń potrzeb i konsumpcji.

Data: 2012-09-03 14:28:00
Autor: Chiron
Kaczyński kontra Tusk
Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k220ho$3kg$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ludzie są dokładnie tacy, jacy są. Tak było i tak jest, że gromadzenie pewnych dóbr powoduje, że posiadacz może nimi płacić. To z kolei daje mu władzę- najsilniejszy na ziemi narkotyk. Wśród grup ludzi są liderzy, malkontenci (antyliderzy), robotnicy, ofiary, błaźni- to naturalne. Na przykład mój szef ma osobowość lidera. Potrafi świetnie zorganizować różne rzeczy- na ten przykład robotę dla mnie. Ja nie mam osobowości lidera, nie posiadam zdolności biznesowych mojego szefa- za to jestem dobrym fachowcem- więc moja praca jest szefowi potrzebna. Tak to działa. Szef mój daje pracę wielu ludziom- co czyni go osobą bogatą i posiadającą władzę. Jak któryś z jego pracowników uzna siebie za zdolnego do prowadzenia swojej firmy- to w każdej chwili może zacząć ją sobie rozkręcać.
Gdy rządzą ludzie podobni Tobie- niszczą takich jak mój szef. Wtedy nie ma pracy kilkuset takich, jak ja. I to jest efekt takiego działania. Zabierzesz mu firmę? Zabierz- i co dalej? Myślisz, że byle kto może ją  poprowadzić? Jak już znajdzie się ewentualnie ktoś zdolny do tego- to jaką będzie miał motywację? Pensja? A kto oceni jego pracę? Urzędnik? Jeśli ocena zależeć będzie np od wyników- to szybko zarżnie firmę- nie będzie inwestował, bo najważniejszy będzie chwilowy zysk. To wszystko już było.

--

Chiron

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-09-03 14:34:46
Autor: identyfikator: 20040501
Kaczyński kontra Tusk
dobre, jedni to mają predyspozycje, a inni to nie mają, domyślam się, że chciałeś powiedzieć PO to ma, a PiS to nie ma... powiedziałem to za Ciebie.

Data: 2012-09-03 14:39:33
Autor: Neko
Kaczyński kontra Tusk
Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał

dobre, jedni to mają predyspozycje, a inni to nie mają, domyślam się, że chciałeś powiedzieć PO to ma, a PiS to nie ma... powiedziałem to za Ciebie.

Ani pol politycznego przeslania w wypowiedzi Chirona nie znalazlem

Zaiste ciekawe dlaczego ty tam sie doszukales przeszmuglowanych
tresci politycznych?

Data: 2012-09-03 14:50:37
Autor: Chiron
Kaczyński kontra Tusk
Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:k22857$8ar$1node2.news.atman.pl...
dobre, jedni to mają predyspozycje, a inni to nie mają, domyślam się, że chciałeś powiedzieć PO to ma, a PiS to nie ma... powiedziałem to za Ciebie.

Tak to już jest. Niektórym ludziom dokładnie wszystko się kojarzy z jedną rzeczą. Często jest to dupa- Tobie z PIS ewentualnie z PO.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-09-03 14:35:18
Autor: Neko
Kaczyński kontra Tusk
Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w

[...]

Jak milo poczytac na tej grupie sensowne i madre wypowiedzi. To taka
rzadkosc, tym bardziej czlek sie cieszy... :-)

Data: 2012-09-03 17:37:52
Autor: Trybun
Kaczyński kontra Tusk
W dniu 2012-09-03 14:28, Chiron pisze:

[...]

Bzdura, sorry Chiron - ale to bzdura do kwadratu. Człowiek bez mieszania w głowie o bogactwach, klejnotach, sukniach Lady Middleton  i innych tego typu sprawach, w większości przypadków będzie komunistą, chrześcijaninem, islamistą itd. czyli człowiekiem który muchy by nie skrzywdził dla tego żeby się wzbogacić.  Jest naprawdę przerażające jak to tak nieliczni mogą sprowadzić  tyle nieszczęść na tak licznych. Tych którzy nie posunęli się w ewolucji od czasów neandertalczyków nie ma wielu a nadal kreują rzeczywistość i modę na gromadzenie zapasów.

