Kaczyński nie dał się zapędzić do narożnika

Data: 2010-07-01 10:36:31
Autor: awe
Kaczyński nie dał się zapędzić do narożnika
Data: 2010-07-01 11:01:09
Autor: jerzyn
Kaczyński nie dał się zapędzić do narożnika

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
http://wybory.wp.pl/kat,1025917,title,Kaczynski-nie-dal-sie-zapedzic-do-naroznika,wid,12430319,wiadomosc.html

Ta ręka wzniesiona nad Kruzem, bedzie ucięta ... tak mi sie cos z Józkiem C.kojarzy (Poznań 1956r.)

Data: 2010-07-01 11:11:35
Autor: awe

Użytkownik "jerzyn" <dobieszczyn@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i0hlj0$6jf$1news.onet.pl...

[...]

wy musicie byc stary towarzysz. mnie w 1956 roku nie bylo na swiecie
awe

Data: 2010-07-01 13:17:39
Autor: jerzy.n

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0hlvi$7o2$1news.onet.pl...

[...]
Towarzyszu Awe, istnieje takie cos jak historia i cos tam zostało w głowie...

Kaczyński nie dał się zapędzić do narożnika