Kaczyński obiecuje nowe województwo. "Racjonalne powody"

Data: 2012-05-20 19:40:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Kaczyński obiecuje nowe województwo. "Racjonalne powody"
Jarosław Kaczyński też jeĽdzi po Polsce i obiecuje. W Koszalinie zapewniał, że gdy tylko wygra to stworzy nowe województwo. Jego zdaniem najwyższy już czas skończyć z koncepcj± "polaryzacyjno-dyfuzyjn±".

Województwo - jak dodał - powinno mieć dwie stolice. W jednej znalazłaby się siedziba administracji rz±dowej czyli urz±d wojewody, w drugiej siedziba administracji samorz±dowej, czyli urz±d marszałkowski. Powody na stworzenie tego województwa s± naprawdę racjonalne. To nie jest żaden pomysł, żeby nadmiernie rozbudowywać administrację" - powiedział. Zapewnił, że jeżeli PiS dojdzie do władzy, to sprawa zostanie szybko podniesiona. Prezes PiS mówi±c o Zachodnim Pomorzu podkre¶lił, że jest to zapomniana przez władze ziemia, której szanse nie s± wykorzystywane.

więcej:
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/391131,jaroslaw-kaczynski-obiecuje-w-koszalinie-nowe-wojewoztwo.html

Nie mamy czego się obawiać. PiS nigdy do władzy nie dojdzie, a Kaczyński zachowuje się jak imć Onufry Zagłoba, który ofiarowywał Niderlandy!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-05-20 19:48:45
Autor: pluton
Kaczyński obiecuje nowe województwo. "Racjonalne powody"
wojewodztwo lechokaczynskie ze stolica w Ciemogrodzie.

Nullification

Data: 2012-05-20 19:50:51
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 20 maja 2012 19:40:
[...]

Ja jako mieszkaniec tej "zapomnianej przez władzę ziemi" mówię, że to jest bardzo dobra koncepcja, ta koncepcja i postuluję utworzenie województwa IV Rzeczpospolitej. Najlepiej w internecie. :-)
My¶lę, że każdy by chciał aby władza zapomniała o nim. :-)

Data: 2012-05-20 21:03:03
Autor: Krzysztof
Kaczyński obiecuje nowe województwo. "Racjonalne powody"
Zapewne tak jak obiecywał otwarcie archiwów ipn oraz 3 miliony mieszkań,

K.

Data: 2012-05-20 21:33:47
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kaczyński obiecuje nowe województwo. "Racjonalne powody"
niedziela, 20 maja 2012 19:40. carbon entity 'Bogdan Idzikowski' <bogdanid@neostrada.pl>

Nie mamy czego się obawiać. PiS nigdy do władzy nie dojdzie, a Kaczyński
zachowuje się jak imć Onufry Zagłoba, który ofiarowywał Niderlandy!

Jarek Polskęzbaw do Kosza...lina na wojewodę ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-05-21 18:58:06
Autor: Obserwtore
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a):

Jarek Polskęzbaw do Kosza...lina na wojewodę ;)

**********************************

Zdrastwujcie Krzewickij.

was juz zbawila obecnie rzadzaca koalicja - 11.05, br, wasi rusza na kraje
europejskie. W mediach cicho, sza. Bezdzecie miec ten wasz ruski *dobrobyt*;))

WEJDˇ (ruski syf rusza na Europe:)))

 *Tradycyjnie już, sprawy ważne dla Polaków dokonuj± się w cieniu tematów
zastępczych. Rozgrywanie ich decyduje dzi¶ nie tylko o sukcesach
propagandowych grupy rz±dz±cej, ale pozwala na bezpieczne &#8211; czyli dokonywane
bez naszej wiedzy &#8211; przeprowadzenie kolejnych aktów kapitulacji państwa.
Szczę¶liwie s± ¶rodowiska uodpornione na ten prosty zabieg socjologiczny i
doskonale zorientowane w polskich realiach. Trzeba było zatem sięgn±ć do informacji kremlowskiej tuby propagandowej -*Głosu Rosji*, by dowiedzieć się, że w czasie najbliższych 6 miesięcy
powstanie w Rosji 38 punktów wizowych wydaj±cych obywatelom FR zezwolenia na
wjazd do Polski. Pierwszy z nich otwarto już w Moskwie przy prospekcie marszałka Żukowa. W
ceremonii otwarcia wzi±ł udział ambasador RP w Moskwie Wojciech Zaj±czkowski
oraz pracownicy MSZ Rosji.

Nawet najbardziej wrogie działania strony rosyjskiej nie zahamowały procesu
wyważania &#8222;drzwi do Europy&#8221;. Projekt umowy granicznej wpłyn±ł do Sejmu 13
lutego 2012 r., pierwsze czytanie odbyło się już 29 lutego, drugie za¶ 14
marca br. Ustawę przyjęto w błyskawicznym tempie, bo już 16 marca, za¶
Bronisław Komorowski podpisał j± kilkana¶cie dni póĽniej.

