Kaczyński na Śląsku zakamuflowany.

Data: 2011-07-02 18:01:42
Autor: Przemysław W
Kaczyński na Śląsku zakamuflowany.
Jarosław Kaczyński wygłosił w sobotę na Śląsku ważne oświadczenie: "Jest niewątpliwą prawdą, że nie ma sprzeczności między polskością a śląskością; że śląskość jest jedną z bardzo ważnych i znaczących form polskości". Słowa te wypowiedział w historycznym gmachu Sejmu Śląskiego, co z pewnością nadało im znaczenia i wyjątkowości.
Ważne jest to ostatnie oświadczenie, czy to wcześniejsze, że "śląskość jest po prostu pewnym sposobem odcięcia się od polskości i przypuszczalnie przyjęciem po prostu zakamuflowanej opcji niemieckiej"?

Prawdziwe jest to?

"Symbole systemu komunistycznego powinny zniknąć w Polsce. To powinno być stosowane w sposób całkowicie bezlitosny. Żaden symbol komunistyczny nie ma prawa być w Polsce, bo to są symbole systemu ludobójczego, który powinien być stawiany na równi z nazizmem niemieckim"?

Czy to?

"Edward Gierek to jednak patriota ( ). Śmiano się często z tego 10. miejsca na świecie [które w PRL miała osiągnąć Polska pod względem gospodarczym]. A ja się z tego nie śmiałem. Ja wiedziałem, że to nieprawda, ale uważałem, że to zdrowa ambicja. On miał nawet ambicje dalej idące, takie mocarstwowe. Ja akurat to uważam za dobre".

To?

"Moja partia będzie dążyć do tego, by Sojusz Lewicy Demokratycznej został zdelegalizowany"

Czy to?

"Jeżeli ktoś mnie zapyta kim jest pan Józef Oleksy to powiem: jest to polski lewicowy polityk starszo-średniego pokolenia. ( ) Doszedłem do wniosku, że powinniśmy zmienić język po tej tragedii (katastrofie smoleńskiej), która powinna nas jakoś połączyć, a w której zginęli także wybitni przedstawiciele SLD, przedstawiciele tego dojrzałego pokolenia, które żyło i funkcjonowało w PRL-u jako ludzie zupełnie dorośli i niekiedy zupełnie zaangażowani".

To?

"Panie i panowie, przyjaciele Rosjanie"

Czy to?

"Rosja nas rozgrywa"

Czytam "Księcia" Niccolo Machiavellego - wciąż aktualny poradnik dla polityków, jak utrzymać władzę. Autor radzi to: "Politykowi nie wolno być niewolnikiem własnych słów".

I jeszcze to: "Ten, kto oszukuje, znajdzie zawsze takiego, który da się oszukać".

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,9882314,Kaczynski_na_Slasku_zakamuflowany.html#ixzz1QxqT9ft4

Przemek

--

"Polska ma w tej chwili tak dobry i bezpieczny wizerunek w Unii Europejskiej,
że nawet PiS i ojciec Rydzyk nam nie zaszkodzą."

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-07-02 18:25:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kaczyński na Śląsku zakamuflowany.

"Przemysław W" iunfd8$bvm$1@inews.gazeta.pl

Jarosław Kaczyński wygłosił w sobotę na Śląsku ważne oświadczenie: "Jest niewątpliwą prawdą,

Cóż za niekonsekwencja... A tak niedawno PiS twierdziła,
że jest prawda i prawda sądowa. Teraz mamy też prawdę
niewątpliwą? A może to jest podprawdą którejś z ww. prawd? :)

IMO coś może być niewątpliwie prawdą, ale prawda
nie może podzielić się na niewątpliwą i wątpliwą.

Ile jeszcze prawd i podprawd wykryje PiS? :)

Data: 2011-07-02 16:42:43
Autor: obserwator
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a):

> [...]

IMO coś może być niewątpliwie prawdą, ale prawda
nie może podzielić się na niewątpliwą i wątpliwą.

Ile jeszcze prawd i podprawd wykryje PiS? :)

a slyszales osobiscie to przemowienie, czy jestes jednym z tych co wierza w
kazde slowo GazWyb?

