Kaczyński: mam niewielkie zaufanie do intelektu Komorowskiego

Data: 2010-09-26 12:12:58
Autor: awe
Kaczyński: mam niewielkie zaufanie do intelektu Komorowskiego
Data: 2010-09-26 12:40:13
Autor: cytryna
Kaczyński: mam niewielkie zaufanie do intelektu Komorowskiego
Musze sie z nim zgodzic. Komorowski to zwykly buraczek.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,8174,title,Kaczynski-mam-niewielkie-zaufanie-do-
intelektu-Komorowskiego,wid,12701561,wiadomosc_prasa.html

Ze świecą trzeba szukać tych co mają większe mniemanie o intelekcie Bronka. Typowy nieuk co w 6 dni pracę magisterską sprokurował, a teraz demonstruje poziom umysłu 6-latka prowadzonego za rączkę przez PRowców tatki-Tuseka.

Data: 2010-09-26 15:26:29
Autor: kochamspamWYTNIJTO
A na co politykowi intelekt?
A na co politykowi intelekt!?
Jak będzie za mądry, to lud się oburzy ("Co on się tutaj nam mądrzy!") i nie będzie na niego głosował. Polityk musi lansować to co podoba się jak najwięszej liczbie durniów.

--

Kaczyński: mam niewielkie zaufanie do intelektu Komorowskiego