Kaczyński miał rację!

Data: 2009-05-01 15:48:55
Autor: dan
Kaczyński miał rację!
Tusk, mentalnie, zawsze stał tam gdzie stało ZOMO.

Data: 2009-05-01 17:58:02
Autor:
Kaczyński miał rację!
On Fri, 1 May 2009 15:48:55 +0200, "dan" <jp74@poczta.gazeta.pl>
wrote:

Tusk, mentalnie, zawsze stał tam gdzie stało ZOMO.

 Kaczynski nie stal. Chowal sie pod spodnica mamusi.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-01 09:20:47
Autor: mrdevilyn
Kaczyński miał rację!
On May 1, 5:58 pm, "<heÂŽsk>" <same bred...@interia.pl> wrote:

 Kaczynski nie stal. Chowal sie pod spodnica mamusi.

Co chcesz osiągnąć rozpowszechniając o kaczkach klamstwa i
bezpodstawne oszczerstwa? Bo jesli chcesz przekonać pospólstwo że
antykaczyści sa bezrozumnym bydłem to zwracam honor- wychodzi ci
znakomicie.
J-23

Data: 2009-05-02 18:38:27
Autor:
Kaczyński miał rację!
On Fri, 1 May 2009 09:20:47 -0700 (PDT), mrdevilyn@gmail.com wrote:

>  Kaczynski nie stal. Chowal sie pod spodnica mamusi.

Co chcesz osiągnąć rozpowszechniając o kaczkach klamstwa i bezpodstawne oszczerstwa?

 1. prawda jest, ze w za czasow komuny kaczynscy nie byli bohaterami
    o ktorych by sie mowilo. po prostu siedzieli cicho.
 2. to nie sa oszczerstwa czy klamstwa. po prostu nie da sie zaklamac
    historii na tyle by z papierowych tygrysow zrobic lwy pustyni.
Bo jesli chcesz przekonać pospólstwo

 bardzo interesujaco oceniasz swoich znajomych...
że antykaczyści sa bezrozumnym bydłem

 nie wiem czym sa "antykaczysci", wiem czym sa "antuskowcy",
 przyklady sa na psp. po prostu to towarzystwo potrafi jedynie
 wyzywac innych, nic wiecej. tak jak pisalem: pisowiec i "eunuch
 z jednej sa parafii, obaj wiedza ja, zaden nie potrafi".
to zwracam honor- wychodzi ci znakomicie.

 "bezrozumnym bydlem" nie sa "antykaczysci" ale kaczysci.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-02 19:45:08
Autor: cytryna
Kaczyńskimiałrację!

> [...]
    o ktorych by sie mowilo. po prostu siedzieli cicho.
 2. to nie sa oszczerstwa czy klamstwa. po prostu nie da sie zaklamac
    historii na tyle by z papierowych tygrysow zrobic lwy pustyni.

> Bo jesli chcesz przekonać pospólstwo  bardzo interesujaco oceniasz swoich znajomych... > że antykaczyści sa bezrozumnym bydłem  nie wiem czym sa "antykaczysci", wiem czym sa "antuskowcy",
 przyklady sa na psp. po prostu to towarzystwo potrafi jedynie
 wyzywac innych, nic wiecej. tak jak pisalem: pisowiec i "eunuch
 z jednej sa parafii, obaj wiedza ja, zaden nie potrafi". > to zwracam honor- wychodzi ci znakomicie.

 "bezrozumnym bydlem" nie sa "antykaczysci" ale kaczysci.
--

HeSk

W tym stanie zdrowia to już tylko lekarz specjalista od niekontrolowanych wypróżnień może pomóc. Kał lejący się w każdym poście to jeszcze jest do wyleczenia ale wydzielina jadu jest groźna. Może zatruć zdrowe ciało nie mówiąc już zbiorze kości w skórzanym worku charakterystycznym syfilitycznymi wypryskami. Opanuj się chłopie i przestań roztaczać wokól siebie woń zgnilizny moralnej i fizycznej.