Juz sam fakt napisania takiego tekstu przez funkcjonariusza GazWyb, jest
nieucziwy, bo podobny tekstow o *prawdach* i *opiniach* tejze GazWyb, mozna
napisac tysiace.

Niech GazWyb opublikuje pelny tekst wygloszony przez lidera opozycji, a nie swoje nadinterpretacje i urojenia na jego temat.

Przeciez ta gazeta chyba nie uwaza, ze wiekszosc Polakow, to barany ktorym
trzeba tlumaczyc wypowiedzi wygloszone w j.polskim?

Data: 2011-07-02 20:45:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kaczyński na Śląsku zakamuflowany.

" obserwator" iunhq3$me9$1@inews.gazeta.pl

a slyszales osobiscie to przemowienie, czy jestes
jednym z tych co wierza w kazde slowo GazWyb?

Słyszałem o prawdzie i prawdzie sądowej.
Zaś Gazeta dała mi kupę szmalu, gdy byłem głodny.
(kupiła ode mnie niezamówione zdjęcie, które zamieściła na swych łamach)

Ja długo pamiętam tych, którzy mnie karmili, gdy byłem głodny.
Bo to dla mnie posłańcy Boga. :)

Data: 2011-07-02 19:02:14
Autor: obserwatore
> [...]

(kupiła ode mnie niezamówione zdjęcie, które zamieściła na swych łamach)

Ja długo pamiętam tych, którzy mnie karmili, gdy byłem głodny.

tanio cie ten *bog* kupil. A czy zdajesz sobie sprawe z tego, ze ten *bog*,
jest wlasnie jednym z rezyserow tego, ze byles goly?

Data: 2011-07-03 18:50:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kaczyński na Śląsku zakamuflowany.

" obserwatore" iunpvm$svf$1@inews.gazeta.pl

[...]

Nie byłem goły -- miałem majtki. [ile razy mam to powtarzać?
złośliwcy!!! -- naprawdę miałem majtki na swojej dupie]

Owszem -- Bóg sprawił, że byłem głodny. A sprawił to, abym
zaprzestał płacenia na Kościół. :) I zapowiedział mi (tak
zwanymi znakami czasu) że albo zaprzestane dotowania jego
wrogów (kapłanów KRK) albo wkrótce umrę z głodu. :)

Ale gdy przestałem płacić -- odwrócił ode mnie swe zagniewanie...
Niestety skutki głodowania zwalczam do tej pory... Mam przetrącony
kręgosłup (w dwóch miejscach) i trochę brakuje mi mięśni...

Będą mnie poddawali (z Bożej woli) uciskom -- masażom kręgosłupa.
Ponadto chyba będą przepuszczali przeze mnie prąd... I w ogóle będą
mnie chyba przywracali życiu i zdrowiu...

-=-

Ale Bóg jest coraz bardziej pazerny... Teraz muszę oddawać na Kościół
wszystko, co mam!!! Na szczęście tym razem to mój własny, Jednoosobowy
Kościół...

-=-

Każdy mógł mnie tanio kupić. :) Na wiadomym zdjęciu byli lotnicy, ale
równie dobrze można było mówić, że tam są astronauci -- zdjęcie nie było
najwyższych lotów od strony technicznej. (pod względem artystycznym -- tym
bardziej nie było arcydziełem) Lotnicy (bociany) szykowały się do odlotu
w dalekie, cieplejsze krainy...

Gazeta po prostu pokazała mi, że za pracę -- należna jest i zapłata.
I wiesz co -- trzeba być skrajnym głupcem, aby nie okazywać wdzięczności Gazecie.

Gdy mnie ktoś prosi, abym pstryknął fotkę, proszę go o zapłatę choćby
taką, jaką dostałem od Gazety-- jak okazuje się na taka zapłatę na razie
stać niewielu, żeby nie napisać, że nikogo...

