Kaczyński nie bronisz swojej ulubienicy?

Data: 2009-07-08 09:41:07
Autor: konserwator
Kaczyński nie bronisz swojej ulubienicy?

Użytkownik "Tadek z Torunia" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h309v7$rk3$1news.onet.pl...
Znana ze spotów PO i PiS aktorka Anna Cugier-Kotka znów pojawia się w mediach w niepochlebnej roli. Według stołecznej policji w poniedziałek w południe do sądu, w którym miała odpowiadać jako świadek, przyszła pijana i gdy odmówiono jej wstępu wdała się bójkę. - O żadnym takim incydencie nic mi nie wiadomo - powiedziała Cugier-Kotka "Dziennikowi".

i co to robi z czlowieka wspolpraca z PO...
albo pijaka albo wariata!

Data: 2009-07-08 04:30:43
Autor: magdaverakosiorek
On Jul 8, 2:41 am, "konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> wrote:
Użytkownik "Tadek z Torunia" <jacek.kawec...@op.pl> napisał w wiadomościnews:h309v7$rk3$1news.onet.pl...

> [...]
> nic mi nie wiadomo - powiedziała Cugier-Kotka "Dziennikowi".

i co to robi z czlowieka wspolpraca z PO...

Ona weszla na wlasciwa droge i nie wspolpracowala juz od dawna ze
zdrajcami z PO. I wlasnie to ja zgubilo. Stracila prace, mozliwe ze
zalamala sie psychicznie i zaczela pic (jezeli wyniki badan na
zawarosc alkoholu we krwi nie zostaly sfalszowane - wiadomo do czego
Tusk jest zdolny!!!) potem ten dziwny incydent z policja. Przypomina
to troche sytuacje z Renata Begier. Byly prezydent Kwasniewski uwzial
sie na nia i w koncu zostala skazana. Macki PO-SLD siegaja daleko. Na
szczescie jest jeszcze prez. Kaczynski, on jest naprawde w stanie
obronic ta kobiete.

Kaczyński nie bronisz swojej ulubienicy?