Kaczyński nie bronisz swojej ulubienicy?

Data: 2009-07-07 22:08:05
Autor: Tadek z Torunia
Kaczyński nie bronisz swojej ulubienicy?
Znana ze spotów PO i PiS aktorka Anna Cugier-Kotka znów pojawia się w mediach w niepochlebnej roli. Według stołecznej policji w poniedziałek w południe do sądu, w którym miała odpowiadać jako świadek, przyszła pijana i gdy odmówiono jej wstępu wdała się bójkę. - O żadnym takim incydencie nic mi nie wiadomo - powiedziała Cugier-Kotka "Dziennikowi".

Incydent potwierdza Marcin Szyndler ze stołecznej policji. W rozmowie z Gazeta.pl powiedział, że do awantury doszło przy "bramce" prowadzącej do budynku sądu na warszawskiej Woli. Pracownik sądu wezwał funkcjonariuszy do Cugier-Kotki, która nie chciała się poddać się kontroli. Policjant poczuł alkohol od aktorki, chciał przebadać ją alkomatem (nie można brać udziału w procesie "po spożyciu"). Aktorka miała wyzywać policjanta.

- Była wulgarna i agresywna wobec funkcjonariusza. Kobieta miała kilkakrotnie uderzyć go długopisem i pomazać mu koszulę. Doszło do służbowego użycia siły - relacjonuje Szyndler. Okazało się, że Cugier-Kotka była pijana. Według Szyndlera miała "grubo" ponad promil alkoholu.

Wczoraj nie można było jej przesłuchać. Dopiero dziś wolscy policjanci mieli rozmawiać z aktorką. Marcin Szyndler nie zna szczegółów. Nie wiadomo zatem, czy aktorce zostały postawione jakieś zarzuty.

Aktorka stała się znana po tym, jak w czerwcu miało dojść do napaści na nią. Aktorka najpierw opowiedziała o tym w mediach, a dopiero kilka dni później wykonała obdukcję i zgłosiła sprawę policji. W międzyczasie pojawił się szereg wątpliwości co do prawdziwości zeznań aktorki spotów PO, a później PiS.

Prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński zabrał wówczas głos stwierdzając, bez żadnych podstaw, że aktorkę pobili zwolennicy Platformy Obywatelskiej.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6799074,Pijana_Cugier_Kotka_pobila_sie_z_policjantami.html

Przemek

Ten funkcjonariusz musiał byc z PO!

--
Pisowski bulterier Jacek Kurski, prawa ręka Jarosława Kaczyńskiego, został wyrzucony w 2001 roku ze Zjednoczenia Chrześcijańsko - Narodowego, za sfałszowanie listy wyborczej.

Data: 2009-07-07 13:41:54
Autor: Grzegorz Z.
Kaczyński nie bronisz swojej ulubienicy?
No właśnie - który tu jej tak do upadłego bronił, tej "pobitej" przez
siepaczy z PO?

Data: 2009-07-07 21:24:43
Autor: zbig
Kaczyński nie bronisz swojej ulubienicy?
To chyba koniec kariery pisowskiej maczały.
Lizodupy nabrały wody w usta.

Data: 2009-07-08 00:25:20
Autor: Lorn
Tadek z Torunia pisze:
[...]

Zostawmy ten przypadek lekarzom... :>

Data: 2009-07-08 08:08:21
Autor: Tadek z Torunia

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h30gth$bqk$1news.interia.pl...
Tadek z Torunia pisze:
[...]

Raczej prokuratorowi, obydwa przypadki. Tej Cugier i tego stutrzydziestocentymetrowego debila, który oskarżył wyborców PO.

Przemek

Data: 2009-07-08 09:41:07
Autor: konserwator

Użytkownik "Tadek z Torunia" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h309v7$rk3$1news.onet.pl...
[...]

i co to robi z czlowieka wspolpraca z PO...
albo pijaka albo wariata!

Data: 2009-07-08 04:30:43
Autor: magdaverakosiorek
On Jul 8, 2:41 am, "konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> wrote:
Użytkownik "Tadek z Torunia" <jacek.kawec...@op.pl> napisał w wiadomościnews:h309v7$rk3$1news.onet.pl...

> [...]
> nic mi nie wiadomo - powiedziała Cugier-Kotka "Dziennikowi".

i co to robi z czlowieka wspolpraca z PO...

Ona weszla na wlasciwa droge i nie wspolpracowala juz od dawna ze
zdrajcami z PO. I wlasnie to ja zgubilo. Stracila prace, mozliwe ze
zalamala sie psychicznie i zaczela pic (jezeli wyniki badan na
zawarosc alkoholu we krwi nie zostaly sfalszowane - wiadomo do czego
Tusk jest zdolny!!!) potem ten dziwny incydent z policja. Przypomina
to troche sytuacje z Renata Begier. Byly prezydent Kwasniewski uwzial
sie na nia i w koncu zostala skazana. Macki PO-SLD siegaja daleko. Na
szczescie jest jeszcze prez. Kaczynski, on jest naprawde w stanie
obronic ta kobiete.

Kaczyński nie bronisz swojej ulubienicy?