Kaczyński nie lubi księży kochających ministrantów.

Data: 2009-08-30 08:01:55
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Kaczyński nie lubi księży kochających ministrantów.
Blisko 50 osób, w tym m.in. prof. Barbara Fedyszak-Radziejowska i były lider mazowieckiego regionu Solidarności Maciej Jankowski, otrzymają w Gdańsku z rąk prezydenta Lecha Kaczyńskiego odznaczenia państwowe. Wśród uhonorowanych nie będzie natomiast ks. prałata Henryka Jankowskiego. O jego odznaczenie zabiegała już drugi raz gdańska Solidarność.

Kto nie dostanie i dlaczego?

- Niedobrze się dzieje. Jestem zawiedziony i rozczarowany taką decyzją prezydenta. Ten rozdział dotyczący uhonorowania powszechnie znanych zasług księdza Henryka Jankowskiego dla Solidarności w latach 80. powinien być już dawno zamknięty - powiedział przewodniczący Zarządu Regionu Gdańskiego NSZZ "Solidarność" Krzysztof Dośla

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Lech-Kaczynski-nie-odznaczy-ks-Jankowskiego,wid,11439825,wiadomosc.html?ticaid=18a7f

Przemek

Azor obiecałeś bronic prałacika do ostatniego oddechu! Tylko jak ty to zrobisz, bo prezydent też jest twój, he, he, he!

--

Ks. Tadeusz Rydzyk zebrał miliony na ratowanie Stoczni Gdańskiej. Ani złotówka nie trafiła do stoczniowców, choć prosili o pieniądze wielokrotnie. Nikomu nie powiodły się też próby wpłynięcia na księdza przy pomocy kościelnych zwierzchników bądź prokuratury. W końcu gdańszczanie zdecydowali się ujawnić prawdę "Gazecie"

http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,63546,3170824.html

Data: 2009-08-30 08:47:04
Autor: Slavinka
Kaczyński nie lubi księży kochających ministrantów.

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał
w wiadomości news:h7d4kl$mlt$1news.onet.pl...

Od kiedy szyd honoruje księdza krytycznego względem nacji handlowej?

Data: 2009-08-30 08:58:53
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry

Użytkownik "Slavinka" <slavinka@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7d7rr$81i$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał
w wiadomości news:h7d4kl$mlt$1news.onet.pl...

Od kiedy szyd honoruje księdza krytycznego względem nacji handlowej?

Przecież ten "ksiądz" sam jest, a raczej był handlarzem.

Przemek

Data: 2009-08-30 10:22:52
Autor: Slavinka
Kaczyński nie lubi księży kochających ministrantów.

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał
w wiadomości news:h7d7vd$ul2$1news.onet.pl...

> [...]
>
> Od kiedy szyd honoruje księdza krytycznego względem nacji handlowej?

Przecież ten "ksiądz" sam jest, a raczej był handlarzem.

A to tylko szydu wolno w Polszcze hadełe robić?
Ma znak bestii na kiepale?

Data: 2009-08-30 11:03:31
Autor: awe
Kaczyński nie lubi księży kochających ministrantów.
Nastepny palant. Zacytuje co napisalem cycowi
"Nawet nie czytam, wy lewaki starej daty macie jobla na punkcie kosciola.
Podano wam na patelni wroga i na emeryturze go sobie smazycie. Pojebalo cie
cycu? Czarni to takie same palanty jak wy czerwoni. Tu zakon i tam zakon
awe
"

Kaczyński nie lubi księży kochających ministrantów.