Kaczyński oddał dom krewnym, a nie Marcie

Data: 2011-11-22 13:07:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Kaczyński oddał dom krewnym, a nie Marcie
Jarosław Kaczyński (62 l.) nie tylko wydał wszystkie oszczędności i zapożyczył się, by ratować chorą mamę, a teraz nawet oddał swoją część rodzinnego domu na warszawskim Żoliborzu. Posłowie PiS nieoficjalnie przyznają, że prezes przekazał swoje udziały dwojgu opiekunom chorej pani Jadwigi, najprawdopodobniej członkom dalszej rodziny, a nie bratanicy - Marcie Kaczyńskiej (31 l.).
http://www.fakt.pl/Jaroslaw-Kaczynski-oddal-dom-krewnym-a-nie-Marcie,artykuly,137431,1.html

======================================

I ten człowiek chce rządzić Polską? Żałosne.

Data: 2011-11-22 13:14:38
Autor: mkarwan

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ecb9094$0$5809$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co ci się nie podoba?

Data: 2011-11-22 20:31:56
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jagt0b$rei$1news.onet.pl...

[...]

Nie podoba mi się to, że jeśli ten gostek nie potrafi rozsądnie dysponować zarobionymi pieniędzmi (a dobrze zarabia), to ja takiemu gostkowi nie zamierzam powierzyć mojego losu.
Nieudacznik pozostanie nieudacznikiem.
I jego całe życie polityczne jest nacechowane wiecznym protestem i wiecznym przegrywaniem.

Data: 2011-11-22 20:32:10
Autor: u2
Kaczyński oddał dom krewnym, a nie Marcie
W dniu 2011-11-22 13:14, mkarwan pisze:
Co ci się nie podoba?

bidzikowi nie podoba sie swoja morda jak patrzy w lustro :)

Data: 2011-11-22 13:19:55
Autor: abc
Kaczyński oddał dom krewnym, a nie Marcie
I ten człowiek chce rządzić Polską? Żałosne.

Nie widzę nic złego w tym co zrobił Kaczyński ze swoim majątkiem.

Data: 2011-11-22 13:57:45
Autor: WW
W dniu 2011-11-22 13:38, Marian pisze:

[...]

To z czego bidulka zapłaci tego melona za nowy apartament nad morzem ?.

  Pozdrawiam
  WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2011-11-22 13:43:03
Autor: A. Filip
Jarosław Kaczyński oddał dom krewnym, a nie Marcie [nie został niewdzięcznikiem?]
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

Czyli twoją Polską powinni rządzić niewdzięcznicy nie poczuwający się do
(zasugerowanej) wdzięczności za opiekę nad *własną matką* a Marty babką?

Dzięki wielomilionowemu ubezpieczeniu na życie pary prezydenckiej
(3 mln. PLN?) wykupionej na koszt państwa (kancelarii prezydenta)
bratanica Jarosława Kaczyńskiego (PiS) "z głodu nie umrze" chyba
że coś już naprawdę ciężko spierdoli.

P.S. 1) "Tradycji" wykupowania wielomilionowych ubezpieczeń na życie
prezydentowi na koszt państwa nie rozpoczęła kancelaria Lecha
Kaczyńskiego na szczęście dla obydwojga Kaczyńskich.
2) Ja ludzi oczekujących czegoś "za nic" (na krzywy ryj) nie lubię

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Kobieta zadowolona jest tylko w mogile.

Data: 2011-11-22 13:54:49
Autor: sofu
[...]

A co to ma wspólnego z rządzeniem Polską?
To tylko dowodzi, że Kaczyński nie dorobił się na polityce w przeciwieństwie
do kumpli Rycha

sofu

Data: 2011-11-22 13:57:35
Autor: Ronald Kuczek
On 11/22/2011 01:07 PM, Bogdan Idzikowski wrote:
Jarosław Kaczyński (62 l.) nie tylko wydał wszystkie oszczędności i
zapożyczył się, by ratować chorą mamę, a teraz nawet oddał swoją część
rodzinnego domu na warszawskim Żoliborzu. Posłowie PiS nieoficjalnie

No i ? Marta dostała solidne odszkodowanie po śmierci rodziców, więc krzywdy nie ma. Swoją drogą Jarosław ma prawo dysponować swoim majątkiem tak jak uważa to za słuszne, pomoc matce jest czymś naturalnym.

RK

Data: 2011-11-22 15:39:23
Autor: Marian
Kaczyński oddał dom krewnym, a nie Marcie

Użytkownik "Ronald Kuczek" <kuczek@kuczek.pl> napisał w wiadomości news:jag6a3$228$1mx1.internetia.pl...
[...]
... pomoc matce jest czymś naturalnym.

Jak widzisz, ścierwojad Bogdan Idiotkowski ma inne zdanie.

--

M.

Data: 2011-11-22 15:54:55
Autor: Kubus Puchatek
Dnia Tue, 22 Nov 2011 15:39:23 +0100, Marian napisał(a):

[...]

Coś ty? On też jest z Torunia?!

--
Wysłany 2011-11-22 15:54:31.

Data: 2011-11-22 16:06:59
Autor: Kubus Puchatek
Dnia Tue, 22 Nov 2011 13:07:47 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Ze swoimi pieniędzmi może robic co zechce. Może nawet wydac na dziwki. To
jego sprawa. Powyższy tekst udowadnia, że J.Kaczyński próbuje wzbudzic w
społeczeństwie odruch współczucia i wykazać swoją szlachetność. To oszust
manipulujący ludźmi. Z Rydzykiem tworzą groźny duet! --
Wysłany 2011-11-22 16:04:28.

