Kaczyński na Wawel(uzasadnienie)

Data: 2010-04-15 11:01:00
Autor: matusm
Kaczyński na Wawel(uzasadnienie)
Prezydent Kaczynskie nie moze zostac pochowany na cmentarzu Powazki
w otoczeniu  takich miernot jak:

-Boleslaw Bierut   agent NKWD
-W.Gomulka  z zona   jw
-M.Rakowski               jw
-J.Kuron            TW SB

i inni
-J.Wilhelmi
-E Szyr
-S.Paszczyk  itd itp

Do tego dochodzi pytanie gdzie  zostana pochowani kolejni agenci CCCP

W.Jaruzelski , Cz,Kiszczak pod most????

Kaczynski na Wawel !!!Nie nalezy  zwracac uwagi na protesty spuscizny agentury,,,,,,,,,,,,,,,,,
istniej±ce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, musz± być one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwo¶ci
ich polityk±." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-15 11:08:11
Autor: Roman Rumian
Kaczyński na Wawel(uzasadnienie)
W dniu 2010-04-15 11:01, matusm pisze:
(...)
Do tego dochodzi pytanie gdzie  zostana pochowani kolejni agenci CCCP

W.Jaruzelski , Cz,Kiszczak pod most????

Kaczynski na Wawel !!!Nie nalezy  zwracac uwagi na protesty spuscizny
agentury,,,,,,,,,,,,,,,,,

Na śmierć Prezydenta Kaczyńskiego

Prawdę mając na ustach, a kłamstwo w kieszeni.
Będąc zgodni ze stadem, z rozumem w konflikcie,
Dzisiaj lekko pobledli i trochÄ™ strapieni,
Jeśli chcecie coś zrobić, to przynajmniej milczcie!

Nie potrzeba łez waszych, komplementów spóźnionych.
Waszej czerni, powagi, szkoda słów, nie ma co,
Dzisiaj chcemy zapomnieć wszystkie wasze androny,
Wasze żarty i kpiny wylewane przez szkło.

Ba pamięta poeta, zapamięta też naród
Wasze jady sączone bez ustanku, dzień w dzień.
Bez szacunku dla funkcji, dla symbolu, sztandaru …
Karlejecie pętaki, rośnie zaś jego cień!

Od Okęcia przez Centrum, tętnicami Warszawy,
Alejami, Miodową i Krakowskim Przedmieściem
Jedzie kondukt żałobny, taki skromny, choć krwawy.
A kraj czuje – Prezydent znowu jest w swoim mieście.

Jego wielkość doceni lud w mądrości zbiorowej.
Nie potrzeba milczenia mącić fałszu mdłą nutą.
Na kolana łajdaki, sypać popiół na głowę!
Dziś możecie GO uczcić tylko wstydu minutą!

                                      Marcin Wolski

Data: 2010-04-15 02:42:51
Autor: xuesheng
On 15 Kwi, 12:08, Roman Rumian <rumian.wytn...@agh.edu.pl> wrote:
W dniu 2010-04-15 11:01, matusm pisze:
[...]

Skrzypce nad morzem nie potrafi± dobrze brzmieć
ZnaleĽć słuchaczy w¶ród zamglonych, czarnych drzew
To nie jest miejsce dla nich, co¶ zabija ¶piew
Szum fal i straszny, dziki krzyk spłoszonych mew

To nie ich miejsce, wszak nie można wzruszyć skał
Nie słychać skrzypiec, gło¶no brzmi fałszywy żal
I kanonada wymy¶lanych codzień kłamstw
Do potrzaskanych, niebroni±cych się już ciał

A jednak brzmi±, choć zagłuszane z wszystkich sił
Echem niedawnych, nieprzebrzmiałych jeszcze drwin
W arpedżiach ¶mierci i glissandach ¶wieżej krwi
Largo - jak struny pękaj±cych nagle żył

Ten wiersz napisałem ja, Paweł Biernacki. Jestem ateist±. Znam "Ojcze
nasz" po łacinie, ale nie potrafiłbym zapewne powiedzieć tej modlitwy
po polsku. Od szczeniaka mam do czynienia z nowoczesnymi
technologiami, jestem zawodowym programist±. Używam w charakterze
nakrycia głowy skórzanego kapelusza. Urodziłem się w 1973. Nigdy nie
należałem do żadnej partii. Mieszkam w Finlandii. I co mi zrobicie?

Paweł Biernacki

Data: 2010-04-15 11:58:40
Autor:
Kaczyński na Wawel(uzasadnienie)
On Thu, 15 Apr 2010 02:42:51 -0700 (PDT), xuesheng
<pawel.biernacki@elisanet.fi> wrote:

Ten wiersz napisałem ja, Paweł Biernacki. Jestem ateist±. Znam "Ojcze
nasz" po łacinie, [...]

Pater noster, qui  es in caelis: sanctificetur nomen Tuum; adveniat
regnum  Tuum; fiat voluntas Tua, sicut in caelo, et in terra. Panem
nostrum  cotidianum da nobis hodie; et dimitte nobis debita  nostra,
sicut et nos dimittimus debitoribus  nostris; et ne nos inducas  in
tentationem; sed libera  nos a Malo.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-15 16:32:34
Autor: ColgatesBilly
"xuesheng" <pawel.biernacki@elisanet.fi> wrote in message news:35f8b9db-95d6-44b1-b8ef-9f4d8313308eu21g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -

Oni nic, ale ja jestem niedaleko ;)
Jednak, grafomanstwo nie jest najwiekszym grzechem...
i grupa wybacza ( zwl. w takiej chwili)
'

Data: 2010-04-15 11:16:07
Autor: PaPi
Kaczyński na Wawel(uzasadnienie)
Marcin Wolski

To ten od "z ziemi polskiej do WOLSKI" ?