O czym Ty piszesz? Zastanowiłeś się na pewno czy do szczęścia potrzebny jest Ci tan szef na którego bogactwo musisz się pocić? Zrozum że to Ty mu dajesz swoją pracę a nie on Tobie. On żyje z Twojej pracy a nie Ty z jego. To Tu musisz zapracować na siebie i zarazem na niego.

Zgadza się - w idealnym systemie nie ma życia z pracy innych. Zakład gdzie pracowałeś przejmuje rada pracownicza, Twój szef dostaje łopatę, pióro, czy to czym tam pracujecie i staje w szeregu do pracy na chleb. Rada pracownicza jest oczywiście rotacyjna, tak że każdy z pracowników będzie kiedyś w niej zarządzał firmą. I tak od Twojej firmy do skali całego kraju, nie ma miejsca na wiecznych rządzących i nie ma miejsca dla wiecznych rabów.
Pensja oczywiście równa dla wszystkich. Zawody w których następuje uszczerbek na zdrowiu premiowane dodatkiem do pensji.

Data: 2012-09-03 08:46:54
Autor: emailstuffname@gmail.com
Kaczyński kontra Tusk
On 3 Wrz, 11:37, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:

[...]

hehehehehe....muchy by nie skrzywdzil, tylko .....wymordowal prymityw
neandertalski miliony ludzi...

Komunizm MUSI byc rozliczony, aby takim jak wy nie przyszlo do glowy,
zaprowadzac kolejny system *sprawiedliwosci* spolecznej...

Pewnie w piwnicy trzymacie jeszcze ten kalach ktorym wprowdziliscie do
Polski ten *sprawiedliwy* system?

Data: 2012-09-03 17:56:11
Autor: Przemysław M.
Kaczyński kontra Tusk
Dnia Mon, 3 Sep 2012 08:46:54 -0700 (PDT), napisaů(a):

On 3 Wrz, 11:37, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:

Bzdura, sorry Chiron - ale to bzdura do kwadratu. Czůowiek bez mieszania
w gůowie o bogactwach, klejnotach, sukniach Lady Middleton  i innych
tego typu sprawach, w wićkszoúci przypadków bćdzie komunistŕ,
chrzeúcijaninem, islamistŕ itd. czyli czůowiekiem który muchy by nie
skrzywdziů dla tego ýeby sić wzbogaciă.

[...]

No to zacznij moýe od sůabszej militarnie Kuby. Przeăwicz i wtedy stawaj w
szranki z caůŕ FSB.

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-09-03 09:03:45
Autor: emailstuffname@gmail.com
Kaczyński kontra Tusk
On 3 Wrz, 11:56, Przemysław M. <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> wrote:

No to zacznij moze od slabszej mlitarnie Kuby. Przecwicz i wtedy stawaj w
szranki z cala FSB.

a co wy tak bronicie KGB i komunizmu?

Data: 2012-09-04 01:48:02
Autor: Chiron
Kaczyński kontra Tusk
Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k22isg$ov8$1node1.news.atman.pl...
[...]

