Kaczyński ma już z kim przegrać

Data: 2018-04-03 14:00:23
Autor: u2
Kaczyński ma już z kim przegrać
https://www.salon24.pl/u/marek-w/856021,prezes-kaczynski-ma-juz-z-kim-przegrac

  Po odejściu Tuska do Brukseli na stanowisko Prezydenta Europy i świetnym zwycięstwie w wyborach 2015 r. Prezes Kaczyński miał komfortową sytuację, ponieważ zabrakło prawdziwego Lidera na czele Opozycji. Grzegorz Schetyna, jedyny kandydat jest najlepszym w dziejach PO szefem sztabu, z którym konflikt był jednym z większych błędów politycznych Tuska, jednak nigdy nie był i nie będzie prawdziwym Liderem.  Liderem trzeba się urodzić, nawet najbardziej intensywny trening tego nie nauczy. Kto widział, jak Tusk w 2013 r. na Konwencji Platformy szedł razem z Kliczko wśród owacji całej sali, zrozumie, o czym mówię.

W Niepodległej Polsce mieliśmy trzech Przywódców - Wałęsa, Kaczyński i Tusk, a po stronie SLD dwóch - Kwaśniewski i Miller. Z nich wszystkich w polskiej polityce pozostał tylko Prezes, aż w Wielki Piątek rękawicę na ring rzucił Tusk, oznajmiając swój powrót i walkę o władzę.  W Brukseli po początkowych trudnościach Tusk osiągnął znaczącą pozycję zawdzięczając ją tylko sobie, ponieważ z oczywistych względów nie mógł liczyć na pomoc polskiej dyplomacji, a analizując naszą scenę polityczną najwyraźniej uznał, iż jest w stanie przeprowadzić wielki Com back mimo wielkich trudności.

Nie znam szczegółów jego strategii, a nawet gdybym znał, to bym ich nie opisał, mogę tylko dać parę podpowiedzi :
-istnieje liczne środowisko gotowe do włączenia się do poważnego projektu, są nim Ludzie z KOD-u. W 2016 r. zadziwili Polskę i Świat błyskawiczną samoorganizacją i wielotysięcznymi marszami, później na skutek błędnej strategii oraz katastrofy Lidera znacznie stracili na znaczeniu, jednak jestem przekonany, iż tlący się w nich żar znów może wybuchnąć jasnym płomieniem, a przecież powodów do manifestacji wcale nie ubyło, odwrotnie, Dobra Zmiana realizuje ich najgorsze obawy.
-cały czas nabrzmiewa konflikt między cywilizacyjny dzielący polskie społeczeństwo, a Tusk, jeden z przywódców Unii, a przez to Zachodu, jest naturalnym Liderem tej bardziej nowoczesnej i otwartej na świat zewnętrzny części.

Być może termin wystąpienia Tuska jest związany z faktem, że  od bardzo dawna Prezes Kaczyński nie był tak osłabiony politycznie, jak teraz.
Wielki konflikt między ugrupowaniem łączącym Prezydenta i Premiera, które nazywam "Puławami" a jądrem Dobrej Zmiany, prowadzonym przez Macierewicza, Sakiewicza i Rydzyka, czyli "Natolinem" nabiera siły i ostrości. Po rundzie Noworocznej zakończonej dymisjami Szydło i Macierewicza, "Natolin" jest w defensywie, dlatego jedynym ratunkiem jest ścisły sojusz z Kościołem, nadal prawdziwą potęgą polityczną. Jednak ceną tego sojuszu jest ponowne forsowanie Ustawy o całkowitym zakazie aborcji, mimo iż Prezes wielokrotnie, w tym w drastyczny sposób dawał znać, jak to jest dla niego niewygodne. Nic zresztą dziwnego, skoro ta ustawa oznacza same straty i nasilony konflikt z kobietami.

