Kaczyński nie odwiedzi grobu brata

Data: 2010-09-10 18:27:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Kaczyński nie odwiedzi grobu brata
Jarosław Kaczyński pięć miesięcy po katastrofie smoleńskiej nie pojawi się na Wawelu na uroczystym odsłonięciu tablicy upamiętniającej ofiary tragedii.

Dziwnym wydaje się fakt, że Jarosław Kaczyński 10. każdego miesiąc składa kwiaty pod Pałacem Prezydenckim, a nie na Wawelu, gdzie pochowany jest jego brat, Lech Kaczyński.

Prezes PiS w piątek rano wraz z kolegami i koleżankami z partii złożył wieniec pod krzyżem ustawionym na Krakowskim Przedmieściu. Kaczyński jednak nie ma zamiaru jechać do Krakowa, gdzie w piątek ma odbyć się uroczyste odsłonięcie tablicy upamiętniającej ofiary katastrofy smoleńskiej. Po mszy również ma zostać odprawiona krótka modlitwa w krypcie, gdzie pochowana jest para prezydencka.

http://www.fakt.pl/Kaczynski-nie-odwiedzi-grobu-brata,artykuly,82040,1.html

"Po trupach do celu". Miał rację Kuba Wojewódzki.

Byle tylko jątrzyć.

Data: 2010-09-10 19:04:51
Autor: =heÂŽsk=
Kaczyński nie odwiedzi grobu brata
On Fri, 10 Sep 2010 18:27:03 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

Jarosław Kaczyński pięć miesięcy po katastrofie smoleńskiej nie pojawi się na Wawelu na uroczystym odsłonięciu tablicy upamiętniającej ofiary tragedii.

 [...]

"Po trupach do celu". Miał rację Kuba Wojewódzki.

Byle tylko jątrzyć.

 "wladza jest najwazniejsza".  prezesowi PiS smierc brata dala szanse na prezydenture,
 corce marcie kupe kasy. oblowili sie wiec juz nie musza
 kleczec przed grobem brata i ojca. jakiez to zenujace.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-10 19:28:47
Autor: Bogdan Idzikowski

<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

[...]

Ale on nie klęczy przed grobem brata!

Data: 2010-09-10 19:30:33
Autor: rAzor
Kaczyński nie odwiedzi grobu brata
Darz bór! Użytkownik... he he - Bogdan Idzikowski raczył napisać:

<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

[...]

Po jaką cholerę karmisz tego głupkowatego trolla i kapusia?
--
"...*because this time is all you have*..."

Data: 2010-09-10 19:34:03
Autor: rAzor

<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

[...]

Jak to co? Nie rób z psp gnoju i nie wyciągaj ludziom z sitka tchórzy, kapusiów i kanalii. Ile ci płacą?
--
"...*because this time is all you have*..."

Data: 2010-09-10 19:35:33
Autor: Bogdan Idzikowski

<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

[...]

Przecież kapusiem i kanalią ty jesteś. Ile ci płacą?

Data: 2010-09-10 19:48:47
Autor: =heÂŽsk=
Kaczyński nie odwiedzi grobu brata
On Fri, 10 Sep 2010 19:35:33 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

 [...]

Przecież kapusiem i kanalią ty jesteś. Ile ci płacą?

 bula pseudonim zecer byl znanym donosicielem.  dotarlem do jego papierow. bedzie brykal wrzuce
 na jakis serwer i niech sobie ludziska poczytaja.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-10 19:48:56
Autor: rAzor
[...]

Coś ci się pohebało, córuś - nie jestem heskiem, ani lepudrukiem vel Idzikowskim.
--
"...*because this time is all you have*..."

Data: 2010-09-10 19:37:46
Autor: u2
Kaczyński nie odwiedzi grobu brata
W dniu 2010-09-10 19:34, rAzor pisze:
Ile ci płacą?

Ciągle za mało, bo nadal tutaj trolluje :)

Data: 2010-09-10 19:48:47
Autor: =heÂŽsk=
Kaczyński nie odwiedzi grobu brata
On Fri, 10 Sep 2010 19:34:03 +0200, rAzor
<trufla@se.wykop.z.humusu.com> wrote:

 [...]

