Kaczyński obiecuje w Polsce komunizm z ludzką t warzą

Data: 2017-02-05 09:53:51
Autor: Tomasz Chmielewski
Kaczyński obiecuje w Polsce komunizm z ludzką t warzą
Naczelnik Kraju, który doktoryzował się z wyższości komunizmu nad innymi ustrojami, który "zaspał" na wszelkie protesty solidarności przeciwko komunistycznym oprawcom i który otoczył się ludźmi działającymi na rzecz komunistów - obiecuje wprowadzenie w Polsce komunizmu z ludzką twarzą i obwinia przedsiębiorców:

http://www.rp.pl/Gospodarka/170209527-Kaczynski-najpierw-panstwo-potem-wlasnosc-i-rynek.html

Najpierw państwo, później własność i rynek - mówił w sobotę w
Toruniu prezes PiS Jarosław Kaczyński

Według niego w Polsce problemem jest niska skłonność
przedsiębiorców do inwestowania i innowacji.

Sugeruje, że odejście od komunizmu było błędem:

Kaczyński powiedział, że po odejściu od systemu komunistycznego
Polska "weszła w fazę wolności anarchicznej", a potem przeszła
do "fazy bardzo daleko idącego ograniczenia wolności".

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-02-05 08:32:15
Autor: Marek Cz.
W dniu niedziela, 5 lutego 2017 01:53:54 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
[...]

Nie wiem gdzie komunizm ma twarz, przecie tam z każdej strony dupa. :-)

Data: 2017-02-05 17:34:08
Autor: A. Filip
"Marek Cz." <czmarek4@gmail.com> pisze:
[...]

Kapitalizm ma inaczej _według kapitalistów_ ! :-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2017-02-05 09:04:43
Autor: Marek Cz.
W dniu niedziela, 5 lutego 2017 17:34:09 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:

> Nie wiem gdzie komunizm ma twarz, przecie tam z każdej strony dupa.. :-)

Kapitalizm ma inaczej _według kapitalistów_ ! :-)

Kapitalizm jest systemem gospodarczym, komunizm politycznym. taka różnica. :-)

Data: 2017-02-05 18:55:03
Autor: A. Filip
> [...]

Kapitalizm ma inaczej _według kapitalistów_ ! :-)

Kapitalizm jest systemem gospodarczym, komunizm politycznym. taka

To ile procent kapitału mają kapitaliści nie ma znaczącego przełożenia
na politykę?  Ci durnie nie wiedzą jak "smarować"?  Jeszcze się te barany
nie zdążyły nauczyć?! ;-)

Data: 2017-02-05 10:39:17
Autor: Marek Cz.
W dniu niedziela, 5 lutego 2017 18:55:15 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:

> [...]

To ile procent kapitału mają kapitaliści nie ma znaczącego przełożenia
na politykę?  Ci durnie nie wiedzą jak "smarować"?  Jeszcze się te barany

-- A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel, jedna "nieświetlana" przyszłość.
Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Komuna miała 100% i walnęła. Miała drukarnie forsy i robiła z ludzi milionerów i walnęła. Miała inne rzeczy i walnęła. A jak tylko pojawiła się jedna gazeta poza ich kontrolą, jeden program w tv wyborczy inny, i dużo ludzi z długopisami i kreślący na kartach to walnęła na ryło. Spoko.

Data: 2017-02-05 20:15:12
Autor: A. Filip
Kaczyński obiecuje w Polsce komunizm z ludzką twarzą
"Marek Cz." <czmarek4@gmail.com> pisze:
W dniu niedziela, 5 lutego 2017 18:55:15 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
[...]
> [...]

pojawiła się jedna gazeta poza ich kontrolą, jeden program w tv
wyborczy inny, i dużo ludzi z długopisami i kreślący na kartach to

<ironia> A jak tylko kapitalizm zaczął myśleć że nie ma alternatywy
wobec niego (i jego przykręcania śruby) to sprawił ludzkości Wielką
Socjalistyczną Rewolucję Październikową? </ironia>

Ja za czasów ustawionych przetargów pod rządami PO zaliczyłem wypowiedź
że "kapitalizm bezkonkurencyjny" z palcem w dupie może być mniej sprawny
ekonomicznie od komunistycznej gospodarki centralnie planowanej.
Zdania nie zmieniłem.