Po 8 latach mit założycielski jądra PIS-u o masowym mordzie, którego dopuścił się rząd Tuska do spółki z Rosjanami na elicie Narodu Polskiego w Smoleńsku ostatecznie upadł,  a jego wyznawcy pośmiewiskiem w Polsce i za granicą.  Świetnie opłacana  2,5 roczna praca Podkomisji Macierewicza zakończyła się kompromitacją mimo żałosnych prób dalszego krętactwa. Dlatego 10 kwietnia Prezes będzie zmuszony ogłosić koniec poszukiwania Prawdy i przygotować następną strategię na miejsce starej, tak przecież wygodnej. Oczywiście nie odbędzie się to w sposób jasny i wyraźny, nadal będzie się gonić króliczka, niemniej jest to koniec pewnej epoki....

Być może te wszystkie zdarzenia związane są ze  stanem zdrowia Lidera Dobrej Zmiany, który stanowi najściślejszą tajemnicę państwową.  Przy czym jest jedno pewne- kierowanie szeregiem ważnych kampanii wyborczych zawsze wymaga siły słonia i to młodego, dlatego jest wielce prawdopodobne, że mimo wszelkich wysiłków Prezes będzie musiał wycofać się na drugą linię, a wyznaczony do jego zastępstwa Dumwirat Brudziński-Kamiński prawie na pewno nie potrafi stać się arbitrem w coraz silniejszej wojnie obu ugrupowań. Prędzej, mimo wsparcia Zakonu PC zajmie miejsce kolejnego ośrodka władzy wewnątrz Dobrej Zmiany.
Przy czym ważne jest, że zarówno Prezydent Duda jak i Premier Morawiecki nie są prawdziwymi działaczami PIS-u, tylko osobami z zewnątrz, zaangażowanymi przez Prezesa na pewnym etapie, zaś ich środowiska są w znacznej mierze  niezależne od PIS-u. PAD zresztą od razu zareagował na rękawicę Tuska, jeszcze w Piątek samodzielnie, bez pytania PIS-u deklarując chęć reelekcji w wyborach 2020 r. w gruncie rzeczy jako niezależna siła polityczna.

W sumie jest jasne, że powrót tak groźnego gracza do krajowej polityki stanie się bardzo niewygodny dla wielu polityków po obu stronach frontu. Po serii wpadek i kompromitacji Dobrej Zmiany na scenie krajowej i zagranicznej czołówka Opozycji nabrała nadziei, że władza wreszcie zaczyna się zużywać i sami dadzą sobie radę w nadchodzących wyborach. Dla Władzy zaś Tusk był od zawsze głównym wrogiem, premierem, który za swoich kadencji zawsze wygrywał, uratował osobiście Komorowskiego w wyborach w 2010 r., zaś PO w 2014 r. Zaś wystarczyło jego odejście, aby Prezydent Komorowski mimo fantastycznych sondaży na początku przegrał po fatalnej kampanii, gdy zabrakło człowieka, który by zagonił do pracy dwa zaciekle zwalczające się sztaby wyborcze, z Kancelarii Prezydenta i Platformy. A przecież wystarczy sobie wyobrazić, jak bardzo by się różnił przebieg ostatnich 3 lat, gdyby Prezydentem nadal był Komorowski.
Dlatego jest oczywiste, że Tuska czeka niezwykle "ciepłe " przyjęcie, wszelkie zasoby władzy zostaną wykorzystane, a "niepokorne media" już przygotowują wiadra śliny ( i nie tylko ) według doskonale wytrenowanych procedur niszczenia wroga.

No nic, okazuje się, że żyjemy w coraz ciekawszych czasach....

Opublikowano: 02.04.2018 12:08.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-04-03 05:10:49
Autor: Zenek Kapelinder
Kaczyński ma już z kim przegrać
Data: 2018-04-03 16:41:58
Autor: stevep
Kaczyński ma już z kim przegrać
W dniu .04.2018 o 14:10 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Znaczaca pozycja Tuska
https://www.google.com/urlq=https%3A%2F%2Fmobile.twitter.com%2FDemaskatorProp%2Fstatus%2F840682064894656512%2Fphoto%2F2&sa=D&sntz=1&usg=AFQjCNHK2muu19kkCTgjREKD9wIRv-9eCg
Kon by sie usmial.

