Kaczyński kontra Tusk

Data: 2012-09-02 19:15:05
Autor: Ajgor
Kaczyński kontra Tusk

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:504347c3$0$1213$65785112news.neostrada.pl...
.. właśnie słucham Premiera Kaczyńskiego na WSI24, w porównaniu do TUska
to niebo a ziemia na korzyść Kaczyńskiego.

Zgadzam sie w calej rozciaglosci. Chyba zmienil doradcow, i ci nowi mu powiedzieli, co Polacy chcą uslyszeć. On to wszystko zebral do kupy i powiedzial. Zrobil to sprawniej niz Tusk. Oczywiscie nawet jak by teraz dostal wladze, i tak by nic z tego nie zrealizowal, bo przeciez nie po to sie opowiada bajki, zeby samemu w nie wierzyc. Byl dwa lata u wladzy. Co z tego zrealizowal? Likwidacje wywiadu? Msciwosc byla wazniejsza od bezpieczenstwa kraju. Nic wiecej. Po za tym zapomnial powiedziec, ile by oddal najezdzcom z Watykanu. To by juz nie bylo tak medialne. Jedynie powiedzial, ze religia powinna byc obowiazkowa a pelnym wymiarze czasu w szkolach. Ale to i tak wystarczy. Sprzedawczyk jeden.

Data: 2012-09-02 10:26:57
Autor: emailstuffname@gmail.com
Kaczyński kontra Tusk
On 2 Wrz, 13:20, "Ajgor" <nie...@m.pl> wrote:
Użytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:504347c3$0$1213$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
powiedzial, ze religia powinna byc obowiazkowa a pelnym wymiarze czasu w
szkolach. Ale to i tak wystarczy. Sprzedawczyk jeden.

WSI - to nie byla polska sluzba. Ta sluzba trzymala Polakow za twarz i
sluzyla OKUPANTOWI sowieckiemu  i tak jej pozostalo, dlatego teraz
kiedy zostali *biznesmenami* ograbiaja i terroryzuja  to spoleczenstwo
oraz dbaja tylko i wylacznie  o wlasne interesy.

Data: 2012-09-02 22:09:52
Autor: Ajgor
Kaczyński kontra Tusk

Użytkownik   napisał w wiadomości news:47b86a27-4cb8-407c-b9a4-

[...]

Kto Ci tak powiedział? Antek policmajster?
WSI Może nie była najlepsza, ale była JEDYNĄ służbą wywiadowczą, jaką polska miała na przyklad w Afganistanie i Iraku.
Po jej likwidacji polskie wojsko tam zostało bez osłony wywiadowczej. Poszukaj po intermecie, a sam zobaczysz, ile nas to kosztowało.
Zresztą do dziś ciągną się sprawy w sądach...
Po za tym tak się składa, że mieszkam w Legnicy. Polskiej Ruskiej stolicy. Ludzie, którzy tu mmieszkają, wiedzą o ruskich wojskach o wiele więcej, niż ci, co tylko słuchają radia "ma w ryja". I wiesz co? Nie wiem, czy znajdziesz tu KOGOKOLWIEK, kto powie na nich złe słowo. Bo my tu wiemy, że propaganda solidurnościowa jest bazrdiej kłamliwa, niż była propaganda socjalistyczna. Ja sto razy bardziej wolę ruskiego okupanta niz watykańskiego.
Po za tym w czsaie, jak WSI była likwidowana, to tamtej rosji już nie było. Nie bardzo wiem, jak SOWIECKIEMU okupantowi miała sie wysługiwać służba w czasie, jak sowietów nie było :) A służba była potrzebna.
Jednej rzeczy nie mogę zrozumieć. Niemcy zrobili Polsce o wiele większą krzywdę, niż ruscy. A jednak niemców uważamy za przyjaciół, a ruskich za wrogów. Opierając się tylko na propagandzie, a nie na wiedzy.
Po za tym jak juz likwidować pozostałości po tamtych czasach, to dlaczego tylko te, które wybrał wielki jarosław, a nie wszystkie? Na przykład pozamykać wszystkich konfidentów SB? A gdzie SB miala konfidentów? Przecież nie w PZPR, tylko w kościele i solidurności. Jak by ich pozamykać,
nagle mogło by sie okazać, że prawica i kościół w Polsce zniknęły :) Dlaczego nie odebrać ówczesnym studentom tytułów naukowych zdobytych w komunistycznych uczelniach? Proponował bym zacząć od Kaczyńskiego. W zasadzie podstawówki tez były wtedy komunistyczne. Jeśli nie uznajemy nic z tamtych czasów, to Kaczyński i jego banda nawet podstawówki nie mają :) Tusk i jego banda zresztą też :)

Data: 2012-09-02 22:19:37
Autor: Chiron
Kaczyński kontra Tusk

http://www.youtube.com/watch?v=LN2MkWuRAik