Data: 2017-02-05 20:24:28
Autor: u2
W dniu 2017-02-05 o 20:15, A. Filip pisze:
<ironia> A jak tylko kapitalizm zaczął myśleć że nie ma alternatywy
wobec niego (i jego przykręcania śruby) to sprawił ludzkości Wielką
Socjalistyczną Rewolucję Październikową? </ironia>

nie ściemniaj, to wy żydki przygotowaliście i przeprowadziliście krwawą rewolucję:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-02-06 09:33:43
Autor: Marek Cz.
W dniu niedziela, 5 lutego 2017 20:15:14 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

wobec niego (i jego przykręcania śruby) to sprawił ludzkości Wielką
Socjalistyczną Rewolucję Październikową? </ironia>

Mylisz się. Poczytaj historyków. Nie było żadnej rewolucji. Był zwykły ordynarny zamach stanu. Jak marynarze w Kronsztadzie wymyślili sobie, że to rewolucja to ich bojówki Lenina wybiły do nogi.

Data: 2017-02-06 18:56:24
Autor: A. Filip
> [...]

ordynarny zamach stanu. Jak marynarze w Kronsztadzie wymyślili sobie,
że to rewolucja to ich bojówki Lenina wybiły do nogi.

A jakie to ma znaczenie co było naprawdę w stosunku do tego co potrafiła
sługo i wystarczająco skutecznie wciskać sowiecka propaganda?
<ironia> Jak się pojawi fala młodych neo-komunistów to będą wierzyć w
takie marne kłamstwa propagandy kapitalistycznych krwiopijców? </ironia>
Znacznie łatwiej jest wierzyć w to w co _chce_ się wierzyć.

Data: 2017-02-06 09:39:21
Autor: Tomasz Chmielewski
On 02/06/2017 04:15 AM, A. Filip wrote:

[...]

Porównywałeś wybudowane kilometry autostrad z "ustawionych przetargów na pod rządami PO" z wybudowanymi kilometrami autostrad podczas całości rządów komunistycznych w Polsce, czy jak doszedłeś do tego wniosku?

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-02-06 07:16:01
Autor: A. Filip
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:
[...]

A PO pokazała koniec możliwości "psucia" kapitalizmu?
Więcej szacunku dla odnoszących wielkie zyski _z tego systemu_ :-)

Jeśli masz podejście że jak się nie spierdoli kapitalizmu to będzie
lepszy od komuny to jest wyłącznie kwestią *KIEDY* zostanie już aż tak
spierdolony żeby pokazać ci czarno na białym że się mylisz.

Data: 2017-02-06 16:17:29
Autor: Tomasz Chmielewski
On 02/06/2017 03:16 PM, A. Filip wrote:
[...]

Jakkolwiek "peło" nie "spierdoliło" kapitalizmu - Polska w tym czasie rozwinęła się dużo bardziej niż przez cały okres komunizmu.

I niepokoi, że Kaczyński i jego ministrowie na kolejnych konferencjach zapowiadają powrót socjalizmu do Polski.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-02-06 08:35:30
Autor: A. Filip
[...]

_Twoim zdaniem_

Zdaniem innych ciągle proponują inne rozłożenie nacisków ciągle w
szerokim zakresie "jeszcze normy" demokracji kapitalistycznej.
Nie po to było 40 milionów Polaków żeby wszyscy mieli jedno zdanie :-)

Ale postaraj się być bardziej przekonujący bo inaczej wyglądasz jak cep
traktujący innych jak debili.  Jak dla mnie to jest _bardzo_ obraźliwe.

