Kaczyński musi wrócić do władzy - Polska tego potrzebuje

Data: 2010-09-22 13:30:27
Autor: awe
Kaczyński musi wrócić do władzy - Polska tego potrzebuje
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1025897,title,Kaczynski-musi-wrocic-do-wladzy-- -Polska-tego-potrzebuje,wid,12689667,wiadomosc.html

Data: 2010-09-22 11:32:01
Autor: Jesienny
Kaczyński musi wrócić do władzy - Polska tego potrzebuje
On Wed, 22 Sep 2010 13:30:27 +0200, awe wyskrobał:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1025897,title,Kaczynski-musi-wrocic-do-
wladzy-- -Polska-tego-potrzebuje,wid,12689667,wiadomosc.html

Musi to na rusi.

Data: 2010-09-22 13:54:15
Autor: awe

Użytkownik "Jesienny" <mygod@itsfullofstars.org> napisał w wiadomości news:i7cpfh$20r$6news.eternal-september.org...
On Wed, 22 Sep 2010 13:30:27 +0200, awe wyskrobał:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1025897,title,Kaczynski-musi-wrocic-do-
wladzy-- -Polska-tego-potrzebuje,wid,12689667,wiadomosc.html

Musi to na rusi.
-- -- -- -- -- -
jak mus to mus, nie ma innej alternatywy. donek nie wyrabia z zadluzaniem Polski, a niby taki fachowiec mial byc. Czy ktos moze wytlumaczyc jakie kwalifikacje do rzadzenia prawie 40 mln krajem moze miec kominarz?
awe

Data: 2010-09-22 14:04:34
Autor: Krzysztof
Kaczyński musi wrócić do władzy - Polska tego potrzebuje
To, że kaczor tego potrzebuje to mnie nic nie obchodzi. A Polską to sobie gęby nie wycieraj.

K.

Data: 2010-09-22 14:46:48
Autor: awe

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:i7crcg$g6k$1inews.gazeta.pl...
To, że kaczor tego potrzebuje to mnie nic nie obchodzi. A Polską to sobie gęby nie wycieraj.

K.
-- -- -- -- -- -- -- -
lemingu nie obsrywaj podworza swoimi wypocinami
awe

Data: 2010-09-22 14:55:54
Autor: Krzysztof

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7ctrh$s89$1news.onet.pl...

[...]

Idealnie to słowo pasuje do ciebie - patrz typowy jojo - prezes ma zawsze rację i jest nieomylny,
na szczęscie czas takich idiotów własnie mija.

K.

Data: 2010-09-22 06:43:56
Autor: zbig
On 22 Wrz, 14:55, "Krzysztof" <osiemk_u...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:i7ctrh$s89$1news.onet.pl...

> [...]

rację i jest nieomylny,
na szczęscie czas takich idiotów własnie mija.

Nadchodzi kolejna fala idiotów. Ten Zieliński to jakiś maksymalny
przygłup.Zawsze sie zastanawiałem skąd u Kaczyńskiegi, który idiotą
nie jest, skłonność do tego typu ciemniactwa.

Data: 2010-09-22 16:17:41
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4dea9b9c-2be4-4246-8bb4-a6a983d5c050m16g2000vbs.googlegroups.com...
> [...]

przygłup.Zawsze sie zastanawiałem skąd u Kaczyńskiegi, który idiotą
nie jest, skłonność do tego typu ciemniactwa.
300 mld dlugu w ciagu 3 lat rzadow Tuska, lacznie to juz bedzie okolo 800 mld. 2+2=4 to takie proste.
awe

Data: 2010-09-22 15:00:20
Autor: awe

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:i7cuco$p4l$1inews.gazeta.pl...

[...]

zabawny jestes. nie musze nawet wlaczac kanalu komediowego:-)) pisz dalej lemingu
awe

Kaczyński musi wrócić do władzy - Polska tego potrzebuje