Tia, koń jest mądrzejszy od ciebie.
--
stevep

Data: 2018-04-03 08:39:40
Autor: Zenek Kapelinder
Kaczyński ma już z kim przegrać
A od ciebie samotnie rosnace w polu drzewo.

Data: 2018-04-03 21:15:41
Autor: stevep
Kaczyński ma już z kim przegrać
A od ciebie samotnie rosnace w polu drzewo.

Zaraz byś wyciął jak Szyszko bo "chłop żywemu nie przepuści".

--
stevep

Data: 2018-04-03 18:22:34
Autor: Wystarczy nie kraść! - (c) B.Szydło, b.premier - PiS
psina "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:0872f05f-e5ff-4902-98ab-1659cd6bea91googlegroups.com...
[...]

Własciwy link: https://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

CL

Data: 2018-04-03 18:21:08
Autor: Wystarczy nie kraść! - (c) B.Szydło, b.premier - PiS
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5ac36cd6$0$31357$65785112news.neostrada.pl...
https://www.salon24.pl/u/marek-w/856021,prezes-kaczynski-ma-juz-z-kim-przegrac

Oprócz choroby...

CL

Data: 2018-04-04 22:07:32
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W Niepodległej Polsce mieliśmy trzech Przywódców - Wałęsa, Kaczyński i Tusk,

kaczyński przywódcą buhehehehe
chyba przytępawych tumanów :DDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-04-04 22:46:15
Autor: u2
W dniu 04.04.2018 o 22:07, Presidente de San Escobar pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W Niepodległej Polsce mieliśmy trzech Przywódców - Wałęsa, Kaczyński i
Tusk,

kaczyński przywódcą buhehehehe
chyba przytępawych tumanów :DDDDDDDDDDDDDd

no wiesz piździak w porównaniu z tuskiem i wałęsą to mistrz intelektu i polski patriota:)))))))))))))

Data: 2018-04-07 11:35:07
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> kaczyński przywódcą buhehehehe
> chyba przytępawych tumanów :DDDDDDDDDDDDDd

no wiesz piździak w porównaniu z tuskiem i wałęsą to mistrz intelektu i polski patriota:)))))))))))))

kaczyński jest jest karmiony i wszędzie wożony bo nie potrafi prowadzić,
w sklepie był raz w kampanii wyborczej
obsługa komputera zerowa
ledwo telefon ogarnia :DDDDDDDDD

tak, to twój mąż stanu :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-04-05 05:14:51
Autor: stevep

u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

Zapomniałeś dodać, że tylko dla takich przygłupów jak ty, Kaczyński to  nawet nie mógłby być kapciowym Tuska.

--
stevep

Data: 2018-04-05 04:34:39
Autor: Zenek Kapelinder
Kaczyński ma już z kim przegrać
Tusk to ten facio co sam wode mineralna kupuje i zakupy w reklamowkach nosi?

Data: 2018-04-05 05:39:01
Autor: japanizer
On Thursday, April 5, 2018 at 8:34:40 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Tusk to ten facio co sam wode mineralna kupuje i zakupy w reklamowkach nosi?

Ano, Tusk pomaga żonie i pomaga jej nosić zakupy. W oczach części polskiego społeczeństwa, posiadanie żony, a tym bardziej pomaganie jej - to całkowita dyskwalifikacja, jeśli chodzi o bycie politykiem.

Tusk nie ma też ochroniarzy za ledwie 135 tysięcy miesięcznie, opłacanych z publicznych pieniędzy, którzy noszą za nim drabinkę i robią za niego zakupy - kolejna dyskwalifikacja.