Zastanawiam się, czy odpowiedzieć- czy nie. Czy w dzisiejszych czasach ktoś przy zdrowych zmysłach naprawdę mógł tak napisać? Może to jaja po prostu? No dobrze- spróbuję Ci odpowiedzieć.
Otóż wysil się trochę proszę, i znajdź mi ludzi, którzy byli biedni- i nagle dostali jakieś duże (dla nich) pieniądze, i stali się bogaci? Wiesz co- daj spokój, nie znajdziesz nikogo. Dlaczego? Bo zarabianie pieniędzy, dużych pieniędzy- bogactwo- to cecha danego człowieka. Jeśli nie ma tej cechy- to i z dużymi pieniędzmi będzie biedny. Albo je szybko wyda, albo gdzieś zadekuje- i zeżre mu je inflacja. Człowiek, który latami dochodził do majątku, rozkręcając własny interes- będzie wiedział co zrobić z dużą sumą pieniędzy. No ale to nie jest wyjątek. Daj mi skrzypce Stradivariusa- to usłyszysz kakofonię nieznośnych dźwięków. Daj je wirtuozowi skrzypiec- to usłyszych kojącą duszę muzykę. Są ludzie, których pasjonuje rządzenie innymi- i potrafią to robić. Potrafią organizować ludzi do różnych działań- to liderzy. Inni- nie. Wśród tych, co nie potrafią jest wielu, co ma to gdzieś- i w ogóle nie jest tym zainteresowana. Ty chcesz tych ludzi na siłę wpychać do jakichś rad pracowniczych- jeśli oni się na tym nie znają, i nawet, jeśli maja to gdzieś. To tak jakbyś dał mi skrzypce. I na siłę kazał grać. Jednak jak dasz mi np lutownicę, odsysacze, tinol- to pokażę Ci, jak fachowo wlutować część elektroniczną. Zapewne i Ty masz coś, na czym znasz się dobrze- może nawet bardzo dobrze. Na wielu rzeczach się nie znasz. Jak każdy człowiek.
A wiesz, że Lenin twierdził, że kucharka ma wszystko co potrzeba, żeby rządzić państwem? I nie poprzestawał na gadaniu. Np przy podpisywaniu umów międzynarodowych brano z łapanki (sic!) a to kolejarza czy sprzątaczkę- i obok podpisu ministra był i ich podpis (jeśli oczywiście potrafili się podpisać) na dokumencie państwowym, parafującym jakąś umowę międzynarodową. Widzę, że Ci się to podoba. Jednak rzeczywistość pokazała nonsens tego. Jeszcze chyba za życia Lenina zaprzestano takich jaj.
Jadryś- wyobraź sobie okręt. Płynie toto, dowodzi kapitan, wydaje polecenia załodze- ci je wykonują. Niektórzy dbają o czystość, inni zajmują się nawigacją, jeszcze inni dbają o silniki, etc. Każdy robi to, co potrafi najlepiej, do czego się przygotowywał- często latami. .Pasażerowie płyną statkiem do portu. Wielu nie ma pojęcia, jak działa statek. Inni są ciekawi- wypytują, może sami by chcieli coś porobić. Ja mówię: niech każdy robi swoje. Pasażerowie z dala od czynności załogi- i będę czuł się bezpiecznie. Ty mówisz: pasażerowie płacą kapitanowi za rejs. Ten dzieli się ich pieniędzmi z załogą- większość zostawiając sobie (załózmy, że jest właścicielem). Chodzisz wśród pasażerów- i opowiadasz im, jak to będzie fajnie, jak temu nienażartemu ryjowi kapitanowi odbierzecie statek. I tak cały dzień nic nie robi, stoi na mostku, uśmiecha się do kobiet. Czasem chleje rum. Poprzez demokratyczne wybory wybieracie tymczasową radę, mającą rotacyjnie zarządzać statkiem- ubezwłasnowolniacie załogę. Oczywiście- kto jeszcze nie postradał rozumu, wsiada na szalupę i spieprza z tego statku. Jadryś- dokąd tym statkiem dotrzecie?

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-03 09:19:30
Autor: Neko
Kaczyński kontra Tusk
[...]

Ze jeszcze tak idiotyczne poglądy przetrwały. Ba, ze przetrwaly jeszcze
osoby ktore wierza w te leninowskie propagandowe hasla.
Zgroza!

