Kaczynski na Janej Górze: nie ma Polski bez Kosciola

Data: 2015-07-12 08:09:22
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Kaczynski na Janej Górze: nie ma Polski bez Kosciola
Data: 2015-07-12 18:20:35
Autor: Andrzej Lawa
Kaczynski na Janej Górze: nie ma Polski bez Kosciola
W dniu 12.07.2015 o 17:09, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
http://fakty.interia.pl/polska/news-jaroslaw-kaczynski-nie-ma-polski-bez-kosciola,nId,1850510

Kilkadziesi±t lat temu Kaczyńscy tamtej ery głosili, że nie ma Polski bez PZPR - innego obcego organu narzuconego sił±.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-07-12 15:28:34
Autor: Marek
W dniu niedziela, 12 lipca 2015 18:20:36 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
> [...]

Kilkadziesi±t lat temu Kaczyńscy tamtej ery głosili, że nie ma Polski bez PZPR - innego obcego organu narzuconego sił±.

A jak to bylo z tym, ze "zycie Zydow w Polsce wymaga odnowy", czy jakos tak....?

Data: 2015-07-12 19:54:36
Autor: silvio balconetti
Kaczynski na Janej GĂłrze: nie ma Polski be z Kosciola
Am 12.07.2015 um 18:20 schrieb Andrzej Lawa:
W dniu 12.07.2015 o 17:09, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
http://fakty.interia.pl/polska/news-jaroslaw-kaczynski-nie-ma-polski-bez-kosciola,nId,1850510

Kilkadziesiąt lat temu Kaczyńscy tamtej ery głosili, że nie ma Polski
bez PZPR - innego obcego organu narzuconego siłą.

„W szkołach wyższych powstały i z czasem zdobyły coraz szersze wpływy podstawowe organizacje partyjne i choć sytuacja w POP niektórych szkół była dość skomplikowana, a wytyczne plenów KC nie zawsze realizowane, niemniej zasada kierowniczej roli partii i jej organizacyjne konsekwencje wywierały zasadniczy wpływ na stosunki szkoły wyższe-państwo" (...) „Już w referacie KC na III Zjazd PZPR stwierdzono pojawienie się zjawiska naporu ideologii burżuazyjnej. Jednocześnie jednak podkreślona została zasada niestosowania metod administracyjnych w walce o ostateczny cel, jakim jest według słów Władysława Gomułki »całkowity triumf marksizmu-leninizmu jako jedynej metodologicznej podstawy nauki«" - cytuje Kaczyński ówczesnego przywódcę.

 http://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/222398,1,doktorat-premiera-kaczynskiego.read
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-07-12 11:34:48
Autor: szklanynocnik
użytkownik silvio balconetti napisał:

> Kilkadziesi±t lat temu Kaczyńscy tamtej ery głosili, że nie ma Polski
> bez PZPR - innego obcego organu narzuconego sił±.

cytuje Kaczyński ówczesnego przywódcę.

To w końcu głosi czy cytuje? Chyba inaczej rozumiemy txt.

Data: 2015-07-13 08:34:27
Autor: Lord z Cowshed
Kaczynski na Janej Górze: nie ma Polski bez Kosciola

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa.news@lechistan.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:mnu44j$3n9$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Kaczyńscy to szulerzy i łajdacy graj±cy dobrem Narodu. Miał rację Wałęsa, że pogonił im kota.

--

Lord z Cowshed

Data: 2015-07-12 22:04:42
Autor: Dirko
Kaczynski na Janej Górze: nie ma Polski bez Kosciola
Uzytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisal w wiadomosci news:9dff75df-25a4-48f4-ac66-0c46f3a61853googlegroups.com...

http://fakty.interia.pl/polska/news-jaroslaw-kaczynski-nie-ma-polski-bez-kosciola,nId,1850510

Extra ecclesiam nulla salus (est)

Kaczynski na Janej Górze: nie ma Polski bez Kosciola