Kaczyński łże jak bura suka w spotach radiowych

Data: 2011-08-12 15:45:25
Autor: Zennon
Kaczyński łże jak bura suka w spotach radiowych
Twierdzi, że benzyna jest po 5.40 zł, podczas gdy w Krakowie spokojnie można znaleźć stację, gdzie jest po 5.03 zł.

Zennon

Data: 2011-08-12 15:49:39
Autor: Ireneusz 'Neko' Miler
Kaczyński łże jak bura suka w spotach radiowych
Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał

Twierdzi, że benzyna jest po 5.40 zł, podczas gdy w Krakowie spokojnie można znaleźć stację, gdzie jest po 5.03 zł.

A ta stacja to jest u Zenka w stodole?

Data: 2011-08-12 15:55:03
Autor: Zennon

Użytkownik "Ireneusz 'Neko' Miler" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> napisał w wiadomości news:j23b4d$5el$1news.onet.pl...
[...]

Cześć frajerze ;))) Naprawdę płacisz po 5.40 zł? Jednak świat jest pełen frajerów, których należy doić ile wlezie, za ich głupotę!!!

Zennon

Data: 2011-08-12 15:58:51
Autor: wekon
"Zennon"  wrote in message news:201108121355.UTC.j23bbu$ubg$1tioat.net...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ty to widzę Zenek znowu się przypierdalasz jak do tych zakupów w sklepiku osiedlowym. Przecież nikt o zdrowych zmysłach nie będzie zapieprzał jak ty z karnistrem 5 litrowym po całym mieście, aby taniej. Jadę, paliwo się kończy to kupuję na najbliższej stacji. Tak to się robi w normalnym, cywilizowanym kraju. I nie pisz o cwanych prywaciarzach bo to nie te czasy, nikt sobie nie pozwoli na szaleństwo cenowe bo zdechnie na rynku.

wekon

Data: 2011-08-16 14:02:52
Autor: Tomek

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4e45327d$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie każdy mieszka na "zielonej wyspie" i ma możliwosć tankowania w Tesco... :-)
Tomek

Data: 2011-08-13 02:16:48
Autor: stevep
Dnia 12-08-2011 o 15:55:03 Zennon  <Zennon@use-author-supplied-address.invalid> napisał(a):

[...]

Eee, wogóle nie płaci bo nie ma samochodu i prawa jazdy jak jego prezio.

--
stevep

Data: 2011-08-12 15:55:12
Autor: raff

"Ireneusz 'Neko' Miler" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> wrote in message news:j23b4d$5el$1news.onet.pl...
[...]

"Mozna spokojnie znalezc", to Zenek pol nocy szukal ;)

Tu sa srednie ceny paliwa:
http://www.autocentrum.pl/paliwa/

R.

Data: 2011-08-12 15:51:00
Autor: wekon
"Zennon"  wrote in message news:201108121345.UTC.j23aps$u6k$1tioat.net...

Twierdzi, że benzyna jest po 5.40 zł, podczas gdy w Krakowie spokojnie można
znaleźć stację, gdzie jest po 5.03 zł.

Zennon

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Faktycznie łże, w zeszłym tygodniu płaciłem za diesla 5,60 zł na Shellu.

wekon

Data: 2011-08-12 19:14:35
Autor: VSS
Kaczyński łże jak bura suka w spotach radiowych
W wiadomości:4e4530a6$0$2441$65785112@news.neostrada.pl,
wekon <wekon@op.pl> nastukał:

Faktycznie łże, w zeszłym tygodniu płaciłem za diesla 5,60 zł na
Shellu.

to lubisz być dymany

--
VSS

Data: 2011-08-12 10:21:48
Autor: Hans Kloss
Kaczyński łże jak bura suka w spotach radiowych
On 12 Sie, 19:14, "VSS" <v...@onet.pl> wrote:

to lubisz być dymany
 Jesteś kutasem durniu- i platfonsem. Jedź pedrylu "w trase" powiedzmy
700 km i zjeżdżaj z niej po to żeby zatankować w Krakowie za5.03- bo
stacje benzynowe na trasie handlują tylko i wyłącznie paliwem po 5.40..
Com niedawno na własne oczy widział robiąc 2x Wrocław- Białystok.
J-23

Data: 2011-08-12 20:13:52
Autor: Zennon

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:a529923f-7105-469f-92bb-44f2f135bdfft7g2000vbv.googlegroups.com...
[...]

Frajer!!! ;))))

Zennon

Data: 2011-08-12 20:58:44
Autor: kefirh
W dniu 2011-08-12 20:13, Zennon pisze:

[...]

Gdy będzie po 8,50 na Szelu, na trasie,  to będziesz się śmiał z frajerów co nie płacą 8,20 na osiedlu. Taki z ciebie cwaniak.

k.

