Kaczyński krytykuje Solidarnośc, Jaruzelski mu za to dziękuje.

Data: 2010-02-02 17:46:15
Autor: Artur Borubar
Kaczyński krytykuje Solidarnośc, Jaruzelski mu za to dziękuje.
Takich podziękowań Jarosław Kaczyński na pewno się nie spodziewał. Wojciech Jaruzelski zacytował słowa na temat "Solidarności", które prezes PiS miał wypowiedzieć dawno temu. Generał podziękował za opinię Kaczyńskiemu, bo miała trafnie określać charakter związku w latach 80.

"Jarosław Kaczyński w jednej z książek powiedział: ówczesna Solidarność to taki monstrualny ruch, który z uwagi na swój charakter do demokracji się nie nadawał. Gdyby Solidarność w 1989 roku miała siłę tej z 1981 roku, to żadnych mechanizmów demokratycznych w Polsce by się nie zbudowało. Dziękuję panu Jarosławowi Kaczyńskiermu za te słowa" - powiedział gen. Wojciech Jaruzelski w Programie Pierwszym Polskiego Radia.

"Te słowa wykazują, że osłabienie Solidarności, zminiaturyzowanie jej w grudniu 1981 roku, chcąc nie chcąc doprowadziło do możliwości naszego wspólnego zasiadania przy okrągłym stole" - dodał Jaruzelski.

http://www.dziennik.pl/polityka/article540147/Za_co_Jaruzelski_podziekowal_Kaczynskiemu.html

Przemek
--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-02-02 10:03:54
Autor: Grzegorz Kruk
On 2 Lut, 17:46, "Artur Borubar" <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
[...]

faktycznie wygląda jak towarzystwo wzajemnej adoracji.
to chyba kpina jakaś.
reszty dyskusji już nawet nie ma siły czytać.

Dobranoc
dr Grzegorz P. Kruk

Data: 2010-02-02 17:50:50
Autor: Gringo
Kaczy�ski krytykuje Solidarno�c, Jaruzelski mu za to dzi�kuje.

Nie ma się co dziwić, bo Kaczyńskiego Kiszczak usadowił do targowickiego stołu.

Data: 2010-02-02 17:58:49
Autor: Gringo
Kaczy�ski krytykuje Solidarno�c, Jaruzelski mu za to dzi�kuje.

"Jaros�aw Kaczy�ski w jednej z ksi��ek powiedzia�: �wczesna
Solidarno�� to
taki monstrualny ruch, kt�ry z uwagi na sw�j charakter do demokracji
siďż˝
nie nadawa�. Gdyby Solidarno�� w 1989 roku mia�a si�� tej z 1981
roku, to
�adnych mechanizm�w demokratycznych w Polsce by si� nie zbudowa�o.
Dzi�kuj� panu Jaros�awowi Kaczy�skiermu za te s�owa" - powiedzia�
gen.
Wojciech Jaruzelski w Programie Pierwszym Polskiego Radia.

Tak, bo Solidarność z 1989 roku była już Solidarnością bez Polaków, wytrzebionych z inspiracji Geremka, przez Jaruzelskiego. Tu Kaczyński stoi dokładnie tam, gdzie stał Geremek, obawiający się w 1981 roku, że Polacy wygrają wybory do Rad Narodowych. Te słowa Kaczyńskiego pasują jak ulał do jego słynnego wykładu w Fundacji Batorego, gdzie zarzekał się, że LPR i Samoobronę, jako jedyne polskie i niezależne twory, wykorzeni z polskiej sceny politycznej. I słowa syjonista dotrzymał.

Data: 2010-02-02 18:07:14
Autor: sofu

Użytkownik "Gringo" <Gringo_wytnij_to@qmail.com> napisał w wiadomości

> [...]

się, że LPR i Samoobronę, jako jedyne polskie i niezależne twory,
wykorzeni z polskiej sceny politycznej. I słowa syjonista dotrzymał.

