Kaczyński miałby dzisiaj Sejm i Senat, gdyby nie jęczał do kamer w czasie kampanii wyborczej

Data: 2020-05-06 14:52:55
Autor: Jacek Bialy
Kaczyński miałby dzisiaj Sejm i Senat, gdyby nie jęczał do kamer w czasie kampanii wyborczej
Bo on stęka, jakby na srocu siedział, a potem pieniądze rozdaje, żeby go ludzie polubili.

JB

Data: 2020-05-06 20:19:57
Autor: japanizer
On Thursday, May 7, 2020 at 6:52:56 AM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
Bo on stęka, jakby na srocu siedział, a potem pieniądze rozdaje, żeby go ludzie polubili.

W gruncie rzeczy to to samo, co robiła esbecja, na którą latał p. Jacek Biały kapować za komuny. Tylko komunie skończyła się kasa, a pistargowicy dopiero się kończy.

Data: 2020-05-07 07:09:18
Autor: Jacek Bialy
[...]

Esbecja na srocu stękała, a Jacek Biały:
"ustawiajac dla usprawiedliwienia swojego picia z oficerami organizacji ktora zamordowala Popieluszke -  probuje osmieszyc tresc kazakn Popieluszki insynuujac ze nie odrzucal ideologii komunistycznej, a tylko ... sposob jej realizacji, ustawiajac go e ten sposob na porownywalnym poziomie obludy co "dzieci stalinowcow" ktorym w rownoleglym watku zarzucal to samo: co Popieluszce, ze nie odrzucali ideologii komunizmu, a tylko jej sposobu praktycznej realizacji"

Buuuu ha-ha!

JB

, na którą latał p. Jacek Biały kapować za komuny. Tylko komunie skończyła się kasa, a pistargowicy dopiero się kończy.

Data: 2020-05-07 07:21:00
Autor: japanizer
On Thursday, May 7, 2020 at 11:09:20 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]

"ustawiajac dla usprawiedliwienia swojego picia z oficerami organizacji ktora zamordowala Popieluszke -  probuje osmieszyc tresc kazakn Popieluszki insynuujac ze nie odrzucal ideologii komunistycznej, a tylko ... sposob jej realizacji, ustawiajac go e ten sposob na porownywalnym poziomie obludy co "dzieci stalinowcow" ktorym w rownoleglym watku zarzucal to samo: co Popieluszce, ze nie odrzucali ideologii komunizmu, a tylko jej sposobu praktycznej realizacji"

No właśnie, p. Jacku Biały - co pana kumple z esbecji sądzili o zamordowaniu Popiełuszki? Jak piliście wódkę razem z esbecją, wznosił p. Jacek toasty za śmierć księdza?

I dla potomnych - Balbina nieobecny:

Pogrzeb 3 listopada 1984 zgromadził olbrzymie tłumy i przekształcił się w wielką manifestację. W pogrzebie uczestniczyli m.in. Lech Wałęsa, Jacek Kuroń, Adam Michnik, Andrzej Szczepkowski.

Data: 2020-05-07 07:52:04
Autor: Jacek Bialy
> [...]

"ustawiajac dla usprawiedliwienia swojego picia z oficerami organizacji ktora zamordowala Popieluszke -  probuje osmieszyc tresc kazakn Popieluszki insynuujac ze nie odrzucal ideologii komunistycznej, a tylko ... sposob jej realizacji, ustawiajac go e ten sposob na porownywalnym poziomie obludy co "dzieci stalinowcow" ktorym w rownoleglym watku zarzucal to samo: co Popieluszce, ze nie odrzucali ideologii komunizmu, a tylko jej sposobu praktycznej realizacji"

No to gratuluję wyżyn intelektu. Gdybym ja tego rodzaju donos czytał, to bym go zabrał do sroca, żeby mi się lżej stękało..     Buuuu ha-ha!

   - - co pana kumple z esbecji sądzili o zamordowaniu Popiełuszki? Jak piliście wódkę razem z esbecją, wznosił p. Jacek toasty za śmierć księdza?

Oszczerstwa też trzeba umieć pisać. A przede wszystkim znać realia czasu i sytuacji, żeby nie wyjść na idiotę, jakiego japa z siebie robi.

JB

Data: 2020-05-07 08:04:35
Autor: Jacek Bialy
[...]

Wszyscy stawli się służbowo, żeby spacyfikować pół miliona ludzi. 'Ojcze nasz' na kolanach a ksiądz dobrodziej raczył trzykrotnie powtórzyć frazę o przebaczaniu (nietrudno ogłupić naród, który spod czerwonego walca się wyczołgał).

JB

Data: 2020-05-07 06:53:27
Autor: Runt
W dniu 2020-05-06 o 23:52, Jacek Bialy pisze:
Bo on stęka, jakby na srocu siedział, a potem pieniądze rozdaje, żeby go ludzie polubili.
Cóż to, już nie wierzysz w "Jarosław! Polskę zbaw!" ? ;-))))

--
Runt

Kaczyński miałby dzisiaj Sejm i Senat, gdyby nie jęczał do kamer w czasie kampanii wyborczej