Data: 2012-09-03 12:25:48
Autor: Trybun
Kaczyński kontra Tusk
W dniu 2012-09-03 09:19, Neko pisze:
[...]

Tak, i jest ich niemało, tylko są zagłuszani przez zindoktrynowanych głuptaków. Które to głuptaki święcie wierzą że pan kapitalista to dobry pan - że swoje dobra wyczarowuje wieczorem za pomocą czarodziejskiej różdżki, mnożąc  majątek poprzez ściąganie zasobów z innego wymiaru.

Data: 2012-09-03 14:17:27
Autor: Neko
Kaczyński kontra Tusk
[...]

Ten wredny kapitalista dzien w dzien zapierdala po 14 godzin dziennie,
zeby najpierw stworzyc zaklad pracy, potem go utrzymac i dac ew. zatrudnienie
czesto pracownikom, ktorzy tylko mysla, jak tutaj ukrasc, zalatwic sobie
lewe zwolnienie, za mocno nie narobic sie, a najlepiej to pojsc na zasilek
dla bezrobotnych (ew. zajsc w ciaze i przez 3 lata siedziec i dlubac w nosie
na garnuszku panstwa)

Niestety wredny kapitalista nie ma czarodziejskiej rozdzki i musi dzien
w dzien (i w nocy) myslec jak to wszystko pogodzic, aby oplacic haracze
ZUS-owskie, skarbowe i milion innych, zaplacic pensje dla pracownikow
czesto nierobow i na dodatek jeszcze cos na tym zarobic.

Jakie to szczescie, ze doktryna Lenina lezy dwa metry pod ziemia
i na szczescie tam juz pozostanie.

Ale czytajac tak "spektakularne" refleksje Trybuna mozna wyobrazic
sobie co sie dzialo na poczatku XX wieku, kiedy rewolucja chlopska
rzadzila i chlopo-robotnikom zaczelo sie wydawac, ze sa panami...

Jak to sie pozniej skonczylo wiemy  doskonale z historii (kilkadziesiat
milionow ofiar).

Najgorsze jest to jak oslowi wydaje sie ze jest lwem...

Data: 2012-09-03 17:02:14
Autor: Przemysław M.
Kaczyński kontra Tusk
Dnia Mon, 3 Sep 2012 09:19:30 +0200, Neko napisał(a):

[...]

Mylisz się. To kapitaliści stworzyli dzisiejszy świat. Takie relikty
komunizmu jak ty przetrwały jedynie na Kubie i w Korei Północnej.

Data: 2012-09-02 18:22:36
Autor: u2
Kaczyński kontra Tusk
W dniu 2012-09-02 15:01, Chiron pisze:

[...]

No co ty, fatalnie sie TUsk prezentuje. Dlatego wraza razwietka go
wybrala na swojego fiurera. Latwiej takiego zrobic w konia :-)

Data: 2012-09-02 19:13:08
Autor: pluton_
Kaczyński kontra Tusk
No co ty, fatalnie sie TUsk prezentuje.

Fatalnie sie prezentuje, a ludzie wybieraja jego, a nie kaczke.
Czyzby mial lepszy program ?

Nullification

Data: 2012-09-02 19:39:49
Autor: Przemysław M.
Kaczyński kontra Tusk
Dnia Sun, 02 Sep 2012 18:22:36 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Co ty dziadek ćpasz? ;-)

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2012-09-03 09:23:12
Autor: Neko
Kaczyński kontra Tusk
Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał

Zauważ, że Kaczor jest kompletnie niemedialny. Tusk się świetnie prezentuje. Niestety- jak widać, wielu Polakom to wystarcza

Niestety tak. Kaczynski ma brzuszek, a Tusk jest wysportowany.

W dobie chodzących BALERONÓW nieustannie spotykanych na ulicach,
w sklepach itp
pokoleniu hamburgerowcow (McDonald, KFC itd),
OBLEŚNYCH tłusciochow (w przewazajacych
wiekszosci kobiet niestety) Tusk prezentuje sie schludnie i swiezo.