-- -- -- -- -- -- -- --

Zgoda z mała poprawką. LPR i Samoobrona sie sami wytrzebili.

sofu

Data: 2010-02-02 20:17:28
Autor: *.heÂŽsk.*
Kaczyński krytykuje Solidarno¶c, Jaruzelski mu za to dziękuje.
On Tue, 2 Feb 2010 17:46:15 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Takich podzi?kowa? Jaros?aw Kaczy?ski na pewno si? nie spodziewa?. Wojciech Jaruzelski zacytowa? s?owa na temat "SolidarnoÂści", ktĂłre prezes PiS mia? wypowiedzie? dawno temu. Genera? podzi?kowa? za opini? Kaczy?skiemu, bo mia?a trafnie okreÂśla? charakter zwiÂązku w latach 80. [...]

 coz prezes moze wiedziec o tamtych czasach? siedzial z blizniakiem
 pod mumusina spodnica i przypietym do pizamki opornikiem 1/4 wata.

--

 HeSk

Data: 2010-02-04 01:03:01
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

pisem@op.pl> wrote:

Takich podzi?kowa? Jaros?aw Kaczy?ski na pewno si? nie spodziewa?.
Wojciech Jaruzelski zacytowa? s?owa na temat "Solidarno?ci", które prezes
PiS mia? wypowiedzie? dawno temu. Genera? podzi?kowa? za opini?
Kaczy?skiemu, bo mia?a trafnie okre?la? charakter zwi?zku w latach 80.
[...]

 coz prezes moze wiedziec o tamtych czasach? siedzial z blizniakiem
 pod mumusina spodnica i przypietym do pizamki opornikiem 1/4 wata.

Ty Heniek widzę też niewiele wiesz o tamtych czasach.

--
Pit

Data: 2010-02-04 11:23:02
Autor: heÂŽsk
Kaczyński krytykuje Solidarno?c, Jaruzelski mu za to dziękuje.
On Thu, 04 Feb 2010 01:03:01 +0000, Pit Kowalski albo Nowak
<pit@poczta.pit> wrote:

>  coz prezes moze wiedziec o tamtych czasach? siedzial z blizniakiem
>  pod mumusina spodnica i przypietym do pizamki opornikiem 1/4 wata.

Ty Heniek widzę też niewiele wiesz o tamtych czasach.

 a jak ty robaczku masz na imie ? tchorzliwy anonim jestes!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-04 14:40:02
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

<pit@poczta.pit> wrote:

> [...]

Ty Heniek widzę też niewiele wiesz o tamtych czasach.

 a jak ty robaczku masz na imie ? tchorzliwy anonim jestes!

A Ty podpisujesz się oczywiście pełnym imieniem i nazwiskiem?
Dlaczego tak robisz?

Powiedz mi jeszcze czy coś Ci da to, że podam Ci imię i nazwisko?
Mogę równie dobrze podać Ci prawdziwe, ale też mogę Ci podać żem:
Konstanty Wyciorowski, Szymon Inkowski, Jacek Kawecki, Roger Perejro,
Hans Kloc czy Izaak Blumsztajn.

Naprawdę da Ci to coś?

Powiedziałem Ci już, że jeśli bardzo chcesz wpaść do mnie na imieninową imprę, to mogę Ci na priva wysłać zaproszenie. Jak bardzo chcesz, to nawet specjalnie dla Ciebie taką imprę przygotuję i zamówię trunki jakie lubisz?

Jestem poważnym człowiekiem i nie potrzebuję żeby jaki rozpuszczony młodzian, albo nie daj Boże wałkuń się do mnie zwalili na tę imprę.

Ale jak będę zagrażał Twemu życiu lub strasznie Cię nękał, to zgłoś ten fakt na Policję. Chłopaki mają specjalistów i na pewno mnie znajdą, a i pewnie wiele czasu by im to nie zajęło.

Jak Cię mocno obrażę, a wierz mi - naprawdę tego nie chcę, to walnij Pita do KF-a i będzie po sprawie.

Póki co, wystarczy że będziesz do mnie mówił Pit.
Dla przyjaciół z grupy jestem Pit. ;)
--
Pit

Kaczyński krytykuje Solidarnośc, Jaruzelski mu za to dziękuje.