Data: 2009-05-03 10:14:48
Autor: mrdevilyn
Kaczyński miał rację!
On 2 Maj, 18:38, "<heÂŽsk>" <same bred...@interia.pl> wrote:

 1. prawda jest, ze w za czasow komuny kaczynscy nie byli bohaterami
    o ktorych by sie mowilo. po prostu siedzieli cicho.

Czy profesor Gleichgewicht równiez siedział wg ciebie cicho? O nim też
sie nie mówiło, ani o panu Janie Waszkiewiczu, ani  o setkach innych
solidarnościowych aktywistów którzy PRACOWALI w opozycji, a nie
spijali miody z własnej sztucznie wykreowanej popularności.
Łżesz w tym punkcie jak pies.

 2. to nie sa oszczerstwa czy klamstwa. po prostu nie da sie zaklamac
    historii na tyle by z papierowych tygrysow zrobic lwy pustyni.

Nikt z nich żadnych lwów nie usiłuje zrobic, a już najmniej oni sami.
Byli drugoplanowymi działaczami Solidarnosci, jakich w kraju były
setki i bez których byłoby wielkie gówno a nie związek. Bo związek sie
mógł obejśc bez kuronia czy walizy, bez nich -nie.  Kolejne twoje
łgarstwo i matactwo

 "bezrozumnym bydlem" nie sa "antykaczysci" ale kaczysci.
To sa jedynie twoje pobożne życzenia, jaka jest rzeczywistość to
swietnie widac słychac i czuć.

Data: 2009-05-03 19:29:57
Autor:
Kaczyński miał rację!
On Sun, 3 May 2009 10:14:48 -0700 (PDT), mrdevilyn@gmail.com wrote:

Łżesz w tym punkcie jak pies.

 dobrze wiesz, ze nie.

>  2. to nie sa oszczerstwa czy klamstwa. po prostu nie da sie zaklamac
>     historii na tyle by z papierowych tygrysow zrobic lwy pustyni.
Nikt z nich żadnych lwów nie usiłuje zrobic, a już najmniej oni sami.

 oni sam, zwlaszcza jaroslaw. widac to "golym okiem".

Byli drugoplanowymi działaczami Solidarnosci, jakich w kraju były
setki i bez których byłoby wielkie gówno a nie związek.

 wiec niech dzis nie mowia, ze byli bohaterami.

Bo związek sie mógł obejśc bez kuronia czy walizy,

 czyzby ?

bez nich -nie.

 no no. takich 2-ch co ukradli ksiezyc ...  na pewno bez nich komuny by szlag nie trafil.
Kolejne twoje łgarstwo i matactwo

 to jedyne twoje argumenty ?

>  "bezrozumnym bydlem" nie sa "antykaczysci" ale kaczysci.
To sa jedynie twoje pobożne życzenia, jaka jest rzeczywistość to
swietnie widac słychac i czuć.

 wlasnie. przeczytaj siebie.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-03 11:25:53
Autor: mrdevilyn
Kaczyński miał rację!
On 3 Maj, 19:29, "<heÂŽsk>" <same bred...@interia.pl> wrote:

 wiec niech dzis nie mowia, ze byli bohaterami.

Ależ prawdopodobnie (nie znam warszawskiej opozycji z tamtych lat)
byli matołku, podobnie jak setki i tysiace innych. Według ciebie
"bohaterowie" to wyłącznie tacy których gęby pokazywano w tiwi i o
których pisano w prasie?
Podobnie bohaterami wrocławskiej opozycji byli panowie Gleichgewicht,
Waszkiewicz, Morawiecki- zapewne o żadnych z nich (opócz
Morawieckiego) nie słyszałeś, ale to ONI kształtowali wrocławskie
srodowisko opozycyjne na długo przed Sierpniem a nie matołki w rodzaju
frasyniaka. Ale dla takich jak ty "bohaterem" bedzie frasyniak, a nie
oni bo to o frasyniaku "się mówiło" a ich sie zamilczało- zarówno za
komuny jak i obecnie.