Nie powinno dziwić, że grupa rz±dz±ca ukrywa przed nami ten błyskotliwy sukces
i nie nadaje otwarciu granicy z Rosj± należytej oprawy propagandowej.
Przemilcza się w ten sposób nie tylko zagrożenia płyn±ce z napływu
*biznesmenów&#8221; spod znaku FSB i grup przedsiębiorczych  reketierów
oddelegowanych na *odcinek polski*. Nie mówi się o tym, że region kaliningradzki należy do rekordzistów pod
względem najgroĽniejszej przestępczo¶ci, przoduje w liczbie zachorowań na
gruĽlicę, AIDS i choroby weneryczne. Jest głównym o¶rodkiem przemytu
narkotyków i miejscem największej korupcji. Warunki życia w obwodzie sprawiaj±, że mężczyĽni dożywaj± tam ¶rednio 59 lat,
co stanowi jedn± z najniższych przeciętnych na ¶wiecie. Przed kilku laty
Aleksander Kulikow informował w regionalnej Dumie, że w Kaliningradzie
*przestępcy kontroluj± 60 proc. państwowych instytucji, 80 proc. banków i
większo¶ć prywatnych przedsiębiorstw, a obroty tych firm wzrosły w ci±gu
pięciu lat aż siedemnastokrotnie*.

Jest oczywiste, że otwarcie granicy z obwodem (a w praktyce z całym obszarem
Rosji) spowoduje napływy tych zagrożeń - nie tylko na tereny przygraniczne.*

http://cogito.salon24.pl/

Data: 2012-05-21 22:41:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kaczyński obiecuje nowe województwo.
poniedziałek, 21 maja 2012 20:58. carbon entity ' Obserwtore' <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl>

[...]

WEJDÄ„ (ruski syf rusza na Europe:)))

Nie tylko do polski, cała Europa tego zakosztuje. I dobrze, niech mają za swoje, za zdradę podczas WW2.
A Chyżym Rójem się nie przejmuj, ten już jest w odstawce. Nawet z Instytutu dostałem cynk, żeby go nie używać już go nawet jako dupochronu, to samo mówią mi również znajomi ze stowarzyszenia przyjaźni polsko-chińskiej.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-05-22 02:27:00
Autor: Obserwator
Kaczyński obiecuje nowe województwo.
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a): Nie tylko do polski, cała Europa tego zakosztuje. I dobrze, niech maj± za swoje, za zdradę podczas WW2.
A Chyżym Rójem się nie przejmuj, ten już jest w odstawce. Nawet z Instytutu dostałem cynk, żeby go nie używać już go nawet jako dupochronu, to samo mówi± mi również znajomi ze stowarzyszenia przyjaĽni polsko-chińskiej.

Jaka zdrade? Wy znacie historie Polski? To co piszecie to nonsens, bo zupenie nie zdajecie sobie sprawy z konsekwencji tego co sie stanie.

A dlaczego ja mam sie przejmowac Tuskiem? To jest grupa podobno dyskusyjna, wiec podrzucam wazne tematy o ktorych postkomusze media nie informuja.

Odnosze wrazenie, ze zwolennicy platfusow, sa chyba NIENORMALNI i zastanawiam sie jak ludzie moga byc az tak glupi:)

Data: 2012-05-22 13:09:44
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kaczyński obiecuje nowe województwo.
wtorek, 22 maja 2012 04:27. carbon entity ' Obserwator' <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl>

Jaka zdrade? Wy znacie historie Polski? To co piszecie to nonsens, bo
zupenie nie zdajecie sobie sprawy z konsekwencji tego co sie stanie.

Wejdzie trochÄ™ ruskich w cywilu do Europy... ot konsekwencje!
A towarzyszący syf rozleje się równo na _całe_ terytorium Schengen, Polska nie będzie bynajmniej najbardziej poszkodowana...

[...]

Hehe... i dlatego nie jestem _zwolennikiem_ PO. Zresztą także ani PiS-u ani Paligłupa. Utrzymywanie tych dwóch w sytuacji gdy i tak jest pewne, że Rudy następnych wyborów nie wygra to podtrzymywanie społeczeństwa w stanie wrzenia -- - rewolucji permanentnej. Czy zdajesz sobie sprawę z konsekwencji tego da rozwoju kapitału inwestycyjnego w Polsce? trudno jest utrzymać przyjeżdżających tu z pieniędzmi, jeżeli nie będą czuć się pewnie.

Cały czas mówię także o potrzebie rozwoju nowej partii, do której opatrzone gęby nie miałyby przystępu. To jest cholerna konieczność.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-05-22 12:10:21
Autor: MH
[...]

===============

Jakubie, podziwiam za "lajtowe" podej¶cie do przedsrmówcy!! Pielęgnujmy Folklor!!

MH --

Data: 2012-05-20 21:43:05
Autor: A. Filip
Czy Idzikowski ma "Racjonalne powody" ]
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Jarosław Kaczyński też jeździ po Polsce i obiecuje. W Koszalinie
zapewniał, że gdy tylko wygra to stworzy nowe województwo. Jego
zdaniem najwyższy już czas skończyć z koncepcją
"polaryzacyjno-dyfuzyjnÄ…".