Data: 2011-08-13 02:17:40
Autor: stevep
Dnia 12-08-2011 o 19:21:48 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

[...]

A ty wogóle jeździsz szubrawcu?

--
stevep

Data: 2011-08-12 17:26:30
Autor: Hans Kloss
Kaczyński łże jak bura suka w spotach radiowych
On 13 Sie, 02:17, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

A ty wogóle
Milcz "wogóle" plugawy starcze. Podręcznik do gimnazjum w durną łapę,
okulary na pysk- i naprzód, zgłębiać tajniki ortografii i gramatyki
języka polskiego. Nie napisałem "ojczystego"bo dla kałmuków takich jak
piepszykoscy językiem ojczystym jest z reguły sowiecki- lub yiddish.
J-23

Data: 2011-08-14 02:13:38
Autor: stevep
Dnia 13-08-2011 o 02:26:30 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

[...]

Ale bełkot, jeśli już po prochach to współczuje.

--
stevep

Data: 2011-08-13 09:34:50
Autor: .[HeÂŽSk].
Kaczyński łże jak bura suka w spotach radiowych
On Sat, 13 Aug 2011 02:17:40 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

> [...]
> stacje benzynowe na trasie handlują tylko i wyłącznie paliwem po 5.40.
> Com niedawno na własne oczy widział robiąc 2x Wrocław- Białystok.

 cholera, hans. trzeba bylo mnie odwiedzic. co prawda mieszkam
 poza bialymstokiem ale z typowa podlaska goscinnoscia bym cie
 przyjal, bimbrem napoil, kiszka ziemniaczana z boczkiem poczestowal.
 chlopie, jezeli sie tu znow wybierasz pisz na bigbrednie@interia.pl
 rozrywke masz zapewniona!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-12 19:36:56
Autor: the_foe
W dniu 2011-08-12 15:51, wekon pisze:
[...]

za 1,1 litra?

--
the_foe

Data: 2011-08-12 23:38:47
Autor: wekon
"the_foe"  wrote in message news:j23obn$6br$2news.dialog.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

czasem dla "przepalenia" silnika zaleję v-power, ale zwykły diesel był tańszy ze 20 groszy

wekon

Data: 2011-08-13 23:25:41
Autor: the_foe
W dniu 2011-08-12 23:38, wekon pisze:
[...]

dzis na shellu ON 4.95 a benzyna 5.14

--
the_foe

Data: 2011-08-15 02:28:14
Autor: wekon
"the_foe"  wrote in message news:j26q4m$im5$1news.dialog.net.pl...

[...]

....co nie zmienia faktu że zapłaciłem tyle ile napisałem... i nie za to czego ceny przytoczyłeś

wekon

Data: 2011-08-12 20:06:05
Autor: raff

"wekon" <wekon@op.pl> wrote in message news:4e4530a6$0$2441$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zenek jest jak stare dobre radio Erewan ;)

"W Moskwie rozdaja motorowery"

Nie w Moskwie, tylko w Leningradzie; nie motorowery tylko rowery; i nie rozdają tylko kradną.

R.

Data: 2011-08-12 20:14:55
Autor: Zennon

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j23q2v$mbl$1news.onet.pl...

[...]

Frajer!!! Niedorajda!!! Dupa wołowa!!! ;))))) Dymali Was w komunie, dymają na wolnym rynku ;))))

Zennon

Data: 2011-08-12 20:31:43
Autor: raff
[...]

Buehehe, Zenon, klaunie, ty sie lepiej nie odzywaj ;)))

R.

Data: 2011-08-12 20:36:42
Autor: Zennon

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j23rj2$rd1$1news.onet.pl...
[...]

Wiecznie skrzywdzeni PiSowcy. Wcześniej Was gnębili komuniści, dzisiaj Was gnębią kapitaliści ;)))) Na bezludną wyspę Was wysłać niedorajdy życiowe ;)))

Zennon

Data: 2011-08-12 20:42:40
Autor: raff
[...]

Az mi sie dzisiaj zal ciebie robi. Ale ty widac lubisz z siebie robic idiote, hehehe ;)))

R.

Data: 2011-08-12 21:08:10
Autor: Zennon

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j23s7g$t8r$1news.onet.pl...
[...]

;)))

Az mi sie dzisiaj zal ciebie robi. Ale ty widac lubisz z siebie robic idiote, hehehe ;)))

Typowy PiSowski frajer! ;)))) Zjadłeś już ten cukier, coś go po 6 złotych kupił?

Zennon

Data: 2011-08-12 21:15:44
Autor: raff
[...]

Nie. Sprzedałem PO-wcowi po 6.50 ;))

Brali az sie kurzylo. Oni chyba musza byc ciency w uszach.

R.