Data: 2017-02-06 17:00:21
Autor: Tomasz Chmielewski
On 02/06/2017 04:35 PM, A. Filip wrote:
[...]

Nie tylko moim zdaniem system obecny jest lepszy od tego przed 1990, ale tez zdaniem większości społeczeństwa.

A bardziej mierzalnie - świadczą o tym niemal wszystkie wskaźniki ekonomiczne, umieralność noworodków, długość życia, opieka zdrowotna, wykształcenie.

[...]

I i znowu Filipek o małym rozumku, mający ciągoty do pisiorków czyli komunizmu, musiał zacząć obrażać gdy zabrakło mu argumentów.

To jak tam z tymi autostradami za komuny? Zbudowali choć z 10 kilometrów przez 45 lat? Bo coś ci pseudoargument z poustawianymi wszędzie przetargami nie wyszedł.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-02-05 20:24:50
Autor: t-1
W dniu 2017-02-05 o 18:55, A. Filip pisze:

To ile procent kapitału mają kapitaliści nie ma znaczącego przełożenia
na politykę?  Ci durnie nie wiedzą jak "smarować"?  Jeszcze się te barany
nie zdążyły nauczyć?! ;-)

W kapitalizmie takiego przełożenia brak z definicji.
Gdy politycy mogą decydować o gospodarce to już socjalizm.

Data: 2017-02-05 12:41:32
Autor: V.L.Pinkley
użytkownik t-1 napisał:

W kapitalizmie takiego przełożenia brak z definicji.
Gdy politycy mogą decydować o gospodarce to już socjalizm.

Nie znam takiego państwa gdzie nie decydują. Korea - samsung
gigantyczne wsparcie rządu dla samsunga na tyle że samsung mógł oferować ceny pamięci poniżej kosztów produkcji, skutek był taki że konkurencja japońska
otarła się o bankructwo.

Czechy, większość przemysłu samochodowego to współpraca z niemcem,
czechy dorzuciły się do budowy. Bez ingerencji rządu i wyrwania
dopłat od czecha, niemiec prawdopodobnie poszedł by gdzieś indziej.

USA, ile to razy rząd ratował ich koncerny samochodowe albo banki?

Wg. polityki Korwinowej takie firmy powinny upaść, a jednak z jakiegoś powodu rząd u niemca czy usa je wspiera.

I sprawa wywiadu gospodarczego czyli sprawa rządu do ochrony tego co własne.
Duże państwa raczej tego nie zaniedbują i pewnie dlatego są duże.

Data: 2017-02-05 20:43:55
Autor: A. Filip
t-1 <t-1@todlaspamu.pl> pisze:
[...]

A wiesz ilu hamerykanów nazywało prezydenta FDR z czasów Wielkiego
Kryzysu za komucha za to jak fedy zaczęły decydować także o gospodarce?

Nie pierdol o definicjach bo te w najlepszym wypadku są "niestałe".
Jak jam gorszy nastrój to używam _znacznie_ dosadniejszych określeń.

Data: 2017-02-05 16:41:45
Autor: silvio balconetti
Am 05.02.2017 um 01:53 schrieb Tomasz Chmielewski:
[...]

To byly wiec bledy i wypaczenia? Przyjdzie bolszewizm z ludzka twarza.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-02-06 08:41:52
Autor: A. Filip
Kaczyński obiecuje w Polsce komunizm z ludzką twarzą [kapitalizm z ludzką twarzą nie wyszedł?]
[...]

O człeku małej wiary:  Jak sądzisz że po 1989 nie mogło wyjść wyraźnie
lepiej to masz bardzo niskie aspiracje.  Udaje współczucie.
Czas gdy "wszystko" dawało się zwalić na komunę zaczyna mijać _wyraźnie_.
RP3 już istnieje dłużej niż RP2.  Wypada jej już brać na siebie swoje
osiągnięcia i swoje "osiągnięcia inaczej".