W ten sposób Bóg przypomina mi, że kiedyś byłem mądrzejszy -- mogłem wylać
do rynsztoka pitną wodę w obecności cwanego ,,spragnionego'' proszącego mnie
o wodę w zamian za którą obiecywał mi (w tak zwanym swym duchu) kopnięcie
mnie w moją dupę. :)

 Nie dawaj psom tego co święte.
 Nie rzucaj swych pereł wieprzom przed nogi, aby
 ich nie podeptały, a obróciwszy się -- ciebie nie poszarpały.

Zarobkowo pstrykałem zdjęcia będąc nastolatkiem. Potrafiłem dać fotki
za free (a trzeba było je chemicznie wywoływać -- i filmy, i papiery
po naświetleniu w ciemni pod powiększalnikiem, tak więc obróbka była
wówczas bardziej pracochłonna niż jest teraz, i bardziej kosztowna)
i potrafiłem przygotowane fotki podrzeć na oczach cwanych prosicieli. :)

-=-

 -- Mógłby pan zrobić nam zdjęcie?
 -- To kosztuje...
 -- Tylko jeeednoooo. Niewiele kosztuje...
 -- O! Aparat zużywa się...

A mówiąc to, facet naciska spust aparatu wycelowanego w ziemię i słychać,
jak ów aparat strzela w ciągu każdej sekundy niemal dziesięć klatek...
(ja nie mam tak szybkostrzelnego -- ze mnie dzieci śmieją się, słysząc
i naśladując powolne: ciach, ciach, ciach... około 200 na minutę, o ile
karta pamięci jest dostatecznie szybka)

-=-

Polecam kamień na kamieniu...

  http://www.iplex.pl/szukaj/?q=kamie%C5%84+na+kamieniu

Wszyscy kochają, kobiecina szaleje i opędza się od zalotników (jak nie
przymierzając ta, co tkała i pruła, czekając powrotu pogromcy syren)
ale brata traktują gorzej niż zwierzę i zatrudniają za freeko, gdy
kochany facet jest w szpitalu...

Nawet ksiądz z ambony mówi, że mogliby choć karmić w zamian za pracę...
(aby ów ksiądz nie musiał tracić swego jedzenia na karmienie)

 Nie zabijaj!!!

(a więc i nie pracuj za darmo -- bo umrzesz z głodu po tym,
jak przyzwyczaisz Polaków do tego, że pracujesz za darmo)

Data: 2011-07-03 03:53:51
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iunhq3$me9$1inews.gazeta.pl...
[...]

A ty jesteś jednym z tych co wierzy w każde słowo tego psychola?

--
stevep

Data: 2011-07-03 02:10:01
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
A ty jesteś jednym z tych co wierzy w każde słowo tego psychola?

Tuskowi? ... alez skad. Dzwie sie, ze ty nadal mu wierzysz.
Pomysl,ile dlugow bedziesz musial za niego splacac, bo obniza ci rente.
Na starosc lekarze sa tez bardziej potrzebni, a koszty leczenia wysokie.

Data: 2011-07-03 11:42:21
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iuoj1p$961$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie umiesz czytać, masz tu zdanie z poprzedniego tekstu:
"Jarosław Kaczyński wygłosił w sobotę na Śląsku ważne oświadczenie"
To Jarosław Kaczyński ma na drugie Donald Tusk?

--
stevep

Data: 2011-07-02 18:39:28
Autor: Przemysław W
Kaczyński na Śląsku zakamuflowany.

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał

[...]

Jeśli chodzi o prawdy, to jedno można przyjąć za pewnik. Mianowicie to, że to co mówi kurdupel, to jest gówno prawda.

Przemek

Data: 2011-07-02 19:30:29
Autor: abrh
Kaczyński na Śląsku zakamuflowany.
i jeszcze sam sobie odpowiadasz

Data: 2011-07-02 20:40:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kaczyński na Śląsku zakamuflowany.

"Przemysław W" iunhk2$lj0$1@inews.gazeta.pl

Jeśli chodzi o prawdy, to jedno można przyjąć za pewnik.
Mianowicie to, że to co mówi kurdupel, to jest gówno prawda.