Województwo - jak dodał - powinno mieć dwie stolice. W jednej
znalazłaby się siedziba administracji rządowej czyli urząd wojewody, w
drugiej siedziba administracji samorzÄ…dowej, czyli urzÄ…d
marszałkowski. Powody na stworzenie tego województwa są naprawdę
racjonalne. To nie jest żaden pomysł, żeby nadmiernie rozbudowywać
administrację" - powiedział. Zapewnił, że jeżeli PiS dojdzie do
władzy, to sprawa zostanie szybko podniesiona. Prezes PiS mówiąc o
Zachodnim Pomorzu podkreślił, że jest to zapomniana przez władze
ziemia, ktĂłrej szanse nie sÄ… wykorzystywane.

[...]

Masz pewność siebie iście godną Gomułki Władysława :-)

Możemy z ufnością patrzeć w przyszłość, idziemy bowiem słuszną drogą,
posiadamy pewnych przyjaciół i wiernych sojuszników, przewodzi nam
nieĹ›miertelna idea socjalizmu.   -- WĹ‚adysĹ‚aw GomuĹ‚ka (1905–1982) – w latach 1956–1970 I sekretarz  PZPR.

No i czyż _on_ nie mógł ufnie patrzeć w przyszłość?
Zszedł na 7 lat przed RP3 :-)

Data: 2012-05-21 12:58:54
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Kaczyński obiecuje nowe województwo. "Racjonalne powody"
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4fb92c80$0$1223$65785112news.neostrada.pl...
Jarosław Kaczyński też jeĽdzi po Polsce i obiecuje. W Koszalinie zapewniał, że gdy tylko wygra to stworzy nowe województwo. Jego zdaniem najwyższy już czas skończyć z koncepcj± "polaryzacyjno-dyfuzyjn±".

Może przył±czy Królewiec? Jeste w dobrej komitywie z Wołodi± to szanse s±!

BBR

Data: 2012-05-21 19:33:24
Autor: Jimmy's brother
Kaczyński obiecuje nowe województwo. "Racjonalne powody"

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomo¶ci news:4fba1fe3$0$26689$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dzi¶ Jarosław-Zbawiciel-Polski ma wygłosić kolejne orędzie. Cała Polska czeka z niecierpliwo¶ci±. PiS-owski elektorat będzie spijał miód z boskich ust.

BomBel

Data: 2012-05-21 20:23:28
Autor: the_foe
Kaczyński obiecuje nowe województwo. "Racjonalne powody"
już czas skończyć z koncepcj± "polaryzacyjno-dyfuzyjn±"

PIS jak kazda sekta tworzy wlasny jezyk.

--
the_foe

Data: 2012-05-21 18:48:53
Autor: Obserwator
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
> już czas skończyć z koncepcj± "polaryzacyjno-dyfuzyjn±"

PIS jak kazda sekta tworzy wlasny jezyk.

tak, szczegolnie to widac po wypowiedziach w tm watku *pisowcow*:)

Data: 2012-05-22 00:13:17
Autor: MH
 Obserwator <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a): > W dniu 2012-05-20 19:40, Bogdan Idzikowski pisze:

> PIS jak kazda sekta tworzy wlasny jezyk.

tak, szczegolnie to widac po wypowiedziach w tm watku *pisowcow*:)

==============

A tak konkretnie, to weĽ Smyku wytłumacz na czym polega WyższaWyższo¶ć
Najkrótszego wobec wszelakich, które maj± z nim wynik 6:0 ??

Mariusz Hajduk

==========

P.S.

Przedstaw się Kapo_Komuchu na psp!!  Masz odwagę Karolu?!

Data: 2012-05-22 12:04:54
Autor: MH
Kaczyński obiecuje nowe województwo.
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):  Jego zdaniem najwyższy już czas
skończyć z koncepcj± "polaryzacyjno-dyfuzyjn±".
=================

Ze kurwa co ??  Polaryzacja?? Dyfuzja?? Matko Bosko..., Hmm..., Wielki
BliĽniaczy Strateg, Wielki Ekonomista po 2-tygodniowym kursie, Zbawiciel Narodu
będ±cego w kondominium czy jako¶ tam... A teraz okazuje się,że jest to
Najwybitniejszy Fizyk. Nagrodę Mu dać !!!  Od razu No.., tfu..., JOBLA !!

MH

P.S. Japierdziele..., ależ to trzeba być tłukiem żeby takie co¶ popierać.
Używaj±c nomenklatury Wielkiego, trzeba być chyba spolaryzowanym
nieodwracalnie. A może należałoby gostka podjarać do powyżej punktu Curie ??
Może się zdepolaryzuje??  Tylko niestety w wyższej temperaturze co¶ mu może
wdyfundować jeszcze...

MH  --

Kaczyński obiecuje nowe województwo. "Racjonalne powody"