Kaczyński ma monetę na miarę swojej prezydentury.

Data: 2009-11-06 08:17:07
Autor: Roger Perejro
Kaczyński ma monetę na miarę swojej prezydentury.
Na warszawskiej Pradze do obiegu trafiła wczoraj specyficzna moneta - "7 Dziadów Stołecznych". W wybranych lokalach można za nią kupić piwo czy kawę.
 "Moneta została wyemitowana, by uczcić nowatorską metodę komunikacji polityka ze społeczeństwem, która na stałe zagościła w społecznej świadomości" - tak na stronie internetowej zachwala "7 Dziadów Stołecznych" Marcin Żyła, przedsiębiorca z Łeby, właściciel firmy Mennica Łebska.

Jak mówi "Gazecie", w ten sposób chce przypomnieć, gdzie i kto powiedział słynne "Spieprzaj, dziadu". Żeby nie było żadnej wątpliwości: na rewersie widnieje twarz prezydenta Lecha Kaczyńskiego, na awersie warszawska Syrenka.

Do obiegu nowa moneta weszła przedwczoraj, równo siedem lat po słynnej wypowiedzi Lecha Kaczyńskiego z 4 listopada 2002 r. skierowanej do mieszkańca warszawskiej Pragi.

Moneta "7 Dziadów Stołecznych" (mennica Żyły wybiła jej aż 10 tys.) będzie rozprowadzana tylko w tej części Warszawy. Do jej przyjmowania namówił na razie siedmiu przedsiębiorców, głównie z Pragi - docelowo ma ich być 20.

"Dziadami" będzie można płacić w restauracjach, pubach, kawiarniach, ale także w kantorze wymiany walut. Za jedną monetę będzie można kupić towar wartości 7 zł, w "dziadach" będzie wypłacana reszta, w końcu będzie można wymienić je na złotówki.

- Przy okazji poszukujemy owego "pana z reklamówką", którego tak wówczas potraktował Lech Kaczyński. Chcemy mu się odwdzięczyć za inspirację - dodaje Marcin Żyła. Zapewnia, że dla równowagi zamierza wybić monetę dotyczącą dokonań rządu Donalda Tuska.

Punkty honorujące monetę: Golden Art - kantor, ul. 11 Listopada 14; Zegarmistrz, ul. Ząbkowska 44; Czarny Motyl, ul. Ząbkowska 2; Café Skene, ul. Łochowska 31; Skład Butelek, ul. 11 Listopada 27/2; Kawka Bar Kawowy, ul. Koszykowa 30; Sens Nonsensu, ul. Wileńska 23.

http://wyborcza.pl/1,75478,7227340,_Spieprzaj_dziadu__w_bilonie.html

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-06 08:50:03
Autor: sofu
Kaczyński ma monetę na miarę swojej prezydentury.

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w
wiadomości news:hd0ihk$du5$1news.onet.pl...
[...]

Powinni też przy okazji wyemitować monety, za które bdzie mozna kupować
"Tuskowe cuda".
Bo na razie za nasze pensyjne pieniadze mozemy kupować PO-Tuskowe gówno.

sofu

Data: 2009-11-06 09:02:28
Autor: iaforek
sofu <manhunter1@o2.pl> napisał(a):
Powinni też przy okazji wyemitować monety, za które bdzie mozna kupować
"Tuskowe cuda".
Bo na razie za nasze pensyjne pieniadze mozemy kupować PO-Tuskowe gówno.

Dorzuciłbym jeszcze pomysł na order Słońca Peru za najbardziej chamskie i wulgarne wypowiedzi. Tutaj gros odznaczeń przypadłaby dla "elyty" Tuska: Palikot, Niesiołowki i paru frustratów z p.s.p ;)

--
iaforek

Data: 2009-11-06 12:10:23
Autor: awe

Użytkownik "iaforek" <iaforek.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hd0on4$6je$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
jestem za ale medal powinien byc ze szczerego zlota a w nim zatopione wlokna z czapeczki peruwianskiej Tuska
awe

Data: 2009-11-06 20:07:08
Autor: sofu

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wulgarne wypowiedzi. Tutaj
> gros odznaczeń przypadłaby dla "elyty" Tuska: Palikot, Niesiołowki i

-- -- -- -- -- -- -
jestem za ale medal powinien byc ze szczerego zlota a w nim zatopione
wlokna
z czapeczki peruwianskiej Tuska
awe

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Taki medal ze złota to hoho, były wart coś około 1000 CUDÓW !

sofu

Data: 2009-11-06 23:59:58
Autor: awe

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hd1roh$nb8$1node1.news.atman.pl...

> [...]

> wulgarne wypowiedzi. Tutaj
> gros odznaczeń przypadłaby dla "elyty" Tuska: Palikot, Niesiołowki i

-- -- -- -- -- -- -
[...]

-- -- -- -- --
albo i 1000 zetonow do jednorekiego bandyty z wymiana 100 cudow na 1 najtanszy zeton w kasynie w las vegas
awe

Data: 2009-11-06 13:09:53
Autor:
Kaczyński ma monetę na miarę swojej prezydentury .
On Fri, 6 Nov 2009 08:17:07 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Na warszawskiej Pradze do obiegu trafiła wczoraj specyficzna moneta - "7 Dziadów Stołecznych". W wybranych lokalach można za ni± kupić piwo czy kawę.
 "Moneta została wyemitowana, by uczcić nowatorskÂą metodę komunikacji polityka ze społeczeństwem, ktĂłra na stałe zagoÂściła w społecznej ÂświadomoÂści" - tak na stronie internetowej zachwala "7 DziadĂłw Stołecznych" Marcin Ĺťyła, przedsiębiorca z Łeby, właÂściciel firmy Mennica Łebska.

Jak mówi "Gazecie", w ten sposób chce przypomnieć, gdzie i kto powiedział słynne "Spieprzaj, dziadu". Żeby nie było żadnej w±tpliwo¶ci: na rewersie widnieje twarz prezydenta Lecha Kaczyńskiego, na awersie warszawska Syrenka.

 http://www.youtube.com/watch?v=3FMp9Ec3pcY&feature=related

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Kaczyński ma monetę na miarę swojej prezydentury.