Data: 2011-11-22 16:48:51
Autor: CeSaR
Kaczyński oddał dom krewnym, a nie Marcie

http://www.fakt.pl/Jaroslaw-Kaczynski-oddal-dom-krewnym-a-nie-Marcie,artykuly,137431,1.html

======================================

I ten człowiek chce rządzić Polską? Żałosne.

A co ma wspólnego jedno z drugim? Czepiasz się już wszystkiego. Kaczora można lubic albo nie ale co robi ze swoimi pieniedzmi to juz zupelnie nie twoja brocha. Mógl ten dom na schronisko dla kotów oddac - jego sprawa.
A moze Marta oferowala mu za udzialy w tym domu symboliczna zlotowke i ani grosza wiecej? Wiesz cos na ten temat?

Data: 2011-11-22 17:33:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:jagg87$fq8$1news.onet.pl...

[...]

Oczywiście macie racje mówiąc, że Kaczyński może zrobić cokolwiek z własnymi pieniędzmi. 100% racji. Jest tylko pewien szkopuł. Jeśli ten gostek nie potrafi rozsądnie dysponować zarobionymi pieniędzmi (a dobrze zarabia), to ja takiemu gostkowi nie zamierzam powierzyć mojego losu.

Data: 2011-11-23 09:45:57
Autor: CeSaR
[...]

Ja pier... - jeszcze wyjdzie że Kaczora bronię.
Na jakiej podstawie oceniasz, ze nie potrafi gospodarowac swoimi pieniedzmi?
Bo sprzedal komus dom? I ten ktos to nie jest ten, komu ty uwazasz ze powinien sprzedac?
Czy ze sprzedal dom jako taki?

Data: 2011-11-23 10:24:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:jaibr9$nhv$1news.onet.pl...
[...]

Na takiej podstawie, że zarabiając bardzo dobrze przez dziesięciolecia, mając na utrzymaniu tylko siebie i kota, dorobił się zera. Sprzedał nawet to, co odziedziczył po ojcu.
Jeśli ktoś nie potrafi uszanować swoich pieniędzy, to także nie potrafi uszanować moich. Jeśli nie dba o swoje bezpieczeństwo i przyszłość, to nie zadba także o moje. Nie potrafi. I dlatego został przeze mnie wykreślony jako ktoś, kto ma rządzić krajem.

Data: 2011-11-23 10:57:36
Autor: CeSaR
[...]

Większych głupot dawno nie czytalem. Zalozenie pogania zalozenie, wniosek wynika nie wiadomo z czego.
Nie masz pojecia czy ma zabezpieczenie na starosc, nic ci do tego na co wydawal pieniadze - mogl na koty, mogl na fundacje, mogl rozdawac pod kosciolem, mogl w piecu nimi palic - to byly jego pieniadze. Twoimi nie palil, nie rozdawal, wreszcie za twoje sobie domu nie budowal. I EOT bo powaznie - nie mam zamiaru Kaczora bronic bo sam go nie lubie ale akurat to, co robi z wlasna kasa wali mnie i to dosc mocno.

Data: 2011-11-23 11:32:06
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:jaig1k$513$1news.onet.pl...
[...]

Nie ma zabezpieczenia na starość (jako poseł jakieś papiery składał).
Wali mnie to, co zrobił ze swoimi pieniędzmi. Jeśli ich nie szanował, to nie będzie szanował moich.
Nieudacznik nie będzie kierował państwem, bo zawsze z czegoś takiego gó...no wyjdzie.
Ty możesz go kochać i wielbić. Twoja sprawa.
Ja oceniam jego przydatność, predyspozycje i oceniam je na zero.
I to byłoby na tyle.

Data: 2011-11-23 14:48:04
Autor: stevep
Kaczyński oddał dom krewnym, a nie Marcie
Dnia 23-11-2011 o 10:57:36 CeSaR <adres@mail.com> napisał(a):

Na takiej podstawie, Âże zarabiajÂąc bardzo dobrze przez dziesiĂŞciolecia,
majÂąc na utrzymaniu tylko siebie i kota, dorobiÂł siĂŞ zera. SprzedaÂł  nawet
to, co odziedziczyÂł po ojcu.
JeÂśli ktoÂś nie potrafi uszanowaĂŚ swoich pieniĂŞdzy, to takÂże nie potrafi
uszanowaĂŚ moich. JeÂśli nie dba o swoje bezpieczeĂąstwo i przyszÂłoœÌ, to  nie
zadba takÂże o moje. Nie potrafi. I dlatego zostaÂł przeze mnie wykreÂślony
jako ktoÂś, kto ma rzÂądziĂŚ krajem.

WiĂŞkszych gÂłupot dawno nie czytalem. Zalozenie pogania zalozenie, wniosek

A na kurwy też mógł wydawać?

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-23 15:11:26
Autor: CeSaR
Kaczyński oddał dom krewnym, a nie Marcie
A na kurwy też mógł wydawać?

Skoro ty mozesz to on pewnie tez.

Data: 2011-11-24 14:43:25
Autor: stevep
Kaczyński oddał dom krewnym, a nie Marcie
Dnia 23-11-2011 o 15:11:26 CeSaR <adres@mail.com> napisał(a):

A na kurwy teÂż mĂłgÂł wydawaĂŚ?

Skoro ty mozesz to on pewnie tez.

Ale mnie dawały za darmo więc po co miałbym placić?