Kaczyński oberwał za "prawdziwych Polaków"

Data: 2010-10-12 17:58:37
Autor: u2
Kaczyński oberwał za "prawdziwych Polaków"
... ściema pełobandy i WSI 24 polega na tym, że tych słów w ogóle nie
wypowiedział :

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8498881,Lawina_krytyki_pod_adresem_Kaczynskiego__Za__prawdziwych.html

"Był marsz z pochodniami. Było wiele ostrych i obraźliwych słów pod
adresem przeciwników politycznych. Ale nie było zwrotu, który stał się
leitmotivem wielu komentarzy. - Dla mnie to jest przerażające. Nigdy bym
się nie spodziewała, że z ust Kaczyńskiego usłyszę o "prawdziwych
Polakach" - mówiła w TOK FM Julia Pitera. Jednak prezes PiS został
zacytowany niezbyt precyzyjnie. Sprawdziliśmy jak w mediach pojawił się
zwrot, którego nie było."

Data: 2010-10-12 18:14:01
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cb485af$0$20991$65785112news.neostrada.pl...
.. ściema pełobandy i WSI 24 polega na tym, że tych słów w ogóle nie
wypowiedział :

Bo by mu przez gardło nie przeszły...

To logiczne...

A na końcu wstanie Kaczyński i powie, tak, ja też jestem Żydem..., wszyscy jesteśmy Żydami...

boukun

Kaczyński oberwał za "prawdziwych Polaków"