Jak to co? Nie rób z psp gnoju i nie wyciągaj ludziom z sitka tchórzy, kapusiów i kanalii. Ile ci płacą?

 przeciez to ty jestes platnym kapusiem. caly dolny slask wie,
 ze byles donosicielem. chcesz to ci przysle kserokopie!

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-10 19:32:37
Autor: u2
W dniu 2010-09-10 19:30, rAzor pisze:
Ale on nie klęczy przed grobem brata!

Po jaką cholerę karmisz tego głupkowatego trolla i kapusia?

Bo sam jest trollem i kapusiem. :)

Data: 2010-09-10 19:38:29
Autor: rAzor
Kaczyński nie odwiedzi grobu brata
Darz bór! Użytkownik... he he - u2 raczył napisać:
W dniu 2010-09-10 19:30, rAzor pisze:
Ale on nie klęczy przed grobem brata!

Po jaką cholerę karmisz tego głupkowatego trolla i kapusia?

Bo sam jest trollem i kapusiem. :)

Na to wygląda - TWA pełoskiej "propagandy" dostało kolejną dyrektywę.
Ale nic to, są patenty - gupiego Henia Z Brązem W Kroku mamy na oku i będzie miał robione qq. :o))))
Idzikowski vel Lepudruk też sie doczeka.
--
"...*because this time is all you have*..."

Data: 2010-09-10 19:43:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <trufla@se.wykop.z.humusu.com> napisał w wiadomości news:i6dqem$mbu$1news.onet.pl...
[...]

Czyżby krew cię zalewała? Nie gorączkuj się tak. Trochę opanowania.

Data: 2010-09-10 19:48:47
Autor: =heÂŽsk=
Kaczyński nie odwiedzi grobu brata
On Fri, 10 Sep 2010 19:38:29 +0200, rAzor
<trufla@se.wykop.z.humusu.com> wrote:

Darz bór! Użytkownik... he he - u2 raczył napisać:

> Bo sam jest trollem i kapusiem. :)

Na to wygląda - TWA pełoskiej "propagandy" dostało kolejną dyrektywę.

 go! go! go! ujadaj wataho!

Ale nic to, są patenty - gupiego Henia Z Brązem W Kroku mamy na oku i będzie miał robione qq. :o))))

 bula, ty lepiej nie brykaj, osrany hipPiSie.
Idzikowski vel Lepudruk też sie doczeka.

 a widzicie lajdaki! koniec z obrazaniem innych.  nie podskakujcie bo zrobie ci i twojemu raffalowi  takie qq ze nie dotkniecie klawiatury przez lata.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-10 19:48:47
Autor: =heÂŽsk=
Kaczyński nie odwiedzi grobu brata
On Fri, 10 Sep 2010 19:30:33 +0200, rAzor
<trufla@se.wykop.z.humusu.com> wrote:

 [...]

Po jaką cholerę karmisz tego głupkowatego trolla i kapusia?

 kanalio, wiekszego kapusty jak ty nie bylo na calym dolnym slasku.
 tak bula. wiem o tobie wszystko. lezysz i kwiczysz! ;o)))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-11 09:26:19
Autor: cyc

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c8a5c57$1news.home.net.pl...
[...]

Od pierwszej chwili zaistnienia Kaczynskich w polityce bez przerwy i to do dzisiaj twierdzilem , ze sa to mistrzowie swiata w destrukcji a jedynym ich talentem jest jatrzenie i dzielenie ludzi .
Ta prawde potwierdzaja nie tylko ostatnie 20 lat ich dzialalnosci .
Taka mieli a jeden dalej ma wredna nature .
Z psychologicznego puntu widzenia mozna to uzasadnic skrywanymi kompleksami wywodzacymi sie z konusowatosci .
Sienkiewicz ustami Wolodyjowskiego powiedzial " jak sie ciebie nie beda bali , to sie beda smiali " , co mialo wynikac z jego mikrego wzrostu .
Ta formula wyraznie odnosi sie do Kaczynskiego , ktory usiluje wprowadzic ja w zycie bez zastrzezen .
Dzisiaj do kompleksow doszla trauma po przezytej tragedii przegranych wyborow prezydenckich .
W jakims stopniu rowniez smierc brata , ktora teraz usiluje politycznie wykorzystac , wplynela na stan psychiki konusa .
Wszystko to razem powinno byc przyczynkiem do wyeliminowasnia go w z polityki .

cyc

Kaczyński nie odwiedzi grobu brata