Data: 2011-08-12 15:54:49
Autor: Tomek

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201108121345.UTC.j23aps$u6k$1tioat.net...
Twierdzi, że benzyna jest po 5.40 zł, podczas gdy w Krakowie spokojnie można znaleźć stację, gdzie jest po 5.03 zł.

Zennon
Ja nawet wiem gdzie jest taka po 4,95. Pół na pół z rozpusczalnikiem.
Tomek

Data: 2011-08-12 15:58:23
Autor: raff

"Tomek" <kuki543@wp.pl> wrote in message news:4e453101$0$2443$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Woda droga na tych stacjach gdzie leją do paliwa ;)

R.

Data: 2011-08-12 19:35:38
Autor: the_foe
W dniu 2011-08-12 15:45, Zennon pisze:
Twierdzi, że benzyna jest po 5.40 zł, podczas gdy w Krakowie spokojnie
można znaleźć stację, gdzie jest po 5.03 zł.

Zennon

jako, ze jezdze dieslami nie zwrocilem uwagi na cene beznyny, ale dzis tankowalem na shellu ON za 4,99 a na trasie widzialem w Orlenie za 4,95

--
the_foe

Data: 2011-08-13 20:08:21
Autor: jadrys
[...]

Widać Kaczyński tankuje 98-mkę. Nie wszyscy jeżdżą trabantami na 94-o oktanówce.

Data: 2011-08-14 10:47:47
Autor: wolim
W dniu 2011-08-13 20:08, jadrys pisze:
[...]

oktanĂłwce.

Kaczyński nic nie tankuje. On nie ma prawa jazdy.

Data: 2011-08-14 11:01:01
Autor: A. Filip
Czy Zennon łże jak bura suka?
wolim <nospam@tu.pl> pisze:
[...]

Brak prawa jazdy sprawia że Kaczyńskiego wożą na darmowej benzynie? :-)
Nie liczy się kto wlewa, liczy się kto buli.

Kaczyński ma "po Zennonowemu" jeździć (jako pasażer) do Krakowa żeby
zatankować taniej "za rządów Tuska"? ;-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Gdy brakuje piwa, nie ma zgody męża z żoną.

Data: 2011-08-15 08:00:15
Autor: .[HeÂŽSk].
Czy Zennon łże jak bura suka?
On Sun, 14 Aug 2011 11:01:01 +0200, "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> wrote:

wolim <nospam@tu.pl> pisze:

> [...]

Kaczyński ma "po Zennonowemu" jeździć (jako pasażer) do Krakowa żeby
zatankować taniej "za rządów Tuska"? ;-)

 do krakowa powiadasz? czyzby zamierzal po ponad roku od pochowku
 na wawelu zlozyc kwiaty na grobie brata i bratowej? przykleknac,
 pomodlic sie za spokoj duszy zmarlych i swojej?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-14 23:17:11
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-14 10:47, wolim pisze:
[...]

Do tankowania nie jest potrzebne prawko...

Data: 2011-08-15 08:00:17
Autor: .[HeÂŽSk].
On Sun, 14 Aug 2011 23:17:11 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> Kaczyński nic nie tankuje. On nie ma prawa jazdy.

Do tankowania nie jest potrzebne prawko...

 tylko umiejetnosc otworzenia wlewu paliwa?  na stacje trzeba jakos dojechac ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-16 21:41:36
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-15 08:00, ".[HeÂŽSk]." pisze:

Do tankowania nie jest potrzebne prawko...
  tylko umiejetnosc otworzenia wlewu paliwa?
  na stacje trzeba jakos dojechac ;o)))

Sama umiejętność otwierania portfela i znajomość nominałów na banknotach wystarczy.

Data: 2011-08-17 17:30:21
Autor: (HeÂŽSk)
On Tue, 16 Aug 2011 21:41:36 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   tylko umiejetnosc otworzenia wlewu paliwa?
>   na stacje trzeba jakos dojechac ;o)))

Sama umiejętność otwierania portfela i znajomość nominałów na banknotach wystarczy.

 zwlaszcza, ze banknoty pochodza z naszych podatkow.

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/

Data: 2011-08-15 00:30:02
Autor: Leszczur
Kaczyński łże jak bura suka w spotach radiowych
On 12 Sie, 15:45, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
Twierdzi, e benzyna jest po 5.40 z , podczas gdy w Krakowie spokojnie mo na
znale stacj , gdzie jest po 5.03 z .

Koszyk z Biedronki o 25% drozej niz gdzie indziej, benzyna po 5.40 -
rozrzutny ten Kaczor. Nie - ja mu juz serdecznie dziękuję jesli on tak
ma wydawać publiczne pieniadze jak wydaje prywatne.

Pozdro

L'e-szczur

Kaczyński łże jak bura suka w spotach radiowych