Kaczyński łże jak bura suka w spotach radiowych

Data: 2011-08-12 15:54:49
Autor: Tomek
Kaczyński łże jak bura suka w spotach radiowych

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201108121345.UTC.j23aps$u6k$1tioat.net...
Twierdzi, że benzyna jest po 5.40 zł, podczas gdy w Krakowie spokojnie można znaleźć stację, gdzie jest po 5.03 zł.

Zennon
Ja nawet wiem gdzie jest taka po 4,95. Pół na pół z rozpusczalnikiem.
Tomek

Data: 2011-08-12 15:58:23
Autor: raff

"Tomek" <kuki543@wp.pl> wrote in message news:4e453101$0$2443$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Woda droga na tych stacjach gdzie leją do paliwa ;)

R.

Kaczyński łże jak bura suka w spotach radiowych