A to w czasach wszechpoteznej TV liczy sie bardzo mocno...
Jednak to co mowie
to truizm, kazdy troche myslacy wie o tym doskonale...

Data: 2012-09-03 10:05:45
Autor: Chiron
Kaczyński kontra Tusk

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:50445b22$0$26703$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pracuję w firmie, gdzie nawet dr przed nazwiskiem nie jest czymś dziwnym. I ci ludzie w dyskusjach politycznych często jadą "Gazetą Wyborczą". Jak wykazać im jakąś ewidentną brednię, to potrafią sięposłużyć argumentem w rodzaju: "no może i tak, ale zobacz, jak się wszyscy nabijali z kaczora. Przecież facet nie potrafi się zachować. Jak on wygląda...etc".
W skali kraju zaszedł proces psychospołeczny, który bardzo trudno jest odwrócić. IMO- to może okazać się pracą na pokolenia. Niestety

--

Chiron

Data: 2012-09-03 10:11:35
Autor: Neko
Kaczyński kontra Tusk
[...]

Sadze, ze te pokolenie jest juz stracone. Szkoda, ze 23 lata po transforacji
doszlismy do takiego zalosnego etapu.

Znajoma, zrobila sobie niedawno MAGISTRA.
I nie potrafi sklecic zdania.
Jak z nia rozmawiasz to tylko slyszysz: "ehe, haha, hehe, rewelka".
I to jest jej caly slownik. Glupie, tępe i do tego z nosem postawionym
bardzo wysoko.

Stracone pokolenie...

Data: 2012-09-03 12:26:15
Autor: Trybun
Kaczyński kontra Tusk
W dniu 2012-09-03 10:11, Neko pisze:

[...]

Stracone.. Myślisz że mądrości idzie się nauczyć, i to dyplom z uczelni o niej świadczy?

Data: 2012-09-03 14:18:16
Autor: Neko
Kaczyński kontra Tusk
Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał

Stracone.. Myślisz że mądrości idzie się nauczyć, i to dyplom z uczelni o niej świadczy?

Ja o wozie ty o kozie...

Data: 2012-09-03 17:03:25
Autor: Przemysław M.
Kaczyński kontra Tusk
Dnia Mon, 3 Sep 2012 10:11:35 +0200, Neko napisaů(a):

Uýytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisaů

Pracujć w firmie, gdzie nawet dr przed nazwiskiem nie jest czymú dziwnym. I ci ludzie w dyskusjach politycznych czćsto jadŕ "Gazetŕ Wyborczŕ". Jak wykazaă im jakŕú ewidentnŕ brednić, to potrafiŕ sićposůuýyă argumentem w rodzaju: "no moýe i tak, ale zobacz, jak sić wszyscy nabijali z kaczora. Przecieý facet nie potrafi sić zachowaă. Jak on wyglŕda...etc".
W skali kraju zaszedů proces psychospoůeczny, który bardzo trudno jest odwróciă. IMO- to moýe okazaă sić pracŕ na pokolenia. Niestety

[...]

I to jest jej caly slownik. Glupie, tćpe i do tego z nosem postawionym
bardzo wysoko.

Stracone pokolenie...

Czego wymagasz od zwolenników PiS?

Data: 2012-09-03 17:02:49
Autor: Przemysław M.
Kaczyński kontra Tusk
Dnia Mon, 3 Sep 2012 09:23:12 +0200, Neko napisaů(a):

Uýytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisaů

Zauwaý, ýe Kaczor jest kompletnie niemedialny. Tusk sić úwietnie prezentuje. Niestety- jak widaă, wielu Polakom to wystarcza

Niestety tak. Kaczynski ma brzuszek, a Tusk jest wysportowany.