Data: 2010-04-15 02:18:21
Autor: Hans Kloss
On 15 Kwi, 11:16, PaPi <1...@2.3> wrote:
> Marcin Wolski

To ten od "z ziemi polskiej do WOLSKI" ?

"[...] Wasze jady s±czone bez ustanku, dzień w dzień.
Bez szacunku dla funkcji, dla symbolu, sztandaru ...
Karlejecie pętaki, ro¶nie za¶ jego cień!
"   ;)))))))))))))))))))))))))))
Prorok jaki czy co?
J-23

Data: 2010-04-15 11:38:10
Autor:
Kaczyński na Wawel(uzasadnienie)
On Thu, 15 Apr 2010 02:18:21 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

On 15 Kwi, 11:16, PaPi <1...@2.3> wrote:

> [...]

Bez szacunku dla funkcji, dla symbolu, sztandaru ...
Karlejecie pętaki, ro¶nie za¶ jego cień!

 zalosny jestes hans. przeczytaj moja odpowiedz romanowi.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-15 02:30:06
Autor: zbig
On 15 Kwi, 11:16, PaPi <1...@2.3> wrote:
> Marcin Wolski

To ten od "z ziemi polskiej do WOLSKI" ?

Nie to tow. Marcin Wolski członek PZPR w latach 75-81. Sekretarz POP w
Radiu w od roku 80, twórca tzw. szopek noworocznych, w których lizanie
dupy politykom PiS opanował do perfekcji.

Data: 2010-04-15 11:38:10
Autor:
Kaczyński na Wawel(uzasadnienie)
On Thu, 15 Apr 2010 11:08:11 +0200, Roman Rumian
<rumian.wytnij.@agh.edu.pl> wrote:

Na ¶mierć Prezydenta Kaczyńskiego

[...]

 Marcin Wolski

 czy nie pachnie to zbytnio PRL-em i kultem Bieruta ?
 wtedy tez tworzono taka "spontaniczna" poezje.

 moze jestem przewrazliwiony ale dla mnie wszelkie  tego typu peany powinno wyglaszac sie po pochowku,
 a nie kiedy zmarly jeszcze nie ostygl.  --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-15 12:15:37
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

Nie potrzeba milczenia mącić fałszu mdłą nutą.
Na kolana łajdaki, sypać popiół na głowę!
Dziś możecie GO uczcić tylko wstydu minutą!

   Patriota z jakiegos punktu skupu szmat, makulatury
   i innych... hm.. za przeproszeniem Sur-owcow wtornych,
   jak mnie... hm.. mam.

   A. Rem

Data: 2010-04-15 13:06:45
Autor: boukun
Kaczyński na Wawel(uzasadnienie)

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hq6kk9$r7u$1news.onet.pl...
Prezydent Kaczynskie nie moze zostac pochowany na cmentarzu Powazki

No to zostanie pochowany w nogach Piłsudskiego.

Co za upokorzenie...

boukun

Data: 2010-04-15 13:56:18
Autor: matusm
Kaczyński na Wawel(uzasadnienie)

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hq6s37$q1p$1mx1.internetia.pl...

[...]

Oj czlowieku ,
wielu by chcialo byc podnozkiem Pilsudskiego
ale nawet na to trzeba zasluzyc

Data: 2010-04-15 14:12:12
Autor: boukun
Kaczyński na Wawel(uzasadnienie)

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hq6usv$m9$1news.onet.pl...

[...]

Za życia, czy po ¶mierci?
Po ¶mierci, to już mi się nic nie chce...

Idioto, oni go tam w przedsionku siedliska diabła schowaj±, żeby nikt jego grobu nie zbeszcze¶cił...

boukun

Data: 2010-04-15 17:03:23
Autor: boukun
Kaczyński na Wawel(uzasadnienie)

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hq719m$be8$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hq6vu2$pj6$1mx1.internetia.pl...

Idioto, oni go tam w przedsionku siedliska diabła schowaj±, żeby nikt jego grobu nie zbeszcze¶cił...

Boszzz...
Znowu chlałe¶ tydzień wywłoko i kratka wentylacyjna ci rzeczywisto¶ć moderuje?
Ale jakby nie było po pedalsku co¶ zaszczekaj...

No proszę, pedalisko głupi Piotru¶ już się przymila.
A potem psychol będzie głupa rżn±ł, że to ja się do niego przystawiam.

Brawo, brawo głupi Piotrusiu, spermy się nałykałe¶ i znów chcesz mi laskę
zrobić...

boukun

Data: 2010-04-15 22:14:39
Autor: Piotr
Dnia Thu, 15 Apr 2010 17:03:23 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Dobra sunia, dobra... I jeszcze raz przynie¶ panu piłeczkę, no wałkunio -
aport!

--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieĽle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usun±ł, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-15 22:29:53
Autor: boukun
Kaczyński na Wawel(uzasadnienie)

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1spq5pmj65psm$.2cf46em2pslo$.dlg40tude.net...

Data: 2010-04-15 16:09:34
Autor: HaMMeR
On 2010-04-15 13:06, boukun wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ty natomiast w nogach tesciowej.., w sloiku po dzemie...

Data: 2010-04-15 17:03:01
Autor: boukun
Kaczyński na Wawel(uzasadnienie)

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hq76mv$lqg$1newsread1.aster.pl...
On 2010-04-15 13:06, boukun wrote:

[...]

Miejmy nadzieję, że bez żydowskiego krzyża w tle...

boukun

Data: 2010-04-15 13:53:07
Autor: cirrus
[...]

To pochowaj go na Kirkucie kretynie.