Kaczyński obiecuje bogactwo dla wszystkich

Data: 2010-06-26 22:14:25
Autor: Krzysztof
Kaczyński obiecuje bogactwo dla wszystkich

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c25fd28$1news.home.net.pl...
Kandydat PiS na prezydenta na wiecu w Łodzi przekonywał, że jego ugrupowanie ma propozycję zrównoważonej, solidarnej polityki społecznej. "Nie polityka dla bogatych, a bogactwo dla wszystkich - to jest nasza idea" - mówił Jarosław Kaczyński.
Hehe picu picu , i tak wielkie "G" z tego bedzie.

PS:
Jak bogactwo dla wszystkich to oddaj pisowska kase ( w koncu najbogatsza partia w parlamencie) - ja jestem biedny , mnie sie przyda.

K.

Kaczyński obiecuje bogactwo dla wszystkich