W dobie chodzŕcych BALERONÓW nieustannie spotykanych na ulicach,
w sklepach itp
pokoleniu hamburgerowcow (McDonald, KFC itd),
OBLEÚNYCH tůusciochow (w przewazajacych
wiekszosci kobiet niestety) Tusk prezentuje sie schludnie i swiezo.

A to w czasach wszechpoteznej TV liczy sie bardzo mocno...
Jednak to co mowie
to truizm, kazdy troche myslacy wie o tym doskonale...

Opisz jak prezentuje sić J.Kaczyński. Jestem ciekaw ;))))

Data: 2012-09-02 18:52:44
Autor: Grzegorz Z.
Kaczyński kontra Tusk

http://natemat.pl/20691,glosujesz-na-platforme-lub-ogladasz-tvn24-sprawdz-czy-nie-jestes-lemingiem-i-nie-utoniesz-w-baltyku

--
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Data: 2012-09-02 19:51:12
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kaczyński kontra Tusk
niedziela, 2 września 2012 18:52. carbon entity 'Grzegorz Z.' <karawan@poczta.onet.pl>

u2 napisał:

.. właśnie słucham Premiera Kaczyńskiego na WSI24

http://natemat.pl/20691,glosujesz-na-platforme-lub-ogladasz-tvn24-sprawdz-
czy-nie-jestes-lemingiem-i-nie-utoniesz-w-baltyku

Podobno leming to jest taki, który w przypadku wątpliwości co jest prawdą szuka "ałtorytetu". Ja tam się nie piszę do lemingów, ponieważ w przypadku wątpliwości kto mówi prawdę wybieram tego kto mi więcej zapłaci.
http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-02 19:10:22
Autor: pluton_
Kaczyński kontra Tusk
.. właśnie słucham Premiera Kaczyńskiego na WSI24, w porównaniu do TUska
to niebo a ziemia na korzyść Kaczyńskiego.

To masz inny gust niz 80% Polakow.

Nullification

Data: 2012-09-02 19:15:05
Autor: Ajgor
Kaczyński kontra Tusk

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:504347c3$0$1213$65785112news.neostrada.pl...
.. właśnie słucham Premiera Kaczyńskiego na WSI24, w porównaniu do TUska
to niebo a ziemia na korzyść Kaczyńskiego.

Zgadzam sie w calej rozciaglosci. Chyba zmienil doradcow, i ci nowi mu powiedzieli, co Polacy chcą uslyszeć. On to wszystko zebral do kupy i powiedzial. Zrobil to sprawniej niz Tusk. Oczywiscie nawet jak by teraz dostal wladze, i tak by nic z tego nie zrealizowal, bo przeciez nie po to sie opowiada bajki, zeby samemu w nie wierzyc. Byl dwa lata u wladzy. Co z tego zrealizowal? Likwidacje wywiadu? Msciwosc byla wazniejsza od bezpieczenstwa kraju. Nic wiecej. Po za tym zapomnial powiedziec, ile by oddal najezdzcom z Watykanu. To by juz nie bylo tak medialne. Jedynie powiedzial, ze religia powinna byc obowiazkowa a pelnym wymiarze czasu w szkolach. Ale to i tak wystarczy. Sprzedawczyk jeden.

Data: 2012-09-02 10:26:57
Autor: emailstuffname@gmail.com
Kaczyński kontra Tusk
On 2 Wrz, 13:20, "Ajgor" <nie...@m.pl> wrote:
> [...]

powiedzial, ze religia powinna byc obowiazkowa a pelnym wymiarze czasu w
szkolach. Ale to i tak wystarczy. Sprzedawczyk jeden.

WSI - to nie byla polska sluzba. Ta sluzba trzymala Polakow za twarz i
sluzyla OKUPANTOWI sowieckiemu  i tak jej pozostalo, dlatego teraz
kiedy zostali *biznesmenami* ograbiaja i terroryzuja  to spoleczenstwo
oraz dbaja tylko i wylacznie  o wlasne interesy.