A kto tu jest kurduplem? [bo jeśli Jarosław Kaczyński -- to
chyba zgadzam się z moim przedmówcą]

--

"Polska ma w tej chwili tak dobry i bezpieczny wizerunek w Unii Europejskiej, że nawet PiS i ojciec Rydzyk nam nie zaszkodzą."

Bezpodstawny optymizm zgubił niejedną duszę...

[to są grzechy przeciwko Duchowi Świętemu -- nadmierna ufność
w Boże Miłosierdzie... autor powyższych słów nie docenia Rydzyka...]

Gdy Zagłoba krzyczał: ,,to Semeni, to ludzie Jaremy'' -- może nieliteralnie
tak -- chyba miał na myśli takich Rydzyków krzyczących: ,,Sikorski to Lenin
XXI wieku''. Amerykanie itp. najpierw otworzą ogień do ,,człowieka Jaremy''
a dopiero później :) zastanowią się nad tym, do kogo należą zwłoki zabitego
ministra...

Ostrzegam -- Rydzyk nie jest idiotą czy głupcem i wie, co robi.

Data: 2011-07-02 19:29:31
Autor: abrh
Kaczyński na Śląsku zakamuflowany.
chłopie kopiujesz jak dziecko nie masz swego zdania.

Data: 2011-07-02 21:24:20
Autor: Przemysław W
Użytkownik "abrh" <abrh@op.pl> napisał w wiadomości news:iunkh5$dmg$1news.task.gda.pl...
chłopie kopiujesz jak dziecko nie masz swego zdania.

Odpowiada się pod wiadomością, a nie nad.

Przemek

Data: 2011-07-05 01:49:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kaczyński na Śląsku zakamuflowany.

"Przemysław W" iunr9b$5aq$1@inews.gazeta.pl

Odpowiada się pod wiadomością, a nie nad.

Jak to było? Nade mną, pode mną i we mnie. ;)

-=-

Obojętne -- nad czy pod. Ważne, aby w odpowiedzi zawrzeć jakąś treść.
[i nie o rzygowiny chodzi -- zwane treścią żołądka]

Data: 2011-07-02 22:37:00
Autor: Jaksa
On Sat, 02 Jul 2011 18:01:42 +0200, Przemysław W <BroĂąmy RP przed  <pisem@...pl> wrote:

Więcej...  http://wyborcza.pl/1,75968,9882314,Kaczynski_na_Slasku_zakamuflowany.html#ixzz1QxqT9ft4

Przemek

Dalej sie kupami michnika objadasz Przemol?

Jaksa

Data: 2011-07-02 22:40:48
Autor: pluton
Kaczyński na Śląsku zakamuflowany.
Dalej sie kupami michnika objadasz Przemol?
Jaksa

lizorów wariata sie odezwal.

Nullification

Data: 2011-07-02 22:47:18
Autor: Jaksa
KaczyĂąski na ÂŚlÂąsku zakamuflowany.
On Sat, 02 Jul 2011 22:40:48 +0200, pluton <zielonadupax@gazeta.pl> wrote:

Dalej sie kupami michnika objadasz Przemol?
Jaksa

lizorĂłw wariata sie odezwal.

a potrafisz pisac tez po polsku, bo nie rozumiem twojej knajackiej mowy?

Jaksa

Data: 2011-07-02 22:57:41
Autor: pluton
Kaczynski na |l?sku zakamuflowany.

[...]

to taki pisiarski zargon. lizorów to członek lub sympatyk pisu, który
wykazuje
się totalnym brakiem własnego zdania i bałwochwalczo popiera każdą
głupotę, którą objawia naczelny wariat.

słowo pochodzi od lizania rowa, czyli wsadzania komuś jezora w odbytnice,
celem okazania wiernopoddanczej lojalnosci.

jestes niemal doskonalym przykladem takiego lizorowa.

Nullification

Data: 2011-07-02 23:06:49
Autor: Jaksa
On Sat, 02 Jul 2011 22:57:41 +0200, pluton <zielonadupax@gazeta.pl> wrote:

[...]

to taki pisiarski zargon. lizorĂłw to czÂłonek lub sympatyk pisu, ktĂłry
wykazuje
siĂŞ totalnym brakiem wÂłasnego zdania i baÂłwochwalczo popiera kaÂżdÂą
gÂłupotĂŞ, ktĂłrÂą objawia naczelny wariat.

sÂłowo pochodzi od lizania rowa, czyli wsadzania komuÂś jezora w odbytnice,
celem okazania wiernopoddanczej lojalnosci.

