Kaczyński odszczekaj swoje kłamstwa.

Data: 2009-06-28 21:52:44
Autor: Tadek z Torunia
Kaczyński odszczekaj swoje kłamstwa.
Śledztwo w sprawie rzekomego pobicia Anny Cugier-Kotki wkroczyło w kolejny etap. Gwiazda kampanii wyborczej PiS dostarczyła policji wyniki obdukcji. Według RMF FM przeprowadzający ją lekarz stwierdził u aktorki jedynie drobne obrażenia. Od pobicia aktorki ze spotu wyborczego PiS minął już prawie miesiąc.

"Policja otrzymała wyniki obdukcji Anny Cugier-Kotki" - informuje RMF FM. Przeprowadzający ją lekarz stwierdził u gwiazdy kampanii wyborczej PiS jedynie drobne obrażenia. W dodatku nie stwierdza w jaki sposób mogły powstać.

Cugier-Kotka: Nie zostałam pobita

Cugier-Kotka zastała pobita na początku czerwca. W drodze do osiedlowego sklepu zaczepiła ją grupka mężczyzn. "Wyzywali mnie a potem kopali" - żaliła się potem w mediach. Aktorka bardzo długo zwlekała ze złożeniem zawiadomienia o pobiciu na policji. Kiedy już to zrobiła nie był w stanie podać rysopisu sprawców.

Przyjdzie Kurski muśnie obolałe kolano

Anna Cugier-Kotka zwlekała także z dostarczeniem policji wyniku obdukcji, bo jak tłumaczyła, potrzebna była jej konsultacja z ortopedą. Tymczasem według informacji RMF FM w dokumencie nie ma opinii ortopedy. Aktorka dostarczyła policji dokument z badania dopiero trzy tygodnie po rzekomym pobiciu.

http://www.dziennik.pl/polityka/article406554/Cugier_Kotka_pokazala_policji_obdukcje.html

Przemek

--
Pisowski bulterier Jacek Kurski, prawa ręka Jarosława Kaczyńskiego, został wyrzucony w 2001 roku ze Zjednoczenia Chrześcijańsko - Narodowego, za sfałszowanie listy wyborczej.

Data: 2009-06-28 13:22:48
Autor: Grzegorz Z.
Kaczyński odszczekaj swoje kłamstwa.
A już myślałem że chodzi o to że Jaro  Kwakwarakwa nie chce jednak
przeprosić resztek po Libertasie :)))

Data: 2009-06-29 08:44:08
Autor: Piotr
Dnia Sun, 28 Jun 2009 13:22:48 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

A już myślałem że chodzi o to że Jaro  Kwakwarakwa nie chce jednak
przeprosić resztek po Libertasie :)))

Ech, wy warzywni myśliciele... Piotr

Data: 2009-06-29 09:23:49
Autor: Tadek z Torunia
Kaczyński odszczekaj swoje kłamstwa.
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

A już myślałem że chodzi o to że Jaro  Kwakwarakwa nie chce jednak
przeprosić resztek po Libertasie :)))

;-))

Przemek