Data: 2012-09-02 22:09:52
Autor: Ajgor
Kaczyński kontra Tusk

Użytkownik   napisał w wiadomości news:47b86a27-4cb8-407c-b9a4-

[...]

Kto Ci tak powiedział? Antek policmajster?
WSI Może nie była najlepsza, ale była JEDYNĄ służbą wywiadowczą, jaką polska miała na przyklad w Afganistanie i Iraku.
Po jej likwidacji polskie wojsko tam zostało bez osłony wywiadowczej. Poszukaj po intermecie, a sam zobaczysz, ile nas to kosztowało.
Zresztą do dziś ciągną się sprawy w sądach...
Po za tym tak się składa, że mieszkam w Legnicy. Polskiej Ruskiej stolicy. Ludzie, którzy tu mmieszkają, wiedzą o ruskich wojskach o wiele więcej, niż ci, co tylko słuchają radia "ma w ryja". I wiesz co? Nie wiem, czy znajdziesz tu KOGOKOLWIEK, kto powie na nich złe słowo. Bo my tu wiemy, że propaganda solidurnościowa jest bazrdiej kłamliwa, niż była propaganda socjalistyczna. Ja sto razy bardziej wolę ruskiego okupanta niz watykańskiego.
Po za tym w czsaie, jak WSI była likwidowana, to tamtej rosji już nie było. Nie bardzo wiem, jak SOWIECKIEMU okupantowi miała sie wysługiwać służba w czasie, jak sowietów nie było :) A służba była potrzebna.
Jednej rzeczy nie mogę zrozumieć. Niemcy zrobili Polsce o wiele większą krzywdę, niż ruscy. A jednak niemców uważamy za przyjaciół, a ruskich za wrogów. Opierając się tylko na propagandzie, a nie na wiedzy.
Po za tym jak juz likwidować pozostałości po tamtych czasach, to dlaczego tylko te, które wybrał wielki jarosław, a nie wszystkie? Na przykład pozamykać wszystkich konfidentów SB? A gdzie SB miala konfidentów? Przecież nie w PZPR, tylko w kościele i solidurności. Jak by ich pozamykać,
nagle mogło by sie okazać, że prawica i kościół w Polsce zniknęły :) Dlaczego nie odebrać ówczesnym studentom tytułów naukowych zdobytych w komunistycznych uczelniach? Proponował bym zacząć od Kaczyńskiego. W zasadzie podstawówki tez były wtedy komunistyczne. Jeśli nie uznajemy nic z tamtych czasów, to Kaczyński i jego banda nawet podstawówki nie mają :) Tusk i jego banda zresztą też :)

Data: 2012-09-02 22:19:37
Autor: Chiron
Kaczyński kontra Tusk

http://www.youtube.com/watch?v=LN2MkWuRAik

--

Chiron

Data: 2012-09-02 22:36:51
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kaczyński kontra Tusk
niedziela, 2 września 2012 22:19. carbon entity 'Chiron' <eleuzis@onet.eu>

http://www.youtube.com/watch?v=LN2MkWuRAik

--

Chiron

;)))

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-02 19:39:16
Autor: Przemysław M.
Kaczyński kontra Tusk
Dnia Sun, 02 Sep 2012 13:49:22 +0200, u2 napisał(a):

.. właśnie słucham Premiera Kaczyńskiego na WSI24, w porównaniu do TUska
to niebo a ziemia na korzyść Kaczyńskiego.

Dziwny masz gust. Jak sie komus moze podobac (fizycznie) taki staruszek?
Gosciu obiecuje sliwki na wierzbie, manne z nieba, dobrobyt dla całego
elektoratu PiS (elektorat PO zgnije w więzieniach). Staruszek tylko
zapomniał, że nie jest premierem i że przegrywa z Tuskiem 0:6.

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Kaczyński kontra Tusk