Data: 2018-04-05 08:29:50
Autor: Zenek Kapelinder
Kaczyński ma już z kim przegrać
Jasne, dobry jestes w dorabianiu pizdzie uszu.

Data: 2018-04-05 08:52:36
Autor: japanizer
On Friday, April 6, 2018 at 12:29:51 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Jasne, dobry jestes w dorabianiu pizdzie uszu.

Ale Kaczyński miał kiedyś żonę, nie wiem, kochankę czy dziewczynę?

Z ostatnich wiadomości wynika tyle, że Kaczyński na szefa IMiGW mianował gościa, który za publiczne pieniądze męskie prostytutki w państwowym instytucie zatrudniał.

Data: 2018-04-05 09:52:37
Autor: Zenek Kapelinder
Kaczyński ma już z kim przegrać
Z ostatnich wiadomosci to wynika ze Kaczynski obnizy wynagrodzenia poslom i innym o 20%.

Data: 2018-04-05 10:09:37
Autor: japanizer
On Friday, April 6, 2018 at 1:52:38 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Z ostatnich wiadomosci to wynika ze Kaczynski obnizy wynagrodzenia poslom i innym o 20%.

A parę dni temu z pianą na ustach broniłeś premii, które przyznała sobie grupa kolesi znanych też jako NAM SIĘ NALEŻY!!!

Data: 2018-04-06 13:57:21
Autor: Presidente de San Escobar
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

> [...]

A parę dni temu z pianą na ustach broniłeś premii, które przyznała sobie grupa kolesi znanych też jako NAM SIĘ NALEŻY!!!

zenus-kapuś jak zwykle, tradycyjnie zrobił z siebie idiotę
przygłup nie poczekaj na przekaz dnia dla motłochu i wybiegł przed szereg
no kretyn :DDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-04-05 20:52:14
Autor: stevep
Kaczyński ma już z kim przegrać
Z ostatnich wiadomosci to wynika ze Kaczynski obnizy wynagrodzenia poslom i innym o 20%.

Cóż za odgrzewane kotlety- dobry car i źli bojarzy, któż jeszcze uwierzy w takie bajeczki dla przygłupów.

--
stevep

Data: 2018-04-06 13:56:16
Autor: Presidente de San Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Z ostatnich wiadomosci to wynika ze Kaczynski obnizy wynagrodzenia poslom i innym o 20%.

no, info na twoim poziomie
szeroko otwieraj buziala i je łap
pupala później każą ci wystawić, słuchaj się ich  :DDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-04-05 20:49:32
Autor: stevep
Kaczyński ma już z kim przegrać
Jasne, dobry jestes w dorabianiu pizdzie uszu.

Ty w miejscu ust masz pizdę.

--
stevep

Data: 2018-04-06 13:55:17
Autor: Presidente de San Escobar
Kaczyński ma już z kim przegrać
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Jasne, dobry jestes w dorabianiu pizdzie uszu.

tu nikt kaczyńskiemu uszu nie dorabia niedojdo :DDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-04-05 08:29:45
Autor: u2
Kaczyński ma już z kim przegrać
W dniu 05.04.2018 o 05:14, steviepiepszykoski pisze:
Zapomniałeś dodać, że tylko dla takich przygłupów jak ja, Kaczyński to nawet nie mógłby być kapciowym Tuska.

ano cyrkus, kapciowanie niemieckim wypierdkom to twoja rola:))))))))))))))

Data: 2018-04-05 09:30:27
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

ano cyrkus, kapciowanie niemieckim wypierdkom to twoja rola:))))))))))))))

powtarzasz się :DDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-04-05 09:29:50
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> chyba przytępawych tumanów :DDDDDDDDDDDDDd

no wiesz piździak w porównaniu z tuskiem i wałęsą to mistrz intelektu i polski patriota:)))))))))))))

nieźle ciebie dzisiaj kurski obsikał :DDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]