Data: 2009-05-04 06:58:37
Autor:
Kaczyński miał rację!
On Sun, 3 May 2009 11:25:53 -0700 (PDT), mrdevilyn@gmail.com wrote:

On 3 Maj, 19:29, "<heÂŽsk>" <same bred...@interia.pl> wrote:

>  wiec niech dzis nie mowia, ze byli bohaterami.

Ależ prawdopodobnie (nie znam warszawskiej opozycji z tamtych lat)
byli matołku, [...]

 na tym poziomie dyskusji prowadzic nie bedziemy.
 szukaj sobie "matolkow" w rodzinie. idziesz do KF.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-01 21:44:48
Autor: konserwator
Kaczyński miał rację!

wrote:

Tusk, mentalnie, zawsze stał tam gdzie stało ZOMO.

 Kaczynski nie stal. Chowal sie pod spodnica mamusi.

a tusk to wszystko widzial z komina....

rym

Data: 2009-05-02 18:38:27
Autor:
Kaczyński miał rację!
On Fri, 1 May 2009 21:44:48 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

a tusk to wszystko widzial z komina....

 zadna praca nie hanbi. czym moga pochwalic sie kaczynscy?
 jarek nawet nie ma konta bankowego, jest starym kawalerem,
 nie posiada prawa jazdy. czy to czlowiek sukcesu ?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-03 01:01:22
Autor: p47
Kaczyński miał rację!

Użytkownik ""<heRsk>"" <same?brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:hvfov41jbm4bd4a8venn6j456a5e0fpjvp4ax.com...
[...]

A tusku był człowiekiem sukcesu??- historyk, ksiązke o dziejach rodziny napisał a nie wiedział co rodzony dziadek w wojnę robił;-)))

p47

Data: 2009-05-03 07:47:21
Autor: konserwator
Kaczyński miał rację!

Norbert Wojnarowski z PO wstrzyma kazdy lot na zawolanie! http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,6561610,Halo__tu_mowi_posel__Prosze_wstrzymac_ten_lot.html
Użytkownik "p47" <pgoralsk@bezspamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:gtijtn$gk2$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

tusk ma konto, zone (od 1,5 roku) i chyba ma prawo jazdy wiec to wg Heska czlowiek sukcesu. Brawo Hesk! Powiem wladkowi co wyciaga codziennie puszki z mojego smietnika, ze jest czlowiekiem sukcesu jak Tusk (i pewnie Hesk)...

rym

Data: 2009-05-03 00:59:21
Autor: p47
Kaczyński miał rację!

wrote:

Tusk, mentalnie, zawsze stał tam gdzie stało ZOMO.

Kaczynski nie stal. Chowal sie pod spodnica mamusi.

a tusk to wszystko widzial z komina....

Nie widział! -jak mówią jego b. koledzy z tej spółdzielni alpinistów, nasz zdobywca Andów na komin nie wchodził, bo miał lęk wysokosci;-)

p47

Data: 2009-05-03 07:48:07
Autor: konserwator
Kaczyński miał rację!

Platforma cie kocha http://www.youtube.com/watch?v=TppqEVD1ekE
http://www.youtube.com/watch?v=xd2pqVBZEVc&feature=related
Czlowiek, ktory w swoim otoczeniu toleruje aferzystow nie moze byc prezydentem Polski!
A oto NAZWISKA POSŁÓW KTÓRZY GŁOSOWALI PRZECIWKO WPISANIU ROTMISTRZA WITOLDA
PILECKIEGO DO TEKSTU DOKUMENTU USTANAWIAJĄCEGO DZIEŃ 25 MAJA, ROCZNICY
ŚMIERCI ROTMISTRZA EUROPEJSKIM DNIEM BOHATERÓW WALKI Z TOTALITARYZMEM.
ZAPAMIĘTAJMY ICH:

Czarnecki Marek Aleksander, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,
Protasiewicz, Saryusz-Wolski, Siekierski, Zaleski, Zwiefka, Geringer de
Oedenberg, Grabowska, Liberadzki, Masiel, Sonik, Gierek

wrote:

[...]

jak pierwszy raz wlazl na komin to tego wytrzeszczu dostal i zaczal rereac...

rym

Kaczyński miał rację!