Kaczyński ma monetę na miarę swojej prezydentury.

Data: 2009-11-06 08:50:03
Autor: sofu
Kaczyński ma monetę na miarę swojej prezydentury.

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w
wiadomości news:hd0ihk$du5$1news.onet.pl...
Na warszawskiej Pradze do obiegu trafiła wczoraj specyficzna moneta - "7
Dziadów Stołecznych". W wybranych lokalach można za nią kupić piwo czy
kawę.
 "Moneta została wyemitowana, by uczcić nowatorską metodę komunikacji
polityka ze społeczeństwem, która na stałe zagościła w społecznej
świadomości" - tak na stronie internetowej zachwala "7 Dziadów
Stołecznych"
Marcin Żyła, przedsiębiorca z Łeby, właściciel firmy Mennica Łebska.

Jak mówi "Gazecie", w ten sposób chce przypomnieć, gdzie i kto powiedział
słynne "Spieprzaj, dziadu". Żeby nie było żadnej wątpliwości: na rewersie
widnieje twarz prezydenta Lecha Kaczyńskiego, na awersie warszawska
Syrenka.

Do obiegu nowa moneta weszła przedwczoraj, równo siedem lat po słynnej
wypowiedzi Lecha Kaczyńskiego z 4 listopada 2002 r. skierowanej do
mieszkańca warszawskiej Pragi.

Moneta "7 Dziadów Stołecznych" (mennica Żyły wybiła jej aż 10 tys.) będzie
rozprowadzana tylko w tej części Warszawy. Do jej przyjmowania namówił na
razie siedmiu przedsiębiorców, głównie z Pragi - docelowo ma ich być 20.

"Dziadami" będzie można płacić w restauracjach, pubach, kawiarniach, ale
także w kantorze wymiany walut. Za jedną monetę będzie można kupić towar
wartości 7 zł, w "dziadach" będzie wypłacana reszta, w końcu będzie można
wymienić je na złotówki.

- Przy okazji poszukujemy owego "pana z reklamówką", którego tak wówczas
potraktował Lech Kaczyński. Chcemy mu się odwdzięczyć za inspirację -
dodaje
Marcin Żyła. Zapewnia, że dla równowagi zamierza wybić monetę dotyczącą
dokonań rządu Donalda Tuska.

Punkty honorujące monetę: Golden Art - kantor, ul. 11 Listopada 14;
Zegarmistrz, ul. Ząbkowska 44; Czarny Motyl, ul. Ząbkowska 2; Café Skene,
ul. Łochowska 31; Skład Butelek, ul. 11 Listopada 27/2; Kawka Bar Kawowy,
ul. Koszykowa 30; Sens Nonsensu, ul. Wileńska 23.

http://wyborcza.pl/1,75478,7227340,_Spieprzaj_dziadu__w_bilonie.html

Przemek

--

Powinni też przy okazji wyemitować monety, za które bdzie mozna kupować
"Tuskowe cuda".

sofu

Data: 2009-11-06 09:02:28
Autor: iaforek
sofu <manhunter1@o2.pl> napisał(a):
Powinni też przy okazji wyemitować monety, za które bdzie mozna kupować
"Tuskowe cuda".
Bo na razie za nasze pensyjne pieniadze mozemy kupować PO-Tuskowe gówno.

Dorzuciłbym jeszcze pomysł na order Słońca Peru za najbardziej chamskie i wulgarne wypowiedzi. Tutaj gros odznaczeń przypadłaby dla "elyty" Tuska: Palikot, Niesiołowki i paru frustratów z p.s.p ;)

--
iaforek

Data: 2009-11-06 12:10:23
Autor: awe

Użytkownik "iaforek" <iaforek.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hd0on4$6je$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
jestem za ale medal powinien byc ze szczerego zlota a w nim zatopione wlokna z czapeczki peruwianskiej Tuska
awe

Data: 2009-11-06 20:07:08
Autor: sofu

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wulgarne wypowiedzi. Tutaj
> gros odznaczeń przypadłaby dla "elyty" Tuska: Palikot, Niesiołowki i

-- -- -- -- -- -- -
jestem za ale medal powinien byc ze szczerego zlota a w nim zatopione
wlokna
z czapeczki peruwianskiej Tuska
awe

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Taki medal ze złota to hoho, były wart coś około 1000 CUDÓW !

sofu

Data: 2009-11-06 23:59:58
Autor: awe

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hd1roh$nb8$1node1.news.atman.pl...

> [...]

> wulgarne wypowiedzi. Tutaj
> gros odznaczeń przypadłaby dla "elyty" Tuska: Palikot, Niesiołowki i

[...]

albo i 1000 zetonow do jednorekiego bandyty z wymiana 100 cudow na 1 najtanszy zeton w kasynie w las vegas
awe

Kaczyński ma monetę na miarę swojej prezydentury.