Data: 2017-02-06 10:04:08
Autor: Pajdak
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

Człowieku wielkiej wiary. Porównujesz komunizm siermięzny do socjalizmu w
wydaniu PiS? Widzisz zasadnicze różnice? Jakie? Powszechne rozdawnictwo,
uprzewiliowane kasty (zamiana z czerwonych na czarne), nieznajomośc zasad
gospodarczych, zarządzanie z KC PZPR i zarządzanie z Nowogrodzkiej.
Propaganda wtedy i teraz podobna. Zakłamanie, poszukiwanie "zaplutych karłów
reakcji", "glist ludzkich", "gorszego sortu"? Było w PRL? Jest i w
PRL-pis.Socjalizm z ludzką twarzą? Jakoś patrząc na twarzyczki z PiS nie
widzę tej "ludzkości", a jedynie: Teraz K..wa My!!!

--
Lepudruk

Data: 2017-02-06 17:14:23
Autor: Tomasz Chmielewski
On 02/06/2017 04:41 PM, A. Filip wrote:
[...]

Chyba nikt o zdrowym umyśle nie sądzi, że "nie mogło wyjść lepiej". Wszędzie, wszystko w teorii da się lepiej.

Czechom wyszło najlepiej. Nam wyszło średnio. Ukrainie i Białorusi wyszło źle. Wszyscy w 1990/1991 zaczynaliśmy z tego samego poziomu.

I niepokoi to, że obecna ekipa proponuje
recepty rodem z Ukrainy i Białorusi: socjalizm, kolesiostwo i Misiewiczów.

Czas gdy "wszystko" dawało się zwalić na komunę zaczyna mijać _wyraźnie_.
RP3 już istnieje dłużej niż RP2.

Chyba pomyliłeś RP2 z PRLem. A jak to był zabieg celowy - równie dobrze możesz porównywać czasy przedrozbiorowe, będzie równie adekwatnie.

Wypada jej już brać na siebie swoje
osiągnięcia i swoje "osiągnięcia inaczej".

Dokładnie. Nie obwiniaj innych za to, że ci w życiu nie wyszło.

Taka ciekawostka społeczna: w wielu polskich domach na ścianie wisi krzyż - Polacy modlą się do niego i proszą Boga o zesłanie pomyślności. Na krzyżu wisi powieszony Bóg.

W wielu japońskich domach jest mały ołtarzyk z pobliskiej świątyni - Japończycy modlą się do niego i proszą lokalne bóstwo o zesłanie pomyślności. W środku ołtarzyka nie ma jednak bóstwa - jest lustro. Japończycy wiedzą, że pomyślność tak naprawdę zależy od nich samych.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-02-06 09:23:07
Autor: A. Filip
[...]

Ja cię tylko ostrzegam:  Gdy robisz z komunizmu aż taką alternatywę wobec
kapitalizmu i obecnej demokracji/"demokracji" to wyhodujesz paru młodych
komunistów zasadą "wróg mojego wroga".  To że dla ciebie będzie to chore
nic nie pomoże.

[Bez odbioru - i tak siebie nawzajem nie przekonamy]

Data: 2017-02-06 10:04:21
Autor: Pajdak
[...]

"Wróg mojego wroga"? PiS wszędzie widzi wrogów! Wszędzie zdrada, pucz,
zamach! Nie uważasz, że to chore?

--
Lepudruk

Data: 2017-02-06 10:04:18
Autor: Pajdak
Kaczyński obiecuje w Polsce komunizm z ludzką twarzą [kapitalizm z ludzką twarzą nie wyszedł?]

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.example.com> napisał w
wiadomości news:o79b90$n9k$1gioia.aioe.org...

[...]

A w PRL-pis od "Jarosław-Polskę-Zbaw!" i Rydzyk "ojcem narodu" - w to wierzą
PiS-owcy.

--
Lepudruk

Kaczyński obiecuje w Polsce komunizm z ludzką t warzą