Popatrz, nie wpladlby na to za Chiny!

Ze lizor od lizania, to sobie wysnulem, ale na lizanie rowow bym nie wpadl!

Ty tak na powaznie pluto? Wsadzasz ludziom jezora w odbytnice, celem  okazania
lojalnosci?

Czy wy w PO wszyscy tak macie? Macie wszyscy brazowe podniebienia?

Jaksa

Data: 2011-07-02 23:09:44
Autor: pluton
[...]

to taki pisiarski zargon. lizorów to cz3onek lub sympatyk pisu, który
wykazuje
sie totalnym brakiem w3asnego zdania i ba3wochwalczo popiera ka?d?
g3upote, któr? objawia naczelny wariat.

s3owo pochodzi od lizania rowa, czyli wsadzania komu? jezora w odbytnice,
[...]

nie cytasz ze zrozumieniem. lizorow to okreslenie pisowca.

Nullification

Data: 2011-07-02 23:22:17
Autor: Jaksa
On Sat, 02 Jul 2011 23:09:44 +0200, pluton <zielonadupax@gazeta.pl> wrote:

[...]

to taki pisiarski zargon. lizorĂłw to cz3onek lub sympatyk pisu, ktĂłry
wykazuje
sie totalnym brakiem w3asnego zdania i ba3wochwalczo popiera ka?d?
g3upote, ktĂłr? objawia naczelny wariat.

[...]

A jaka masz liczbe mnoga od lizorow, lizorowy czy lizorowczycy,
lizorowie?

Jaksa

Data: 2011-07-02 23:27:24
Autor: pluton
[...]

nie znam sie na waszych pisiorskich powiedzonkach za dobrze.
zapytaj hansa albo jakiegos innego lizorowa.

Nullification

Data: 2011-07-02 23:37:33
Autor: Jaksa
On Sat, 02 Jul 2011 23:27:24 +0200, pluton <zielonadupax@gazeta.pl> wrote:

[...]

pytam ciebie, bo jestes jedyna osoba uzywajaca tego okreslenia, a
do tego wydajaca sie nad wyraz kompetentna w temacie lizania rowow.

Jaksa

Data: 2011-07-02 23:50:08
Autor: pluton
> [...]

pytam ciebie, bo jestes jedyna osoba uzywajaca tego okreslenia, a
do tego wydajaca sie nad wyraz kompetentna w temacie lizania rowow.

istotnie rozpoznaje lizorowa na kilometr, ciebie i hansa nawet na 2
kilometry.
ale to zadna sztuka, kazdy pisior lize rowa wariatowi (no chyba ze nie chce
byc na listach wyborczych).

ale jak pisalem nie znam sie specjalnie na tych zagadnieniach, musisz pytac
pisiorow.

Nullification

Data: 2011-07-03 00:00:36
Autor: Jaksa
On Sat, 02 Jul 2011 23:50:08 +0200, pluton <zielonadupax@gazeta.pl> wrote:

> [...]

pytam ciebie, bo jestes jedyna osoba uzywajaca tego okreslenia, a
do tego wydajaca sie nad wyraz kompetentna w temacie lizania rowow.

nie badz juz taki skromny, pluto

rozpoznaje lizorowa na kilometr, ciebie i hansa nawet na 2
kilometry.

dlaczego akurat na 2 kilometry a nie poltora czy 3 kilometry np?

ale to zadna sztuka, kazdy pisior lize rowa wariatowi (no chyba ze nie

pisior to cos co ci zwisa w stanie szczatkowym ponizej brzucha,
dobrze zgadlem?

sorry ze tak mietole temat, ale jak pisalem, mam problem z rozumieniem
twojego knajackiego jezyka i twoich umyslowych konstrukcji.

Jaksa

Kaczyński na Śląsku zakamuflowany.