Kaczyński nie rządzi w Polsce

Data: 2010-09-01 19:58:57
Autor: u2
Kaczyński nie rządzi w Polsce
... ale udaje że rządzi Tusk :

http://januszwojciechowski.blog.onet.pl/Niech-PO-uciszy-gwizdy-sama,2,ID413925460,n

"1. Tak jak większość internetowej Polski, nie mogę ochłonąć z zachwytu
nad bohaterstwem Henryki Krzywonos, która nie bacząc na grożce jej
represje, nie bacząc też na mającą wkrótce nastąpić promocję książki o
niej, wydanej przez lewicowe wydawnictwo, spontanicznie, w odruchu
serca, wygarnęłą Kaczyńskiemu prawde w oczy.że niszczy godność Lecha.

2. Podobnie jak większość Polski ja też nie pytałem, w jaki sposób to
niszczenie następuje. Jak niszczy to niszczy, wiadomo o co chodzi.
Tymczasem w wywiadzie dla "Onetu" pani Henryka przedstawiła bliższe
wyjasnienie, w jaki sposób Jarosław zniszczył godność Lecha.

Okazuje się, że gdy Lech był w Gdańsku i Solidarność gwizdała na
Marszałka Senatu Bogdana Borusewicza, to Lech gwizdy uciszył. A Jarosław
w analogicznej sytuacji nie uciszył.

Innych przykładów niszczącej działalności Jarosława wobec pamięci Lecha
pani Krzywonos nie podała. Jeden wstrząsający przykład wystarczy.

3. To jest rzeczywiście straszna wina Jarosława Kaczyńskiego. Nie ucisza
gwizdów wobec działączy Platformy Obywatelskiej! Mając dar uciszania
tłumów nie korzysta z niego, nie wychodzi na środek i nie krzyczy -
ludzie, przestańcie gwizdać na Borusewicza! Nie buczcie na Tuska! Nie
patrzcie takim ponurym wzrokiem na Komorowskiego!

Przestańcie gwizdać, bo nie macie racji! Polska rośnie w siłę, a ludziom
żyje się dostatniej. Zgoda buduje! Stocznia buduje!

Zapędziłem się... Stocznia nie buduje. Stocznia upadła, bo wodowała zbyt
wielu polityków i zbyt mało statków. Za to stoczniowe dźwigi stały się
polską Stauą Wolności. Kaczyński powinien to docenić, powinien uciszyć
te gwizdy, te zupełnie niezrozumiałe okrzyki "pracy i chleba" Nie ucisza
- znaczy niszczy godność Lecha.

4. Przyłaczając sie do krytyki Kaczyńskiego musze jednak napisać coś w
jego obronie. żeby mój felieton nie był zanadto jednostronny. Otóż
Kaczyński wbrew powszechnej opinii nie sprawuje w Polsce władzy. Tak sie
składa - zapewne nie wszyscy o tym wiedzą - że rządy sprawuje PO, a
premierem jest Donald Tusk. Wybory pokazały, że Kaczyński nie ma za sobą
większości społeczeństwa. . To dlaczego - proszę mi powiedzieć - akurat
Kaczyński ma uciszać gwizdy mniejszości społeczeństwa. Niech Platforma,
mająca za sobą większość - sama je uciszy! Kaczyńskim niech się nie
wyręcza!"

Data: 2010-09-02 12:11:33
Autor: Miglanc
Kaczyński nie rządzi w Polsce

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c7e9467$0$20995$65785112news.neostrada.pl...
.. ale udaje że rządzi Tusk :

Skoro Kaczyński udaje, że rządzi Tusk to problem jego psychoanalityka. Kaczyński Jarosaw też nie jest prezydentem! Hiiihiiiiihahahahaha!

--

Zahir

Kaczyński nie rządzi w Polsce